Закупівлю оголошено - 17-01-2025, 15:58. Дата останніх змін - 17-01-2025, 15:58

Послуги з заправки та відновлення картриджів принтерів

Послуги з заправки та відновлення картриджів принтерів... Державна закупівля - UA-2025-01-17-014933-a Послуги з заправки та відновлення картриджів принтерів від замовника ФІЛІЯ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВІСТЮ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" від 1/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-17-014933-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-17-018977-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-01-2025, 15:58
по 22-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-01-2025, 15:58
по 25-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 22-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
80432.28
80 432,28 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:804,32 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:2 412,97 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ФІЛІЯ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВІСТЮ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:40081389 Досьє YouControl
Контактна особа:Стельмащук Олександр Анатолійович
Телефон:380444652526
E-mail:stelmashchuk.o.a@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
02099, Україна, Київська область,Київ, вул. Санаторна будинок 12/1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з заправки та відновле ...
80 432,28 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з відновлення монохромного картриджа лазерного принтера багатофункціонального (розбирання, очищення,заміна запасних частин, обнулення чіпа)

24
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з відновлення монохромного картриджа лазерного принтера (розбирання, очищення,заміна запасних частин, обнулення чіпа)

24
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера HP (ємність 100 г)

72
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера HP (ємність 150 г )

18
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера багатофункціонального Xerox (ємність 750 г )

6
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера багатофункціонального Canon (ємність 150 г)

12
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера багатофункціонального Canon (ємність 100 г)

72
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера багатофункціонального Panasonic (ємність 150 г)

6
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги заправки кольорового картриджа лазерного пристрою багатофункціонального Kyocera (ємність 50 г)

9
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги заправки монохромного картриджа лазерного пристрою багатофункціонального Kyocera (ємність 70 г)

9
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера багатофункціонального Brother (ємність 100 г)

24
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера Xerox (ємність 70 г)

24
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50310000-1
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 15:58:49
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 15:58:41
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          4. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з заправки та відновлення картриджів принтерів
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Згідно п. 3.2 розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації.
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Послуги з заправки та відновлення картриджів принтерів
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Форма забезпечення
          Гарантія фінансової установи
          Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає банківська установа.
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 5% вартості договору про закупівлю.
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          31
          Пошук... день
          день
          Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії повинен бути дійсним з дня укладання договору про закупівлю та обов’язково повинен перевищувати строк дії договору про закупівлю не менше ніж на 1 (один) календарний місяць.
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з заправки та відновлення картриджів принтерів
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність в Учасника атестату виробництва
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Способи підтвердження:
          Документ
          Копія атестату виробництва , Копія атестату виробництва, виданого органом сертифікації, який дійсний на момент розкриття пропозицій, та підтверджує, що стан виробництва з заправки та відновлення картриджів, забезпечує стабільність показників безпеки процедури виробництва та відповідає вимогам законодавства України, та діючих нормативних документів.
          Наявність декларації постачальника про відповідність технічному регламенту
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Способи підтвердження:
          Документ
          Копія декларації постачальника , Копія декларації постачальника про відповідність технічному регламенту надання послуг з заправки та відновлення картриджів принтерів.
          Наявність системи контролю якості
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Способи підтвердження:
          Документ
          Сертифікат про наявність системи контролю якості , Копії сертифікатів міжнародного зразка, про наявність у учасника процедури закупівлі системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015, виданих органом з сертифікації систем менеджменту, стосовно ремонту та технічного обслуговування периферійного обладнання, заправки та відновлення картриджів, дійсних на момент подання пропозицій.
          Наявність в учасника станції очистки картриджів
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Способи підтвердження:
          Документ
          Документи, що підтверджують наявність станції очистки картриджів , Копії документів, що підтверджують наявність в учасника станції очистки картриджів (технічний паспорт виданий учаснику та діючий договір оренди станції).
          Забезпечення охорони навколишнього середовища
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Способи підтвердження:
          Документ
          Документи про утилізацію тонера , Лист, щодо забезпечення захисту охорони навколишнього середовища при наданні послуг з заправки та відновлення картриджів. Підтвердити чинними на кінцевий строк подання тендерних пропозицій копіями договорів з компаніями, які мають відповідні ліцензії на утилізацію небезпечних відходів та підтверджуючі акти про утилізацію.
          Наявність висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на станцію очистки картриджів
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Способи підтвердження:
          Документ
          Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на станцію очистки картриджів , Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на станцію очистки картриджів, яка використовується для очистки лазерних картриджів від залишків тонеру під час робіт пов’язаних із заправкою/відновленням картриджів, дійсного на момент розкриття пропозицій.
          2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з заправки та відновлення картриджів принтерів
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність укладеного договору про надання аналогічних послуг
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Способи підтвердження:
          Документ
          Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі , На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний / частково виконаний договір про надання послуг з заправки картриджів принтерів. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук у довільній формі від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг
          Наявність документів, що підтверджують виконання аналогічного договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-01-2025, 15:58:41
          Способи підтвердження:
          Документ
          Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) , Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів)
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ