Період оскарження умов закупівлі - по 21-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 409 372,11 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 281,16 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Верховний Суд |
| ЄДРПОУ: | 41721784 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://supreme.court.gov.ua |
| Контактна особа: | Артем Лашкарьов |
| Телефон: | +380445945689 |
| E-mail: | lashkarov@supreme.court.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01043, Україна, м. Київ,м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8 |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції приватного підприємства “СПЕЦСЕРВІС” виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в додатку 1 до тендерної документації. Згідно з підпунктом 1.2 пункту 1 додатка 1 до тендерної документації встановлено вимогу, щодо документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію - наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зі способом підтвердження визначеним в абзаці другому цього підпункту, у тому числі в оголошенні про проведення закупівлі. Тендерна пропозиція учасника не містить документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з працівниками, зазначеними у Довідці про працівників відповідної кваліфікації (вих. № 20/01-18Т від 20.01.2025). Згідно з підпунктом 1.3 пункту 1 додатка 1 до тендерної документації встановлено вимогу, щодо документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію - наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зі способом підтвердження визначеним в абзаці другому цього підпункту, у тому числі в оголошенні про проведення закупівлі. На виконання даної вимоги учасником надано Довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази (пневмотранспорту й аспірації) та технологій (вих. № 20/01-16Т від 20.01.2025), яка не містить інформацію про: наявність в учасника пневмотранспорту й аспірації; технології учасника; назву та реквізити документа, що підтверджує приналежність наявного в учасника обладнання, матеріально-технічної бази (пневмотранспорту й аспірації). Учаснику пропонується усунути виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.