Період оскарження умов закупівлі - по 20-01-2025, 00:00
Закупівля проводиться повторно із-за відхилення всіх пропозицій учасників закупівлі
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 040 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 35 202,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Упраління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 33365678 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бабенко Наталія Борисівна |
| Телефон: | +380473723948 |
| E-mail: | bux-ugkg-zolo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 19700, Україна, Черкаська область,Золотоноша, вул. Садовий проїзд,8 |
0 |
Відповідно до положень Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» (пункт 1) Тендерної документації (далі - ТД), Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При розгляді тендерної пропозиції Учасника закупівлі - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "380 V" (код за ЄДРПОУ - 41938042) , що був єдиним учасником закупівлі та відповідно надав найбільш економічно вигідну пропозицію, було встановлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Перелік невідповідностей: 1.Відповідно до вимог підпункту 4 пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі:» Додатка 4 до ТД замовник, для підтвердження фінансової спроможності учасника надати послуги згідно предмету закупівлі, вимагає від учасників процедури закупівлі надання у складі тендерної пропозиції фінансової звітності, а саме : звіт про фінансові результати або податкову декларацію з податку на прибуток або декларацію платника єдиного податку, за останній звітній рік (2023р.), що підтверджують обсяг доходу (виручки) не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, з відміткою або квитанцією про прийняття звітності відповідними органами. Учасником така звітність у складі тендерної пропозиції не надана. Вимагаємо надати з метою підтвердження фінансової спроможності фінансову звітність: звіт про фінансові результати або податкову декларацію з податку на прибуток або декларацію платника єдиного податку, за останній звітній рік (2023р.), що підтверджують обсяг доходу (виручки) не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, з відміткою або квитанцією про прийняття звітності відповідними органами. 2.. Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі:» Додатка 4 до ТД замовник для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям учасник повинен надати: 1)довідку довільної форми про наявність досвіду виконання аналогічного договору, аналогічних робіт у 2020 - 2025 роках (аналогічним договором вважається договір із аналогічним предмету закупівлі предметом договору, а саме з технічного обслуговування чи утримання вуличного освітлення , і де замовником була б установа, що фінансується з державного чи місцевого бюджетів); 2)копію повністю виконаного аналогічного договору. г) позитивний відгук, виданий у 2024-2025 роках, від замовника згідно виконаного аналогічного договору, копія якого надана у складі пропозиції, що має бути складена на фірмовому бланку замовника (якщо такий є), за підписом. Учасником закупівлі надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, аналогічних робіт № 6 від 17.01.2025р. (файл - 6 Додаток 5 Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів).pdf), однак не надано копію аналогічного договору , що зазначений в цій довідці та не наданий позитивний відгук , виданий у 2024-2025р. від замовника згідно виконаного аналогічного договору, копія якого надана у складі пропозиції. Вимагаємо для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям надати: 1)довідку довільної форми про наявність досвіду виконання аналогічного договору, аналогічних робіт у 2020 - 2025 роках (аналогічним договором вважається договір із аналогічним предмету закупівлі предметом договору, а саме з технічного обслуговування чи утримання вуличного освітлення , і де замовником була б установа, що фінансується з державного чи місцевого бюджетів); 2)копію повністю виконаного аналогічного договору. г) позитивний відгук, виданий у 2024-2025 роках, від замовника згідно виконаного аналогічного договору, копія якого надана у складі пропозиції, що має бути складена на фірмовому бланку замовника (якщо такий є), за підписом та печаткою керівника замовника, містити інформацію про найменування наданих послуг згідно такого договору та загальну інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.