Період оскарження умов закупівлі - по 24-01-2025, 00:00
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Чинадіївська селищна рада Мукачівського району, Закарпатської області; 89640, Закарпатська область, Мукачівський район, смт. Чинадійово, вул. Волошина, 41; 04350719; категорія замовника – органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з благоустрою по обслуговуванню вуличного освітлення (код ДК 021:2015 - 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце надання послуг: населені пункти Чинадіївської територіальної громади: селище Чинадійово, с. Дубино, с. Карпати, с. Косино, с. Лецовиця, с. Обава, с. Синяк, с. Чабин Кількість послуг: Послуги з благоустрою по обслуговуванню вуличного освітлення – 1 послуга (детальніше визначено в додатку 3 до тендерної документації). 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 500 000,00 грн. (п’ятсот тисяч гривень 00 копійок), з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2025 р. 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 27.01.2025 р. 00:00 7) умови оплати: Оплата послуг здійснюється за фактом надання послуг належної якості на підставі підписаних Сторонами актів з можливістю відстрочки платежу до 90 календарних днів після підписання Замовником актів наданих послуг. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська мова. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї та готуються учасником складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає: 1% від очікуваної вартості 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 500 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЧИНАДІЇВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04350719 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Василь Арендаш |
| Телефон: | +380505875700 |
| E-mail: | chunadievo@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 89640, Україна, Закарпатська область,Мукачівський р-н, смт. Чинадійово, вул. Волошина, буд. 41 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Чинадіївське житлово-експлуатаційне управління Чинадіївської селищної ради Мукачівського району Закарпатської області" Предмет закупівлі: Послуги з благоустрою по обслуговуванню вуличного освітлення (код ДК 021:2015 - 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги). У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити. Таким чином замовник встановлює вимогу щодо подання учасником в складі тендерної пропозиції наступні документи: - Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності) про досвід виконання не менше одного аналогічного договору за період 2021-2024 роки (згідно форми) та копії документів*: № з/п Найменування замовника, якому здійснювалося поставка товару Предмет договору Сума договору, грн Рік виконання Контактна особа замовника, телефон 1 2 3 4 5 6 Дата_____________ _________________/______________ (підпис) (ПІБ) *Копії документів, що підтверджують зазначену у формі інформацію, завірені печаткою учасника (за наявності) або посилання на відкриті джерела публікації в системі PROZORRO (ID), e-data тощо, обов'язково додаються до цієї форми. Послуг з технічного обслуговування системи вуличного освітлення та/або Послуги з утримання мереж зовнішнього освітлення населених пунктів та/або послуги з благоустрою населених пунктів та/або подібний за змістом та предметом закупівлі. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати скан-копії договору(-ів), зазначених в довідці про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів), з усіма додатками, додатковими угодами та змінами. Відсутня довідка про досвід виконання аналогічного договору, та власне сам підписаний договір. що суперечить пп.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати - Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності) про досвід виконання не менше одного аналогічного договору за період 2021-2024 роки (згідно форми) та копії документів*: № з/п Найменування замовника, якому здійснювалося поставка товару Предмет договору Сума договору, грн Рік виконання Контактна особа замовника, телефон 1 2 3 4 5 6 Дата_____________ _________________/______________ (підпис) (ПІБ) *Копії документів, що підтверджують зазначену у формі інформацію, завірені печаткою учасника (за наявності) або посилання на відкриті джерела публікації в системі PROZORRO (ID), e-data тощо, обов'язково додаються до цієї форми. Послуг з технічного обслуговування системи вуличного освітлення та/або Послуги з утримання мереж зовнішнього освітлення населених пунктів та/або послуги з благоустрою населених пунктів та/або подібний за змістом та предметом закупівлі. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати скан-копії договору(-ів), зазначених в довідці про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів), з усіма додатками, додатковими угодами та змінами - Наявність в учасника процедури закупівлі підтверджуючих документів, а саме: - наказ про призначення працівників / або договір субпідряду (належним чином завірена сканована копія); - допуск до висотних/верхолазних робіт/робіт під напругою до 1000 В, зазначеного у наказі/договорі субпідряду працівника дійсний на момент подачі тендерної пропозиції (завірена належним чином сканована копія). - дійсних посвідчень не менше 2-з працівників, які пройшли навчання по напряму «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07), що суперечить пп.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації Документи відсутні. Учасник повинен надати відповідні підтвердні документ. - 3.5. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці по наступним видам робіт: - Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - Верхолазні роботи та промисловий альпінізм; - Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо).; Документ відсутній, що суперечить пп.3.5.п.3 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати відповідний документ.. Подана тендерна пропозиція учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Чинадіївське житлово-експлуатаційне управління Чинадіївської селищної ради Мукачівського району Закарпатської області" не містить вказаних документів (довідок). На виконання вимог Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (на підставі п. 40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), оскільки замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом надання вищевказаних документів (довідок).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.