Закупівлю оголошено - 22-01-2025, 09:24. Дата останніх змін - 22-01-2025, 09:25

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту та технічного обслуговування автомобілів Замовника) – код ДК 021:2015 – 50110000-9

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту та технічного обслуговування автомоб... Державна закупівля - UA-2025-01-22-001002-a Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту та технічного обслуговування автомобілів Замовника) – код ДК 021:2015 – 50110000-9 від замовника Комунальна корпорація "Київавтодор" від 1/22/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-22-001002-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-21-019699-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-01-2025, 09:24
по 27-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-01-2025, 09:24
по 30-01-2025, 19:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1200000
1 200 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:6 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:36 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальна корпорація "Київавтодор"
ЄДРПОУ:03359026 Досьє YouControl
Контактна особа:Бережна Олена Анатоліївна
Телефон:380442849374
E-mail:market_kievavtodor@ukr.net
Місцезнаходження:
01014, Україна, Київська область,Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з ремонту і технічного ...
1 200 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту та технічного обслуговування автомобілів Замовника) – код ДК 021:2015 – 50110000-9

1
послуга
00000 Україна Київська область Київ м. Київ, за адресою станції технічного обслуговування Виконавця.
по 31-12-2025
50110000-9
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 09:25:09
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 09:13:06
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 09:13:06
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 09:13:06
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 09:13:06
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 09:13:06
        Тендерна документація
        публічний Видалено22-01-2025, 09:13:06
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 09:13:06
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:22-01-2025, 09:14:47
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 09:21:47
          Способи підтвердження:
          Документ
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 09:21:47
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 09:21:47
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 09:21:47
          Способи підтвердження:
          Документ
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 09:21:47
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 09:21:47
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 09:21:47
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 09:21:47
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 09:21:47
          Способи підтвердження:
          Документ
          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 09:21:47
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 09:21:47
          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 09:21:47
          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 09:21:47
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 09:21:47
          Способи підтвердження:
          Документ
          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 09:21:47
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 09:21:47
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 09:21:47
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту та технічного обслуговування автомобілів Замовника) – код ДК 021:2015 – 50110000-9
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 36 000,00 грн 00 коп (тридцять шість тисяч гривень 00 коп). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: КК «Київавтодор» Місцезнаходження Замовника: вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01014 Код ЄДРПОУ: 03359026 IBAN № UA923226690000026003300282294 в АТ «Ощадбанк», МФО 322669 ІПН 033590226652 Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень, такої уповноваженої особи від Банку-гаранта Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією довіреності Гаранта (у випадку, якщо підписантом є не Голова правління)
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 09:21:47
          Способи підтвердження:
          Документ
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту та технічного обслуговування автомобілів Замовника) – код ДК 021:2015 – 50110000-9
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1.1.1. Учасник повинен надати скановану довідку про наявність обладнання та програмного забезпечення, необхідних для надання послуг, які є предметом даної закупівлі за встановленою формою: № з/п Найменування обладнання /програмного забезпечення Власна (-ий) або знаходиться у користуванні учасника, власна (-ий) або знаходиться у користуванні №, дата Договору, на підставі якого перебуває в користуванні (у разі такого) 1 2 3 4 * На програмні комплекси надати документи, що дають право користуватися такими. Обов’язково в наявності має бути наступне обладнання/програмне забезпечення, яке необхідно включити до довідки про наявність обладнання та програмного забезпечення, необхідних для надання послуг: 1. Комп’ютерне діагностичне обладнання, необхідне для надання послуг. 2. Професійний та спеціалізований інструмент необхідний для надання послуг. 3. Спеціалізоване ліцензійне програмне забезпечення для замовлення та використання запчастин, інтервалів обслуговування автомобілів, технології їх ремонту та діагностики. 4. Гальмівний стенд. 5. Комп’ютерний стенд розвал сходження коліс. 6. Стенд для балансування коліс. 7. Течешукач газовий. 8. Ключ моментний або ключ динамометричний. 9. Вимірювач параметрів світла фар. 10. Вимірювач натягу ременів. 11. Вимірювач світло пропускання скла. 12. Вимірювач димності відпрацьованих газів. 13. Газоаналізатор багатокомпонентний. 14. Мультиметр. 15. Канал вимірювання шуму. 16. Секундомір механічний. 17. Гігрометр психрометричний. 18. Неавтоматичний зважувальний прилад. 19. Люфтомір-динамометр. 20. Кутомір з лінійкою. 21. Манометр шинний. 1.1.2. Для документального підтвердження обладнання/програмного забезпечення, що знаходиться у користуванні, Учасник повинен надати скановану(і) копію(ї) відповідного(их) договору(-ів) (оренда, лізинг тощо). Для підтвердження власного обладнання/програмного забезпечення, що буде використовуватися при наданні послуг, які є предметом даної закупівлі Учасник надає виписку розшифровку основних засобів у вигляді виписок за рахунками обліку основних засобів з програми бухгалтерського обліку (1С: Бухгалтерія чи інше) за підписом керівника (або уповноваженої особи) та головного бухгалтера (дата формування – не раніше 10 днів до оголошення процедури закупівлі); 1.1.3. Враховуючи наявність в переліку автотранспорту (табл 2 Додатку 2 Технічне завдання), електричних легкових автомобілів, учасник повинен мати у власності на станції технічного обслуговування (далі - СТО) тестер для діагностики батареї електричних автомобілів MS800 та на підтвердження обладнання надати: фото-підтвердження наявності обладнання, а також сертифікат/свідоцтво від постачальника та/або виробника такого обладнання щодо проведення навчання працівників учасника роботі з даним обладнанням. 1.1.4. Для документального підтвердження наявності власної або орендованої тощо СТО потужністю не менше 4 робочих місць, розташованої на відстані не більше 15 км від адреси: м Київ, вул. Петра Болбочана 6, Учасник надає скановану довідку, в якій вказує її опис, адресу місцезнаходження та кількість працівників, а також скановану копію документу, що посвідчує право власності/користування (правовстановлюючий документ на земельну ділянку, де розміщено СТО, договір оренди, тощо). 1.1.5. Учасник повинен мати склад запчастин. Для документального підтвердження, Учасник надає скановану довідку, в якій вказує їх опис та адресу місцезнаходження, та скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування (договір оренди тощо) або правовстановлюючих документів на земельну ділянку на якій вони розміщені. 1.1.6. Учасник повинен надати копії свідоцтв калібрування/повірок вимірювальних засобів, виданих не раніше 2022 року відносно кінцевої дати подання пропозицій, організацією (калібрувальною лабораторією), на наступне обладнання: - гальмівний стенд - комп’ютерний стенд розвал сходження коліс - стенд для балансування коліс - течешукач газовий - ключ моментний - вимірювач параметрів світла фар - вимірювач натягу ременів - вимірювач світло пропускання скла - вимірювач димності відпрацьованих газів - газоаналізатор багатокомпонентний - мультиметр - канал вимірювання шуму - секундомір механічний - гігрометр психрометричний - неавтоматичний зважувальний прилад - люфтомір-динамометр - кутомір з лінійкою - манометр шинний Враховуючи обов’язкову періодичність проведення атестації та калібрування обладнання, надані Учасником свідоцтва про калібрування вищевказаного обладнання, повинні бути видані калібрувальною лабораторією, яка відповідає вимогам та акредитована у відповідності до ДСТУ EN ISO/IEC 17025. 1.1.7. Учасник повинен організувати безпечне зберігання автомобіля Замовника на території СТО, а також мати стоянку для зберігання автотранспортних засобів Замовника та відеоспостереження. На підтвердження даної вимоги Учасник надає в складі пропозиції – схему розміщення стоянки для зберігання автотранспортних засобів. На підтвердження наявності відеоспостереження, надати скан-копію договору з відповідною організацією про його встановлення та/або інші документи, що підтверджують правовласності, користування тощо. 1.1.8. Враховуючи стан автотранспорту, його щоденну експлуатацію та необхідність проведення серед іншого робіт з відновлення кузовних частин автомобілів, зварювальних робіт, тощо, Учасник повинен надати в складі пропозиції Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально технічної бази, зареєстровані в відповідних органах Держпраці України на право виконання зварювальних, газополум’яних робіт, наплавочних, паяльних робіт та робіт на висоті понад 1,3 метра. 1.1.9. В Учасника повинно бути альтернативне джерело безперебійного живлення (генератор) потужністю не менше 50 KWA, яке забезпечить станцію технічного обслуговування відповідною потужністю та здійснюватиме безперебійну роботу всіх робочих постів та всього робочого обладнання, яку використовує станція технічного обслуговування. Для підтвердження зазначеної інформації, Учасник повинен надати договір купівлі-продажу/розрахункову накладну/інший документ, що підтверджує право власності/користування відповідного обладнання. 1.1.10. Учасник повинен мати програмне забезпечення для ведення обліку не російського походження (відповідно до виконання рішення РНБО, що введене в дію Указом Президента від 14.05.2020 р. №184/2020), ВAS або аналогічне. На підтвердження надати копію ліцензійного договору або копію договору постачання програмної продукції.
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 09:21:47
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту та технічного обслуговування автомобілів Замовника) – код ДК 021:2015 – 50110000-9
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1.3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1.3.1. Учасник повинен надати скановану довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за зразком: № з/п Посада П.І.Б. Інформація про освіту (вища, середньо-спеціальна, середня чи інша) Посада на підприємстві Досвід роботи на посаді на даному підприємстві 1 2 3 4 5 6 1.3.2. Учасник повинен надати організаційну структуру підприємства, яка обов’язково повинна включати приймальний відділ, відділ запчастин, особу, відповідальну за якість виконаних робіт, кімнату відпочинку. 1.3.3. Учасник зазначає в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід інформацію про наявність інженерно технічних працівників не менше 5 (менеджер з продажу/поставки (менеджер з продажу, менеджер з поставки), майстер цеху, комірник, тощо) та наявність працівників робітничого персоналу не менше 5 (слюсарі з ремонту автомобілів/колісних транспортних засобів тощо). 1.3.4. Учасник повинен мати цілодобову фізичну охорону в штаті підприємства (про що зазначає в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) та/або залучена цілодобова фізична охорона, що має бути документально підтверджена Учасником. На підтвердження даної вимоги Учасник надає документи зазначені в п 1.3.5. цього додатку або заключений договір про надання послуг (або інші відповідні документи) з цілодобовою фізичною охороною з відповідною охоронною організацією чинний на строк надання послуг за договором даної закупівлі. 1.3.5. На документальне підтвердження інформації, яка зазначена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає скан-копії наказів або трудових книжок або трудових угод, тощо про призначення на посаду на кожного з зазначених працівників.
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 09:21:47
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту та технічного обслуговування автомобілів Замовника) – код ДК 021:2015 – 50110000-9
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1.2. Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: 1.2.1. Учасник повинен документально підтвердити власний досвід виконання аналогічного/их договору/ів за 2021-2024 рр щодо надання аналогічних послуг за встановленою формою: №з/п Найменування Замовника, адреса, телефон, посада, ПІБ керівника (підписанта договору) Предмет договору, № договору та дата договору, строк дії договору Сума договору та вартість наданих послуг, грн Строки надання послуг по договору (початок, закінчення) 1 2 3 4 5 1.2.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу п.1.2.1. Учасник повинен надати: - скановану копію позитивного листа-відгука від замовника (датований поточним роком), який повинен містити: предмет, номер та дату договору, суму договору, загальну характеристику Учасника за результатами наданих послуг; - скановану копію відповідного договору. Аналогічним/ними договором/рами вважається/ються договір/-и щодо надання аналогічних послуг які повинні бути завершені та виконанні в повному обсязі.
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-01-2025, 09:21:47
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ