Закупівлю оголошено - 22-01-2025, 14:28. Дата останніх змін - 01-05-2025, 08:45

Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Володимир Шарабура"

Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Володимир Шарабура"... Державна закупівля - UA-2025-01-22-011898-a Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Володимир Шарабура" від замовника ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" від 1/22/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-22-011898-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-19-007868-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-01-2025, 14:28
по 07-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-01-2025, 14:28
по 10-02-2025, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 11-02-2025, 14:34
по 11-02-2025, 14:57

Період оскарження умов закупівлі - по 07-02-2025, 00:00

Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Володимир Шарабура").

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
10000000
10 000 000 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:50 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:38728507 Досьє YouControl
Сайт:http://www.delta-pilot.ua/
Контактна особа:Туней Світлана Миколаївна
Телефон:380512501184
E-mail:svetlana.tuney@gmail.com
Місцезнаходження:
Україна, Миколаївська область,Миколаїв,
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з класифікаційного рем ...
10 000 000 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 11-02-2025, 14:34
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Володимир Шарабура". Назва послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден ДК 021:2015 50241000-6

1
комплект
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50240000-9
Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПрАТ "ІСРЗ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 27-03-2025 по 25-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, м. Черноморськ, вул.Космонавтів буд.59-Б., 68093, Андрей Сафронов
Остаточна пропозиція:
9 400 000 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
9 960 000 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
14-04-2025, 17:46
Період подачі оскарження:
по 20-04-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 02-04-25, 11:19:36
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

На підставі умов частини 10 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом документів, що необхідно розглянути замовнику на відповідність вимогам тендерної документації за предметом закупівлі та Закону з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 25-04-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 09-04-25, 12:24:11
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ПрАТ "ІСРЗ" 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Володимир Шарабура"). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2025-01-22-011898-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ПрАТ "ІСРЗ" (далі також - учасник) виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (нова редакція) за вказаним предметом закупівлі від 24 січня 2025 року (далі - Тендерна документація від 24.01.2025). Згідно умов п.1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації від 24.01.2025 визначено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ розміщений в Додатку 3 до цієї Тендерної документації)». Згідно умов п.5 РОЗДІЛУ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації від 24.01.2025 визначено: «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей. Перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям передбачений у Додатку 3 до цієї Тендерної документації. Замовник установлює такі кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасника установленим кваліфікаційним критеріям згідно із законодавством викладена в Додатку 3 до цієї Тендерної документації». Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 24.01.2025 визначено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: • інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, надати: 1. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі із обов’язковим зазначенням інформації про наявну суднопідіймальну споруду (док, сліп, плавучий кран, кран тощо), достатню для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням вантажопідйомності та граничних розмірів суден, що можуть підійматися цією суднопідіймальною спорудою, місце надання послуг за предметом закупівлі (адресу ремонтної бази, виробничих площ тощо). (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 1, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації). Обов’язковими додатками до вказаної довідки надати: 1.1. скановану копію чинного документу, який підтверджує можливість використання учасником зазначеної в довідці суднопіднімальної споруди (доку, сліпу, плавучого крану, крану тощо) для надання послуг, що є предметом закупівлі, протягом строку надання послуг, передбаченого умовами цієї Тендерної документації, а саме надати (цінова інформація може бути скрита учасником): - документ, що підтверджує наявність в учасника зазначеної у довідці суднопіднімальної споруди (право власності, право господарського відання, право користування, право оперативного управління тощо); - або договір оренди (найму) учасником зазначеної у довідці суднопіднімальної споруди; - або договір, на підставі якого учаснику надаються послуги/виконуються роботи по ремонту суден чи/або підйому суден з використанням зазначеної у довідці суднопідіймальної споруди;…». У складі документів тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ІСРЗ" надано довідку від 05.02.2025 №85000/01-135 «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі», в якій учасником не зазначено інформацію щодо вантажопідйомності та граничних розмірів суден, що можуть підійматися, наявною в учасника суднопідіймальною спорудою (док, сліп, плавучий кран, кран тощо), що не відповідає вище вказаним умовам Тендерної документації від 24.01.2025. Також у складі документів тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ІСРЗ" надано довідку від 05.02.2025 №85000/01-145 «Довідка на докові споруди», в якій учасником зазначається, що для надання послуг за предметом даної закупівлі ПрАТ "ІСРЗ" «згідно договору бербоут-чартерного страхування має докову споруду с наступнимі характерітикамі: ПЛАВДОК-154 інвентарний номер 8826. Вантажопідйомність – 30000 т Ширина стапель палуби – 32 м Максимальна глибина занурення – 8,7 м Довжина стапель-палуби – 201,39 м». Разом з тим дана довідка від 05.02.2025 №85000/01-145 також не містить інформацію щодо граничних розмірів суден, що можуть підійматися цією суднопідіймальною спорудою «ПЛАВДОК-154 інвентарний номер 8826», так як учасником зазначено технічні характеристики самої докової споруди. А також у вказаних довідках від 05.02.2025 №85000/01-135, №85000/01-145 учасником некоректно зазначено назву суднопідіймальної споруди ПЛАВДОК-154, що згідно наявного у складі тендерної пропозиції учасника Договору бербоут-чартерного фрахтування №49-185-21 від 22.11.2021 визначена як «Плавдок №154». 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ "ІСРЗ" повинні на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надати довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі із обов’язковим зазначенням інформації про наявну суднопідіймальну споруду (док, сліп, плавучий кран, кран тощо), достатню для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням вантажопідйомності та граничних розмірів суден, що можуть підійматися цією суднопідіймальною спорудою, місце надання послуг за предметом закупівлі (адресу ремонтної бази, виробничих площ тощо), відповідно до вказаних вище в п.4 даного Повідомлення умов Тендерної документації від 24.01.2025. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 10-04-25, 12:24:11
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-22-011898-a-b2
Номер договору:
53-В-ФДЛ-25
Дата підписання договору:
29-04-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 29-04-2025 по 31-12-2025
11 279 999,56 UAH
Ціна договору
9 399 999,63 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 27-03-2025 по 04-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, Заводський район, ВУЛИЦЯ ВОДОПРОВІДНА, будинок 19/9, 54010, Оксана Комарова
Остаточна пропозиція:
9 399 000 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
9 500 000 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 02-04-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 11-02-2025 по 12-03-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, Заводський район, ВУЛИЦЯ ВОДОПРОВІДНА, будинок 19/9, 54010, Оксана Комарова
Остаточна пропозиція:
9 399 000 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
9 500 000 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
10-03-2025, 18:05
Період подачі оскарження:
по 16-03-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 18-02-25, 09:37:15
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

На підставі умов частини 10 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом документів, що необхідно розглянути замовнику на відповідність вимогам тендерної документації за предметом закупівлі та Закону з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 12-03-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 06-03-25, 11:21:57
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС" 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Володимир Шарабура"). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2025-01-22-011898-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС (далі також - учасник) виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (нова редакція) за вказаним предметом закупівлі від 24 січня 2025 року (далі - Тендерна документація від 24.01.2025). 4.1. Згідно умов п.1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації від 24.01.2025 визначено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ розміщений в Додатку 3 до цієї Тендерної документації)». Згідно умов п.5 РОЗДІЛУ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації від 24.01.2025 визначено: «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей. Перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям передбачений у Додатку 3 до цієї Тендерної документації. Замовник установлює такі кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасника установленим кваліфікаційним критеріям згідно із законодавством викладена в Додатку 3 до цієї Тендерної документації». Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 24.01.2025 визначено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: • інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, надати: 2. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 2, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації); Учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям: «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у складі документів тендерної пропозиції Учасником надається інформація (документи) щодо відповідності субпідрядника/співвиконавця відповідному кваліфікаційному критерію у спосіб, визначений в Додатку 3 до цієї Тендерної документації.» Згідно умов Додатку 1 та Додатку 2 до Тендерної документації від 24.01.2025 послуги, що є предметом закупівлі передбачають виконання учасником (виконавцем) класифікаційного ремонту лоцманського катера «Володимир Шарабура» (далі також – послуги, роботи) з використанням матеріалів, запасних частин, комплектуючих, обладнання, агрегатів, вузлів, лакофарбних, замінюваних та витратних матеріалів, мастил, олив та інших технічних рідин тощо учасника (Виконавця) (далі – матеріальні ресурси) відповідно до умов договору про закупівлю. Номенклатура, ціна (вартість) та обсяг послуг зазначені в Ремонтній відомості л/к «Володимир Шарабура» (ремонт в обсязі чергового огляду судна РСУ) Учасник (Виконавець) повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає умовам діючої нормативної документації в галузі судноремонту, зокрема але не виключно «Положення про ремонт суден на відомчих ремонтних базах КНД 31.5.001-96», чинних правил та керівництв державного підприємства «Класифікаційне товариство «Регістр судноплавства України» та законодавству України. Згідно «Положення про ремонт суден на відомчих ремонтних базах КНД 31.5.001-96» судноремонтне підприємство встановлено, що Судноремонтне підприємство -спеціальне підприємство, що має у своєму розпорядженні універсальні та спеціалізовані основні фонди та засоби технологічного обладнання, кваліфікований персонал. У складі документів тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС" надано довідку від 07.02.2025 №4-28 в якій повідомляється, що «Учасник має в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі». Разом з тим надана учасником довідка від 07.02.2025 №4-28 не містить жодної інформації про кваліфікацію працівників учасника, необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (виконання учасником (виконавцем) класифікаційного ремонту лоцманського катера «Володимир Шарабура» на умовах визначених Тендерною документацією від 24.01.2025), що не дає змогу замовнику визначити відповідність учасника ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС" установленому замовником згідно вимог статті 16 Закону з урахуванням Особливостей кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС" повинен надати на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 2, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації), яка повинна містити інформацію про кваліфікацію працівників учасника, необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (виконання учасником (виконавцем) класифікаційного ремонту лоцманського катера «Володимир Шарабура» на умовах визначених Тендерною документацією від 24.01.2025). Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-03-25, 11:21:57

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
9 399 000 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
9 500 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
10-02-2025, 11:46:29
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
181
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Довідка про МТБ.pdf.p7s, Двідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, та обов'язкові додатки до цієї довідки згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації за предметом закупівлі.
Доказ:
Документ
Свідоцтво РСУ судна 2023-28.pdf.p7s, Двідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, та обов'язкові додатки до цієї довідки згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації за предметом закупівлі.
Доказ:
Документ
Договір.pdf.p7s, Двідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, та обов'язкові додатки до цієї довідки згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації за предметом закупівлі.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
Довідка про працівників.pdf.p7s, Довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації за предметом закупівлі.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Довідка про досвід з дод..pdf.p7s, Довідка в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та відгук від замовника аналогічних послуг, згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації за предметом закупівлі.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПрАТ "ІСРЗ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
9 400 000 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
9 960 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
08-02-2025, 12:30:32
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
181
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Довідка МТБ.pdf.asice.zip, Двідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, та обов'язкові додатки до цієї довідки згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації за предметом закупівлі.
Доказ:
Документ
Довідка МТБ ДОК 154.pdf.asice.zip, Двідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, та обов'язкові додатки до цієї довідки згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації за предметом закупівлі.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
Довідки.pdf.asice.zip, Довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації за предметом закупівлі.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Довідка про наявнисть досвіду.pdf.asice.zip, Довідка в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та відгук від замовника аналогічних послуг, згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації за предметом закупівлі.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено22-01-2025, 14:28:59
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 16:42:58
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 14:28:51
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 14:28:51
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 16:42:47
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 16:42:47
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 16:42:47
          Електронні тендерні вимоги
          1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 14:28:51
          2. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 14:28:51
          3. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 14:28:51
          4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 14:28:51
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 14:28:51
          5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 14:28:51
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 14:28:51
          6. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 14:28:51
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 14:28:51
          7. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 14:28:51
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 14:28:51
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 14:28:51
          8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 14:28:51
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 14:28:51
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 14:28:51
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 14:28:51
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Володимир Шарабура"
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Форма забезпечення
          Гарантія фінансової установи
          Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору - згідно умов п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації та умов п.5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю (розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю)» РОЗДІЛУ VI Результати відкритих торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 3 (три) відсотки вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю - надається у виді електронної гарантії банківської установи у вказаному розмірі, авізованої через банк замовника (далі – Гарантія). Строк та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Гарантія надається переможцем торгів замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Гарантія, що надається учасником торгів, повинна відповідати вимогам чинного законодавства. Гарантія в обов’язковому порядку повинна містити наступні положення: - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена або відкликана банком-гарантом або принципалом без згоди та погодження з бенефіціаром, крім випадків, прямо передбачених чинним законодавством; - банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Текст Гарантії повинен бути завчасно погоджений між сторонами до укладення договору про закупівлю. Порядок погодження Гарантії сторонами: Погодження тексту Гарантії відбувається шляхом направлення учасником замовнику листом або рекомендованим листом проекту Гарантії, розгляду замовником отриманого від учасника проекту Гарантії та направлення учаснику замовником листа про погодження тексту Гарантії або відмови від погодження Гарантії. При цьому замовник перевіряє текст Гарантії на відповідність умовам тендерної документації. Після отримання учасником від замовника відмови від погодження Гарантії, повторне та наступне погодження тексту Гарантії відбувається в передбаченому вище порядку. До надання замовником учаснику листа про погодження тексту Гарантії, Гарантія вважається не наданою. В будь-якому випадку погодження Сторонами тексту Гарантії повинно відбутися не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник може прийняти рішення про непогодження Гарантії у разі, якщо переможець торгів надав Гарантію банківської установи, яка не виконала свої зобов’язання за раніше наданими Гарантіями в частині сплати Замовнику (Бенефіціару) суми Гарантії за вимогою Замовника (Бенефіціара). У випадку ненадання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю, тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі відхиляється на підставі умов підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними Національного банку України повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації (припинення). Гарантія надається переможцем торгів замовнику у вигляді електронного документу, оформленого та підписаного у відповідності до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» таким чином, що має силу оригіналу, або за допомогою системи S.W.I.F.T. з використанням міжнародних стандартів. У випадку, якщо текст Гарантії чи її реквізити викладені іншою, крім української, мовою, учасник додатково завантажує роздрукований текст Гарантії з реквізитами (відповідне S.W.I.F.T. повідомлення) разом із нотаріально завіреним перекладом на українську мову. Файл з кваліфікованим електронним підписом (створюється програмним комплексом, зазвичай, з розширенням p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником, шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис. Гарантія, надана переможцем торгів, має бути авізована через банк замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. Повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю. Гарантія надається з урахуванням умов ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 14:28:51
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          3
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 3 (три) відсотки вартості договору про закупівлю. Детально про умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору – згідно умов п.3 Додатку 4 до Тендерної документації за предметом закупівлі.
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 14:28:51
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          181
          Пошук... день
          день
          Не пізніше дати укладення Договору Виконавець повинен надати забезпечення виконання цього Договору в розмірі 3 % (три відсотки) вартості Договору (ціни цього Договору), Забезпечення виконання Договору надається Замовнику Виконавцем у вигляді електронної гарантії банківської установи на вказану суму, авізованої через банк Замовника, надалі іменованої як ГАРАНТІЯ ВИКОНАННЯ (також гарантія). ГАРАНТІЯ ВИКОНАННЯ діє до 30.06.2026 включно. Детально в Тендерній документації за предметом закупівлі з урахуваням умов ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 14:28:51
          2. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 14:28:51
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Володимир Шарабура"
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 14:28:51
          Способи підтвердження:
          Документ
          Двідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, та обов'язкові додатки до цієї довідки згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації за предметом закупівлі. , 1. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі із обов’язковим зазначенням інформації про наявну суднопідіймальну споруду (док, сліп, плавучий кран, кран тощо), достатню для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням вантажопідйомності та граничних розмірів суден, що можуть підійматися цією суднопідіймальною спорудою, місце надання послуг за предметом закупівлі (адресу ремонтної бази, виробничих площ тощо). (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 1, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації). Обов’язковими додатками до вказаної довідки надати: 1.1. скановану копію чинного документу, який підтверджує можливість використання учасником зазначеної в довідці суднопіднімальної споруди (доку, сліпу, плавучого крану, крану тощо) для надання послуг, що є предметом закупівлі, протягом строку надання послуг, передбаченого умовами цієї Тендерної документації, а саме надати (цінова інформація може бути скрита учасником): - документ, що підтверджує наявність в учасника зазначеної у довідці суднопіднімальної споруди (право власності, право господарського відання, право користування, право оперативного управління тощо); - або договір оренди (найму) учасником зазначеної у довідці суднопіднімальної споруди; - або договір, на підставі якого учаснику надаються послуги/виконуються роботи по ремонту суден чи/або підйому суден з використанням зазначеної у довідці суднопідіймальної споруди; 1.2. скановану копію чинного документу учасника, що підтверджує визнання (відповідність) Державним підприємством «Класифікаційне товариство «Регістр судноплавства України», на надання послуг, що закуповуються. Детально - в Додатку 3 до Тендерної документації за предметом закупівлі.
          2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Володимир Шарабура"
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 14:28:51
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та відгук від замовника аналогічних послуг, згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації за предметом закупівлі. , 3. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: довідку в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна містити наступну інформацію: найменування та адресу замовника аналогічних послуг, предмет договору/вид послуг, що надавалися за аналогічним договором (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 3, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації). 3.1. Обов’язковим додатком до вказаної довідки надати (завантажити скановану копію): не менше 1-го відгуку від замовника аналогічних послуг, зазначеного у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Детально - в Додатку 3 до Тендерної документації за предметом закупівлі.
          3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Володимир Шарабура"
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 14:28:51
          Способи підтвердження:
          Документ
          Довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації за предметом закупівлі. , 2. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 2, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації). Детально - в Додатку 3 до Тендерної документації за предметом закупівлі.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ