Період оскарження умов закупівлі - по 07-02-2025, 00:00
Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Володимир Шарабура").
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 10 000 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 50 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 38728507 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.delta-pilot.ua/ |
| Контактна особа: | Туней Світлана Миколаївна |
| Телефон: | 380512501184 |
| E-mail: | svetlana.tuney@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна, Миколаївська область,Миколаїв, |
4 |
На підставі умов частини 10 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом документів, що необхідно розглянути замовнику на відповідність вимогам тендерної документації за предметом закупівлі та Закону з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ПрАТ "ІСРЗ" 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Володимир Шарабура"). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2025-01-22-011898-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ПрАТ "ІСРЗ" (далі також - учасник) виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (нова редакція) за вказаним предметом закупівлі від 24 січня 2025 року (далі - Тендерна документація від 24.01.2025). Згідно умов п.1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації від 24.01.2025 визначено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ розміщений в Додатку 3 до цієї Тендерної документації)». Згідно умов п.5 РОЗДІЛУ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації від 24.01.2025 визначено: «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей. Перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям передбачений у Додатку 3 до цієї Тендерної документації. Замовник установлює такі кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасника установленим кваліфікаційним критеріям згідно із законодавством викладена в Додатку 3 до цієї Тендерної документації». Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 24.01.2025 визначено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: • інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, надати: 1. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі із обов’язковим зазначенням інформації про наявну суднопідіймальну споруду (док, сліп, плавучий кран, кран тощо), достатню для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням вантажопідйомності та граничних розмірів суден, що можуть підійматися цією суднопідіймальною спорудою, місце надання послуг за предметом закупівлі (адресу ремонтної бази, виробничих площ тощо). (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 1, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації). Обов’язковими додатками до вказаної довідки надати: 1.1. скановану копію чинного документу, який підтверджує можливість використання учасником зазначеної в довідці суднопіднімальної споруди (доку, сліпу, плавучого крану, крану тощо) для надання послуг, що є предметом закупівлі, протягом строку надання послуг, передбаченого умовами цієї Тендерної документації, а саме надати (цінова інформація може бути скрита учасником): - документ, що підтверджує наявність в учасника зазначеної у довідці суднопіднімальної споруди (право власності, право господарського відання, право користування, право оперативного управління тощо); - або договір оренди (найму) учасником зазначеної у довідці суднопіднімальної споруди; - або договір, на підставі якого учаснику надаються послуги/виконуються роботи по ремонту суден чи/або підйому суден з використанням зазначеної у довідці суднопідіймальної споруди;…». У складі документів тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ІСРЗ" надано довідку від 05.02.2025 №85000/01-135 «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі», в якій учасником не зазначено інформацію щодо вантажопідйомності та граничних розмірів суден, що можуть підійматися, наявною в учасника суднопідіймальною спорудою (док, сліп, плавучий кран, кран тощо), що не відповідає вище вказаним умовам Тендерної документації від 24.01.2025. Також у складі документів тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ІСРЗ" надано довідку від 05.02.2025 №85000/01-145 «Довідка на докові споруди», в якій учасником зазначається, що для надання послуг за предметом даної закупівлі ПрАТ "ІСРЗ" «згідно договору бербоут-чартерного страхування має докову споруду с наступнимі характерітикамі: ПЛАВДОК-154 інвентарний номер 8826. Вантажопідйомність – 30000 т Ширина стапель палуби – 32 м Максимальна глибина занурення – 8,7 м Довжина стапель-палуби – 201,39 м». Разом з тим дана довідка від 05.02.2025 №85000/01-145 також не містить інформацію щодо граничних розмірів суден, що можуть підійматися цією суднопідіймальною спорудою «ПЛАВДОК-154 інвентарний номер 8826», так як учасником зазначено технічні характеристики самої докової споруди. А також у вказаних довідках від 05.02.2025 №85000/01-135, №85000/01-145 учасником некоректно зазначено назву суднопідіймальної споруди ПЛАВДОК-154, що згідно наявного у складі тендерної пропозиції учасника Договору бербоут-чартерного фрахтування №49-185-21 від 22.11.2021 визначена як «Плавдок №154». 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ "ІСРЗ" повинні на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надати довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі із обов’язковим зазначенням інформації про наявну суднопідіймальну споруду (док, сліп, плавучий кран, кран тощо), достатню для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням вантажопідйомності та граничних розмірів суден, що можуть підійматися цією суднопідіймальною спорудою, місце надання послуг за предметом закупівлі (адресу ремонтної бази, виробничих площ тощо), відповідно до вказаних вище в п.4 даного Повідомлення умов Тендерної документації від 24.01.2025. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
На підставі умов частини 10 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом документів, що необхідно розглянути замовнику на відповідність вимогам тендерної документації за предметом закупівлі та Закону з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС" 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015 50240000-9 (Послуги з класифікаційного ремонту лоцманського катера "Володимир Шарабура"). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2025-01-22-011898-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС (далі також - учасник) виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (нова редакція) за вказаним предметом закупівлі від 24 січня 2025 року (далі - Тендерна документація від 24.01.2025). 4.1. Згідно умов п.1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації від 24.01.2025 визначено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ розміщений в Додатку 3 до цієї Тендерної документації)». Згідно умов п.5 РОЗДІЛУ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації від 24.01.2025 визначено: «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей. Перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям передбачений у Додатку 3 до цієї Тендерної документації. Замовник установлює такі кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасника установленим кваліфікаційним критеріям згідно із законодавством викладена в Додатку 3 до цієї Тендерної документації». Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 24.01.2025 визначено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: • інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, надати: 2. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 2, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації); Учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям: «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у складі документів тендерної пропозиції Учасником надається інформація (документи) щодо відповідності субпідрядника/співвиконавця відповідному кваліфікаційному критерію у спосіб, визначений в Додатку 3 до цієї Тендерної документації.» Згідно умов Додатку 1 та Додатку 2 до Тендерної документації від 24.01.2025 послуги, що є предметом закупівлі передбачають виконання учасником (виконавцем) класифікаційного ремонту лоцманського катера «Володимир Шарабура» (далі також – послуги, роботи) з використанням матеріалів, запасних частин, комплектуючих, обладнання, агрегатів, вузлів, лакофарбних, замінюваних та витратних матеріалів, мастил, олив та інших технічних рідин тощо учасника (Виконавця) (далі – матеріальні ресурси) відповідно до умов договору про закупівлю. Номенклатура, ціна (вартість) та обсяг послуг зазначені в Ремонтній відомості л/к «Володимир Шарабура» (ремонт в обсязі чергового огляду судна РСУ) Учасник (Виконавець) повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає умовам діючої нормативної документації в галузі судноремонту, зокрема але не виключно «Положення про ремонт суден на відомчих ремонтних базах КНД 31.5.001-96», чинних правил та керівництв державного підприємства «Класифікаційне товариство «Регістр судноплавства України» та законодавству України. Згідно «Положення про ремонт суден на відомчих ремонтних базах КНД 31.5.001-96» судноремонтне підприємство встановлено, що Судноремонтне підприємство -спеціальне підприємство, що має у своєму розпорядженні універсальні та спеціалізовані основні фонди та засоби технологічного обладнання, кваліфікований персонал. У складі документів тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС" надано довідку від 07.02.2025 №4-28 в якій повідомляється, що «Учасник має в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі». Разом з тим надана учасником довідка від 07.02.2025 №4-28 не містить жодної інформації про кваліфікацію працівників учасника, необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (виконання учасником (виконавцем) класифікаційного ремонту лоцманського катера «Володимир Шарабура» на умовах визначених Тендерною документацією від 24.01.2025), що не дає змогу замовнику визначити відповідність учасника ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС" установленому замовником згідно вимог статті 16 Закону з урахуванням Особливостей кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС" повинен надати на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 2, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації), яка повинна містити інформацію про кваліфікацію працівників учасника, необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (виконання учасником (виконавцем) класифікаційного ремонту лоцманського катера «Володимир Шарабура» на умовах визначених Тендерною документацією від 24.01.2025). Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.