Закупівлю оголошено - 17-01-2025, 15:58. Дата останніх змін - 11-02-2025, 09:19

Послуги з заправки та відновлення картриджів принтерів

Послуги з заправки та відновлення картриджів принтерів... Державна закупівля - UA-2025-01-17-014933-a Послуги з заправки та відновлення картриджів принтерів від замовника ФІЛІЯ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВІСТЮ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" від 1/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-17-014933-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-17-018977-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-01-2025, 15:58
по 22-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-01-2025, 15:58
по 25-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 22-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
80432.28
80 432,28 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:804,32 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:2 412,97 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ФІЛІЯ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВІСТЮ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:40081389 Досьє YouControl
Контактна особа:Стельмащук Олександр Анатолійович
Телефон:380444652526
E-mail:stelmashchuk.o.a@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
02099, Україна, Київська область,Київ, вул. Санаторна будинок 12/1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з заправки та відновле ...
80 432,28 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з відновлення монохромного картриджа лазерного принтера багатофункціонального (розбирання, очищення,заміна запасних частин, обнулення чіпа)

24
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з відновлення монохромного картриджа лазерного принтера (розбирання, очищення,заміна запасних частин, обнулення чіпа)

24
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера HP (ємність 100 г)

72
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера HP (ємність 150 г )

18
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера багатофункціонального Xerox (ємність 750 г )

6
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера багатофункціонального Canon (ємність 150 г)

12
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера багатофункціонального Canon (ємність 100 г)

72
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера багатофункціонального Panasonic (ємність 150 г)

6
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги заправки кольорового картриджа лазерного пристрою багатофункціонального Kyocera (ємність 50 г)

9
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги заправки монохромного картриджа лазерного пристрою багатофункціонального Kyocera (ємність 70 г)

9
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера багатофункціонального Brother (ємність 100 г)

24
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера Xerox (ємність 70 г)

24
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ Гарант прінт сервіс   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-01-2025 по 01-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул. Авіаконструктора Антонова 2/32 корп.6, 03186, Петелько Василь Станіславович
Остаточна пропозиція:
73 470 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
29-01-2025, 16:44
Період подачі оскарження:
по 04-02-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-01-25, 14:06:09
24

ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ГАРАНТ ПРІНТ СЕРВІС", що була визначена найбільш економічно вигідною за результатами проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення картриджів принтерів), що зареєстрована за номером UA-2025-01-17-014933-a, було виявлено невідповідності у інформації наданій Учасником. А саме: В додатку 2 до тендерної документації зазначено перелік документів, які подаються учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції. Відповідно до п.7.5 додатку 2 тендерної документації: Лист-гарантія у довільній формі, складений учасником торгів, про те, що при наданні послуг Учасник не буде використовувати запасні частини та матеріали, які придбані після 24.02.2022 походженням з Російської Федерації та Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран. В складі тендерної пропозиції ТОВ "ГАРАНТ ПРІНТ СЕРВІС" відсутній вищевказаний лист-гарантія. Для усунення вищевказаних невідповідностей згідно п.7.5 додатку 2 тендерної документації, Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги про усунення невідповідностей, завантажити через електронну систему закупівель Лист-гарантію у довільній формі, складений учасником торгів, про те, що при наданні послуг Учасник не буде використовувати запасні частини та матеріали, які придбані після 24.02.2022 походженням з Російської Федерації та Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 29-01-25, 14:06:09
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-17-014933-a-b1
Номер договору:
ЦУП-01/0005/25
Дата підписання договору:
10-02-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 10-02-2025 по 31-12-2025
88 164 UAH
Ціна договору
73 470 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ Гарант прінт сервіс   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
73 470 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-01-2025, 11:50:04
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
31
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на станцію очистки картриджів
Доказ:
Документ
8.Копія паспорту на станцію очистки _ Висновок СЕС.pdf.p7s.zip, Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на станцію очистки картриджів
Наявність в Учасника атестату виробництва
Доказ:
Документ
Наявність декларації постачальника про відповідність технічному регламенту
Доказ:
Документ
3.Декларації відповідності по 20.11.2025 р..pdf.p7s.zip, Копія декларації постачальника
Наявність системи контролю якості
Доказ:
Документ
4.Сертифікат ISO 9001 по 26.08.2027 р.pdf.p7s.zip, Сертифікат про наявність системи контролю якості
Наявність в учасника станції очистки картриджів
Доказ:
Документ
7.Копія договору оренди на станцію очистки.pdf.p7s.zip, Документи, що підтверджують наявність станції очистки картриджів
Забезпечення охорони навколишнього середовища
Доказ:
Документ
9.Довідка про захист довкілля.pdf.p7s.zip, Документи про утилізацію тонера
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документів, що підтверджують виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
14.Лист-відгук Зеленбуд 2024 р..pdf.p7s.zip, Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
Наявність укладеного договору про надання аналогічних послуг
Доказ:
Документ
13.Договір Зеленбуд _Акти за 2023.pdf.p7s.zip, Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 15:58:49
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 15:58:41
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          4. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          6. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          7. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Послуги з заправки та відновлення картриджів принтерів
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Форма забезпечення
          Гарантія фінансової установи
          Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає банківська установа.
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          31
          Пошук... день
          день
          Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії повинен бути дійсним з дня укладання договору про закупівлю та обов’язково повинен перевищувати строк дії договору про закупівлю не менше ніж на 1 (один) календарний місяць.
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 5% вартості договору про закупівлю.
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з заправки та відновлення картриджів принтерів
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Згідно п. 3.2 розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації.
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          3. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з заправки та відновлення картриджів принтерів
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документів, що підтверджують виконання аналогічного договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Способи підтвердження:
          Документ
          Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) , Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів)
          Наявність укладеного договору про надання аналогічних послуг
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Способи підтвердження:
          Документ
          Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі , На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний / частково виконаний договір про надання послуг з заправки картриджів принтерів. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук у довільній формі від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг
          2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з заправки та відновлення картриджів принтерів
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на станцію очистки картриджів
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Способи підтвердження:
          Документ
          Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на станцію очистки картриджів , Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на станцію очистки картриджів, яка використовується для очистки лазерних картриджів від залишків тонеру під час робіт пов’язаних із заправкою/відновленням картриджів, дійсного на момент розкриття пропозицій.
          Забезпечення охорони навколишнього середовища
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Способи підтвердження:
          Документ
          Документи про утилізацію тонера , Лист, щодо забезпечення захисту охорони навколишнього середовища при наданні послуг з заправки та відновлення картриджів. Підтвердити чинними на кінцевий строк подання тендерних пропозицій копіями договорів з компаніями, які мають відповідні ліцензії на утилізацію небезпечних відходів та підтверджуючі акти про утилізацію.
          Наявність в учасника станції очистки картриджів
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Способи підтвердження:
          Документ
          Документи, що підтверджують наявність станції очистки картриджів , Копії документів, що підтверджують наявність в учасника станції очистки картриджів (технічний паспорт виданий учаснику та діючий договір оренди станції).
          Наявність системи контролю якості
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Способи підтвердження:
          Документ
          Сертифікат про наявність системи контролю якості , Копії сертифікатів міжнародного зразка, про наявність у учасника процедури закупівлі системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015, виданих органом з сертифікації систем менеджменту, стосовно ремонту та технічного обслуговування периферійного обладнання, заправки та відновлення картриджів, дійсних на момент подання пропозицій.
          Наявність декларації постачальника про відповідність технічному регламенту
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Способи підтвердження:
          Документ
          Копія декларації постачальника , Копія декларації постачальника про відповідність технічному регламенту надання послуг з заправки та відновлення картриджів принтерів.
          Наявність в Учасника атестату виробництва
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Способи підтвердження:
          Документ
          Копія атестату виробництва , Копія атестату виробництва, виданого органом сертифікації, який дійсний на момент розкриття пропозицій, та підтверджує, що стан виробництва з заправки та відновлення картриджів, забезпечує стабільність показників безпеки процедури виробництва та відповідає вимогам законодавства України, та діючих нормативних документів.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ