Період оскарження умов закупівлі - по 21-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 267 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 670 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет" |
| ЄДРПОУ: | 02070832 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шершун Маргарита Вікторівна |
| Телефон: | 380312613360 |
| E-mail: | dep-trade@uzhnu.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,Ужгород, вул. Підгірна, буд. 46 |
3 |
Під час розгляду тендерної пропозиції: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІМТЕК", код ЄДРПОУ 38678886 у процедурі закупівлі № UA-2025-01-16-008786-a , згідно Особливостей було виявлено наступні невідповідності: Згідно п. 1 РОЗДІЛУ 3. « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю: «Сервісне обслуговування системи вентиляції (ДК 021:2015 50730000-1 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок)», закупівля № UA-2025-01-16-008786-a передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/ удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/ УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/ УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/ УЕП. У разі подання документів тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/ УЕП на документі),в такому випадку вони повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. У складі тендерної пропозиції – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІМТЕК", код ЄДРПОУ 38678886 на виконання вимог, зазначених в ДОДАТКУ № 1 до тендерної документації, було надано наступні документи: 1. 0_[20-01-2025 16.44.37]1 Інформація про учасника.pdf (ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА - Вих. № 17/01-25-1 від 17 січня 2025 р., що підтверджує виконання вимоги передбаченої п. 13 ДОДАТКУ №1 до ТД); 2. 1_[20-01-2025 16.44.37]2 Довідка про МТБ.pdf; (Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази – Вих. № 17/01-25-2 від 17 січня 2025 р., що підтверджує виконання вимоги передбаченої пп. 1.1. п. 1 ДОДАТКУ №1 до ТД); 3. 2_[20-01-2025 16.44.37]3 Довідка про досвід.pdf; (Довідка про досвід з виконання аналогічних договорів - Вих. № 17/01-25-3 від 17 січня 2025 р., що підтверджує виконання вимоги передбаченої пп. 2.1. п. 2 ДОДАТКУ №1 до ТД); 4. 6_[20-01-2025 16.44.37]9 Довідка погодження договору.pdf; (Лист-згода - Вих. № 17/01-25-9 від 17 січня 2025 р., що підтверджує виконання вимоги передбаченої п. 12 ДОДАТКУ №1 до ТД); 5. 7_[20-01-2025 16.44.37]10 Довідка про статут.pdf; (Довідка – Вих. № 17/01-25-10 від 17 січня 2025 р., що підтверджує виконання вимоги передбаченої п. 7 ДОДАТКУ №1 до ТД); 6. 13_[20-01-2025 16.44.37]13 ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.pdf (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Вих. № 17/01-25-13 від 17 січня 2025 р., що підтверджує виконання вимоги передбаченої п. 4 ДОДАТКУ №1 до ТД); Виходячи зі змісту тендерної документації, якщо документ подано без власноручного підпису уповноваженої особи Учасника, такий документ має бути поданий у формі електронного документу. Зазначені вище документи були подані учасником в складі тендерної пропозиції не у відповідності зазначеним вимогам в тендерній документації Замовника, а саме не у формі електронного документа (без накладення КЕП/ УЕП на документі). Також варто відзначити, що зазначені вище документи не містять підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа. Замовником було прийнято рішення про створення вимоги про усунення невідповідностей. Приведення у відповідність даних документів, жодним чином не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, просимо привести у відповідність наступні документи : 1. Документ (Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника) та підтверджує виконання вимоги передбаченої п. 13 ДОДАТКУ №1 до ТД у формі електронного документу з накладенням підпису КЕП/УЕП, або ж за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та відбитки печатки учасника (у разі використання); 2. Довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням інформації щодо найменування такого обладнання, його технічного стану, кількості та підтверджує виконання вимоги передбаченої пп. 1.1. п. 1 ДОДАТКУ №1 до ТД у формі електронного документу з накладенням підпису КЕП/УЕП, або ж за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та відбитки печатки учасника (у разі використання); 3. Довідка, складена в довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (відповідно до предмету, який входить до відповідного класу згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, відповідно до якого визначено предмет цієї закупівлі), що містить: - назву (прізвище, ім’я, по-батькові) замовника, для якого виконувався аналогічний договір, його код ЄДРПОУ (ідентифікаційний код); - дату та номер укладення договору та підтверджує виконання вимоги передбаченої пп. 2.1. п. 2 ДОДАТКУ №1 до ТД у формі електронного документу з накладенням підпису КЕП/УЕП, або ж за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та відбитки печатки учасника (у разі використання); 4. Лист-згода з умовами проєкту договору (ДОВІЛЬНОЇ ФОРМИ), що викладений в ДОДАТКУ № 4 до ТД, що підтверджує виконання вимоги передбаченої п. 12 ДОДАТКУ №1 до ТД у формі електронного документу з накладенням підпису КЕП/УЕП, або ж за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та відбитки печатки учасника (у разі використання); 5. 7_[20-01-2025 16.44.37]10 Довідка про статут.pdf; (Довідка, що підтверджує виконання вимоги передбаченої п. 7 ДОДАТКУ №1 до ТД) у формі електронного документу з накладенням підпису КЕП/УЕП, або ж за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та відбитки печатки учасника (у разі використання); 6. Погоджений Додаток №2 до тендерної документації за підписом уповноваженої особи Учасника що підтверджує виконання вимоги передбаченої п. 4 ДОДАТКУ №1 до ТД у формі електронного документу з накладенням підпису КЕП/УЕП, або ж за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та відбитки печатки учасника (у разі використання); Звертаємо увагу, що документи на усунення невідповідностей можуть бути подані у формі електронного документу з накладенням на нього КЕП/УЕП, або за підписом уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання). Варто зауважити, що згідно з такими Законами України, як «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», документ на який накладено електронний підпис прирівнюється до підписаного власноручно.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.