Період оскарження умов закупівлі - по 28-01-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 970 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 850 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Сумській області |
| ЄДРПОУ: | 26270240 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Підопригора |
| Телефон: | +380542624643 |
| E-mail: | inbox@su.court.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Протокол (протокольне рішення) № 3 уповноваженої особи ТУ ДСА України в Сумській області м. Суми «04» січня 2025 року Порядок денний: Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Цимбал Кирил Олександрович (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015-50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги по заправці картриджів, поточного ремонту та технічного обслуговування техніки)( далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-01-23-018531-a Закупівля на prozorro.gov.ua Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 41,42,43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 цих Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи викладене, необхідно затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1 - Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник на підтвердження можливості перевезення небезпечних речовин в складі Пропозиції не надав копію ліцензії на перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом. Учасником завантажений 30 січ. 19:01 файл під назвою Копія ліцензії.pdf. Фактично цей файл містить Витяг Державної служби України з безпеки на транспорті, номер і дата прийняття рішення про видачу ліцензії № 1211 від 14.12.2017 року. Враховуючи, що Реєстр виданих та анульованих ліцензій на сайті Державної служби України з безпеки на транспорті за посиланням https://middleware.dsbt.gov.ua/lc/licenses є відкритими, був здійснений пошук інформації про чинні ліцензії за критеріями: «ЦИМБАЛ КИРИЛ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, 3000409278». За результатом пошуку чинні ліцензії відображені по видам діяльності: 1. внутрішні перевезення пасажирів легковими автомобілями на замовлення 2. внутрішні перевезення пасажирів автобусами 3. міжнародні перевезення пасажирів легковими автомобілями на замовлення 4. міжнародні перевезення пасажирів автобусами В п. 5.1. додатку 1 та додатку 2 зокрема зазначено про необхідність подання документів: «Підтвердження відповідності запропонованих витратних матеріалів та умов виконання послуг вимогам Замовника У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують відповідність запропонованих витратних матеріалів та умов виконання послуг вимогам Замовника, а саме: - на підтвердження можливості перевезення небезпечних речовин Учасник в складі Пропозиції повинен надати копію ліцензії на перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом» - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: на підтвердження можливості перевезення небезпечних речовин Учасник в складі Пропозиції повинен надати копію ліцензії на перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями Головний спеціаліст з забезпечення договірної та позовної роботи(уповноважена особа) А.М.Підопригора
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.