Період оскарження умов закупівлі - по 22-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 426 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 133 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Дрогобицької міської ради Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 26307196 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://drohobych-rada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Тетяна Савчин |
| Телефон: | +380677259995 |
| E-mail: | economicrada1@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 82100, Україна, Львівська область,місто Дрогобич, ПЛ. РИНОК будинок 1 |
0 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник надав інформаційну довідку про виконання аналогічного договору. На підтвердження до даної довідки надано копії аналогічного договору та актів виконаних робіт/наданих послуг. Проте сума аналогічного договору становить 539200,00 гривень, а сума актів виконаних робіт/наданих послуг – 526160,00 гривень. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Додаток 1 до тендерної документації на закупівлю. Критерій 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» надати підтвердження відповідності згідно п.3.2. Копія (ї) аналогічного(их) договору(ів) відповідно до п. 3.1. (не менше одного). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати скановану копію договору та акти виконаних робіт/наданих послуг від Замовників, що вказані в п. 3.1. (не менше одного). 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: 1) Копію додаткової угоди на зменшення суми Договору № 0102-ЛМР, що вказаний в інформаційній довідці, або копію акту виконаних робіт/наданих послуг на суму, що підтверджує виконання договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.