Період оскарження умов закупівлі - по 16-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 312 441 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 562,21 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління поліції охорони в Хмельницькій області |
| ЄДРПОУ: | 40108929 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Фесун Ірина Юріївна |
| Телефон: | +380382670456 |
| E-mail: | upo_khm_dzo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) в наданій Учасником інформаційній довідці № 18 від 16.01.2025 не зазначена інформація про особу, що уповноважена підписувати документи тендерної пропозиції, що не відповідає п. 3.1.2 тендерної документації на Закупівлю; 2) надане Учасником документальне підтвердження легальності використання обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема договір суборенди нерухомого майна № 010125 від 01.01.2025 та договір оренди обладнання № 2 від 01.01.2025, не є дійсним станом на дату подання тендерної пропозиції та протягом терміну дії договору про закупівлю, що суперечить п. 3.5.2 тендерної документації на Закупівлю та п. 1.2 табл. 3.1 додатку 3 до цієї документації; 3) в наданій Учасником інформаційній довідці № 5 від 16.01.2025 про досвід виконання аналогічних договорів не вказано інформацію щодо реквізитів контрагента та його контактної особи, номера телефону, що суперечить п. 3.5.2 тендерної документації на Закупівлю та п. 3.1 табл. 3.1 додатку 3 до цієї документації. 2. Перелік інформації та/або документів, оформлених відповідно до вимог тендерної документації на Закупівлю, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) оновлена довідка про особу, що уповноважена підписувати документи тендерної пропозиції та Договір про закупівлю у разі перемоги Учасника, із зазначеннями інформації про наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів; 2) оновлене (належне) документальне підтвердження інформації, що зазначена в довідці про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі № 5 від 16.01.2025 про наявність працівників необхідних професій і кваліфікацій, зокрема документальне, зокрема дійсні договір суборенди нерухомого майна (приміщення сервісного центру) та договір оренди обладнання або будь-які інші документи на підтвердження легальності використання нерухомого майна обладнання, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі; 3) оновлена довідка про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) із зазначенням усієї обов’язкової інформації, що передбачена в табл. 3.1 додатку 3 до тендерної документації на Закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.