Період оскарження умов закупівлі - по 19-01-2025, 00:00
50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки - 1 послуга. Під час проведення процедури закупівлі тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 300 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне підприємство "Український державний центр радіочастот" |
| ЄДРПОУ: | 01181765 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ucrf.gov.ua |
| Контактна особа: | Олександр Георгійович Полішко |
| Телефон: | +380444228514 |
| E-mail: | polishko@ucrf.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 03180, Україна, Київська область,Киев, пр. Перемоги, 151 |
2 |
За результатами розгляду пропозиції ТОВ «ВАУ-ПРИНТ» щодо закупівлі за предметом «50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Технічне обслуговування, ремонт принтерів, багатофункціональних пристроїв та копіювальних апаратів)» було виявлено наступні невідповідності в наданих Учасником інформації/ документах. 1. Усупереч вимогам пункту 2 Додатку № 2 до Тендерної документації в наданих Учасником документах міститься розбіжність. Так, у довідці про наявність фахівців та у листі-згоді на обробку персональних даних наведена назва посади Бугаєнка О.В – керівник відділу сервісу, в той час як у наказі про призначення Бугаєнка О.В. від 08.02.2021 зазначена посада - начальник сервісного відділу. 2. Усупереч вимогам пункту 4 Додатку № 5 до Тендерної документації Учасником надана згода з проектом Договору до іншої закупівлі (вказано ідентифікатор UA-UA2024-11-19-007657-а замість UA-2025-01-13-011594-a). З метою усунення виявлених невідповідностей, Учасник повинен надати: - Довідку у довільній формі, з інформацією про наявність у нього не менше 2-х фахівців відповідної кваліфікації, які пройшли навчання щодо технічного обслуговування принтерів, багатофункціональних пристроїв та копіювальних апаратів та мають загалом відповідні сертифікати від виробників HP, Xerox. Учасник повинен надати копії сертифікатів, що підтверджують їх компетенцію. Для підтвердження наявності зазначених фахівців у складі пропозиції мають бути надані копії наказів, або трудових книжок, або цивільно-правові угоди, що укладені не пізніше 01.10.2024 з терміном дії до кінця 2025 року. Довідку у довільній формі про те що працівники, на яких надається інформація надали згоду на обробку їх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». - Письмову згоду Учасника з проектом Договору про закупівлю, відповідно до Додатку № 3 до ТД.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.