Період оскарження умов закупівлі - по 16-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 744 828 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 27 448,28 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 82 000 UAH |
| Замовник: | ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ |
| ЄДРПОУ: | 21708016 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.fg.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Уповноважена особа |
| Телефон: | +380443333566 |
| E-mail: | skrypnyk@fg.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м.Київ, вулиця Січових Стрільців, 17 |
0 |
Згідно пункту 1 таблиці розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, складена відповідно до Таблиці 1 цього розділу. На виконання вищезазначеної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл: «Про працівників.pdf». Однак в стовпчику 2 Таблиці «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації» вих. №160125/16 від 16.01.2025 Учасником не зазначено інформацію про посаду працівника Антона Кондрія, який перебуває у штаті Учасника, як це вимагалось умовами тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, довідку, складену відповідно до Таблиці 1 цього розділу, про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, з зазначенням інформації про посаду працівника Антона Кондрія.
1. Згідно пункту 2 таблиці розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник повинен надати довідку, складену відповідно до Таблиці 2 цього розділу, про наявність в Учасника виконаного/них аналогічного/них за предметом закупівлі договору/ів протягом останніх трьох років. На виконання вищезазначеної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл: «BCS Докумети щодо виконання аналогічного договору.pdf». Однак в стовпчику 6 Таблиці «Термін дії договору (з___ по____)» Учасником зазначено інформацію про те, що договір №SUPP24.2009\13110-05\241 від 26.09.2024р. діє з 26.09.2024р. по 30.04.2027р., натомість згідно п.12.1 зазначеного договору визначено, що «Цей Договір набирає чинності з дати його укладення Сторонами та діє до 31.12.2024 року, а в частині виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань за цим Договором – до повного їх виконання». Окрім цього Учасником в складі тендерної пропозиції додано приймання-передачі наданих послуг №РН-0000027 від 17.10.2024 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, довідку, складену відповідно до Таблиці 2 цього розділу, про наявність у Учасника виконаного/них аналогічного/них за предметом закупівлі договору/ів протягом останніх трьох років, з вірною інформацією термін дії договору. 2. Згідно пункту 5 розділу 6 Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати, зокрема: «Документ (авторизаційний лист, авторизаційна форма виробника тощо) від виробників обладнання Flex System та Storwize, а саме виробників IBM та Lenovo (згідно специфікації обладнання), або їх офіційних представництв, які підтверджують повноваження Учасника на здійснення в Україні технічної підтримки/обслуговування/ремонту обладнання виробників». На виконання вищезазначеної вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл: «BCS_Довідка щодо надання послуг Учасником та відсутність авторизації.pdf» згідно з якою Учасником зазначено про відсутність необхідності в додатковій авторизації у виробників обладнання. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, документ (авторизаційний лист, авторизаційна форма виробника тощо) від виробників обладнання Flex System та Storwize, а саме виробників IBM та Lenovo (згідно специфікації обладнання), або їх офіційних представництв, які підтверджують повноваження Учасника на здійснення в Україні технічної підтримки/обслуговування/ремонту обладнання виробників.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.