Період оскарження умов закупівлі - по 16-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 65 808 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 329,04 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ГЕНЕРАЛ-МАЙОРА ІГОРЯ МОМОТА(ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9930) |
| ЄДРПОУ: | 14321512 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Рудик Інна Василівна |
| Телефон: | 380472333347 |
| E-mail: | IRudyk@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська область,Черкаси, ***** |
4 |
Шановний учасник! При перевірці наданих Вами документів встановлено наступні невідповідності: 1. У деяких актах надання послуг до договорів № 46-23-ТО від 16.01.2023 року та № 61-23-ТО від 25.01.2023 року відсутнє посилання на дату договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону вимагалось: скан-копія попередньо укладеного договору на постачання аналогічних послуг, з усіма додатками та невід’ємними їх частинами, та документів, що підтверджують його повне виконання, (актів, накладних) із зазначенням в них дати і номеру договору. 3. Просимо виправити вказані невідповідності або надати інший аналогічний договір відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. Керуючись частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути вищезазначені невідповідності та надати інформацію протягом 24 годин відповідно ч.9 ст. 26 Закону.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.