Період оскарження умов закупівлі - по 22-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 331 743 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 659 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти і науки Сумської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02147894 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Баштова Лариса Михайлівна |
| Телефон: | +380542789768 |
| E-mail: | larisa.osvita.tender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 40035, Україна, Сумська область,Суми, вул. Харківська, 35 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції, наданої учасником – «КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (далі – Учасник) щодо закупівлі за предметом: код ДК 021:2015: 50530000-9: «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» (Послуги з оперативного і технічного обслуговування та поточного ремонту електрообладнання з напругою до 1000 В), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-17-016552-a, встановлені наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) Інформаційна довідка, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 17 Особливостей (Вихідний №32 від 24.01.2025 року) містить посилання на абз.14 п.47 Особливостей, тоді як абз.14 п.47 виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024. Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, відповідно до п.п. 2 п. 45 Особливостей. 2) На виконання вимог п. 1.2.3. Додатку 4 до тендерної документації не надано копії документів, які підтверджують проходження навчання/перевірка знань з електробезпеки керівника, а саме посвідчення та протоколи/витяги з протоколів для підтвердження проходження навчання з: - «Загальні питання»-охорона праці, гігієна праці, надання першої допомоги потерпілим, електробезпека, пожежна безпека, відповідно до Програми навчання з питань охорони праці посадових осів; - НПАОП 40.1-1.21-98 - Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів. 3) На виконання вимог п. 1.2.3. Додатку 4 до тендерної документації не надано копії документів, які підтверджують проходження навчання/перевірка знань з електробезпеки працівників, а саме посвідчення та протоколи/витяги з протоколів для підтвердження проходження навчання з: - НПАОП 0.00-1.15-07 – Правила охорони праці під час виконання роботи на висоті. 4) На виконання вимог п. 5 Додатку 4 до тендерної документації не надано гарантійний лист, щодо надання послуг з оперативного і технічного обслуговування та поточного ремонту електрообладнання з напругою до 1000 В. Зміст гарантійного листа повинен містити перелік послуг, визначений Додатком 3 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.