Закупівлю оголошено - 07-01-2025, 21:50. Дата останніх змін - 17-08-2025, 00:00

Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси код 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, а... Державна закупівля - UA-2025-01-07-008198-a Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси код 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного від замовника Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси" від 1/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-07-008198-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-07-010733-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-01-2025, 21:50
по 28-02-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-01-2025, 21:50
по 03-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 03-03-2025, 14:54
по 03-03-2025, 15:23

Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
8664464.82
8 664 464,82 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:43 322,32 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:259 933,94 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
ЄДРПОУ:40703130 Досьє YouControl
Контактна особа:Сергій Євдокимов
Телефон:+380487069772
E-mail:buh_prim134@ukr.net
Місцезнаходження:
65039, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Канатна, буд. 134
17



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Послуги з технічного обслугову ...
8 664 464,82 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 03-03-2025, 14:54
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси, код 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

87
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50410000-2
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 07-08-2025 по 15-08-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, вул.Успенська, будинок 99, 65045, Григорій Діногло
Остаточна пропозиція:
8 659 498,75 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 659 498,75 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 17-08-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-08-25, 17:30:12
24

Згідно з рішенням № 11609-р/пк-пз від 25.07.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель була виявлена невідповідність в документах пропозиції ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД", яка підпадає під виправлення відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: Відповідно до п. 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: «2.1. Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання договору із зазначенням переліку працівників, інформації про посаду, прізвище та ініціали. В довідці обов’язково зазначити наступних працівників: - керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія»; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю «Пожежна безпека») не менше п’яти років (надати скан-копію диплому, трудової книжки/послужного списку). - інженера (інженера зв’язку) або начальника центра приймання тривожних сповіщень або працівника на іншій посаді, який має вищу освіту відповідно до п. 23 Постанови КМУ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 р. №852 (надати диплом); - не менше двох електромонтерів охоронно – пожежної сигналізації (електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтерів з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажників радіоелектричної апаратури та приладів) – не нижче 3-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд); - не менше одного налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно – вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 4-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд); - не менше чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень. 2.2. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, а також на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників, необхідно надати: копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників (разом з повідомленнями ДПІ про прийняття працівника на роботу) або цивільно – правові чи інші договори з кваліфікованими фахівцями, якщо такий вид робіт передбачає можливість укладання таких договорів за Ліцензійними умовами. Всі документи надані у складі пропозиції Учасника мають бути чинними на дату розкриття тендерних пропозицій. Документи, які надаються учасником у складі своєї пропозиції (дипломи, послужний список, медичні довідки, свідоцтва про повірку тощо) мають відповідати вимогам законодавства України, що діяло на момент їх видачі». Згідно з пп. 2.1 п. 1 Додатку 6 до тендерної документації вимагалося: «2.1. Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання договору із зазначенням переліку працівників, інформації про посаду, прізвище та ініціали. В довідці обов’язково зазначити наступних працівників: - керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія»; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю «Пожежна безпека») не менше п’яти років (надати скан-копію диплому, трудової книжки/послужного списку). - інженера (інженера зв’язку) або начальника центра приймання тривожних сповіщень або працівника на іншій посаді, який має вищу освіту відповідно до п. 23 Постанови КМУ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 р. №852 (надати диплом); - не менше двох електромонтерів охоронно – пожежної сигналізації (електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтерів з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажників радіоелектричної апаратури та приладів) – не нижче 3-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд); - не менше одного налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно – вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 4-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд); - не менше чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень. 2.2. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, а також на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників, необхідно надати: копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників (разом з повідомленнями ДПІ про прийняття працівника на роботу) або цивільно – правові чи інші договори з кваліфікованими фахівцями, якщо такий вид робіт передбачає можливість укладання таких договорів за Ліцензійними умовами. Всі документи надані у складі пропозиції Учасника мають бути чинними на дату розкриття тендерних пропозицій. Документи, які надаються учасником у складі своєї пропозиції (дипломи, послужний список, медичні довідки, свідоцтва про повірку тощо) мають відповідати вимогам законодавства України, що діяло на момент їх видачі». Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Учасником в складі тендерної пропозиції надано оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №278 від 10.07.2025, а також накази та повідомленнями ДПІ про прийняття працівника на роботу. Крім того, у складі пропозиції відсутнє повідомленнями ДПІ про прийняття працівника на роботу Діногло Г.Д. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників (разом з повідомленнями ДПІ про прийняття працівника на роботу) або цивільно – правові чи інші договори з кваліфікованими фахівцями, якщо такий вид робіт передбачає можливість укладання таких договорів за Ліцензійними умовами, з узгодженою в них інформацією. Учасник має можливість залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців на виконання наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-08-25, 17:30:12
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 09-07-2025 по 17-07-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, вул.Успенська, будинок 99, 65045, Григорій Діногло
Остаточна пропозиція:
8 659 498,75 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 659 498,75 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
11-07-2025, 15:04
Період подачі оскарження:
по 17-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 09-07-25, 15:54:05
24

Вимога про усунення невідповідностей Згідно з рішенням № 10534-р/пк-пз від 03.07.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель була виявлена невідповідність в документах пропозиції ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД", яка підпадає під виправлення відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: Відповідно до п. 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: «2.1. Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання договору із зазначенням переліку працівників, інформації про посаду, прізвище та ініціали. В довідці обов’язково зазначити наступних працівників: - керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія»; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю «Пожежна безпека») не менше п’яти років (надати скан-копію диплому, трудової книжки/послужного списку). - інженера (інженера зв’язку) або начальника центра приймання тривожних сповіщень або працівника на іншій посаді, який має вищу освіту відповідно до п. 23 Постанови КМУ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 р. №852 (надати диплом); - не менше двох електромонтерів охоронно – пожежної сигналізації (електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтерів з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажників радіоелектричної апаратури та приладів) – не нижче 3-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд); - не менше одного налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно – вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 4-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд); - не менше чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень. 2.2. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, а також на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників, необхідно надати: копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників (разом з повідомленнями ДПІ про прийняття працівника на роботу) або цивільно – правові чи інші договори з кваліфікованими фахівцями, якщо такий вид робіт передбачає можливість укладання таких договорів за Ліцензійними умовами. Всі документи надані у складі пропозиції Учасника мають бути чинними на дату розкриття тендерних пропозицій. Документи, які надаються учасником у складі своєї пропозиції (дипломи, послужний список, медичні довідки, свідоцтва про повірку тощо) мають відповідати вимогам законодавства України, що діяло на момент їх видачі». Згідно з пп. 2.1 п. 1 Додатку 6 до тендерної документації вимагалося: «2.1. Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання договору із зазначенням переліку працівників, інформації про посаду, прізвище та ініціали. В довідці обов’язково зазначити наступних працівників: - керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія»; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю «Пожежна безпека») не менше п’яти років (надати скан-копію диплому, трудової книжки/послужного списку). - інженера (інженера зв’язку) або начальника центра приймання тривожних сповіщень або працівника на іншій посаді, який має вищу освіту відповідно до п. 23 Постанови КМУ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 р. №852 (надати диплом); - не менше двох електромонтерів охоронно – пожежної сигналізації (електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтерів з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажників радіоелектричної апаратури та приладів) – не нижче 3-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд); - не менше одного налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальника контрольно – вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 4-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд); - не менше чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень. 2.2. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, а також на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників, необхідно надати: копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників (разом з повідомленнями ДПІ про прийняття працівника на роботу) або цивільно – правові чи інші договори з кваліфікованими фахівцями, якщо такий вид робіт передбачає можливість укладання таких договорів за Ліцензійними умовами. Всі документи надані у складі пропозиції Учасника мають бути чинними на дату розкриття тендерних пропозицій. Документи, які надаються учасником у складі своєї пропозиції (дипломи, послужний список, медичні довідки, свідоцтва про повірку тощо) мають відповідати вимогам законодавства України, що діяло на момент їх видачі». Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №240 від 11.02.2025, а також накази та повідомленнями ДПІ про прийняття працівника на роботу, інформація в яких містить розбіжності. Крім того, у складі пропозиції відсутнє повідомленнями ДПІ про прийняття працівника на роботу Шевченка Є.Л. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників (разом з повідомленнями ДПІ про прийняття працівника на роботу) або цивільно – правові чи інші договори з кваліфікованими фахівцями, якщо такий вид робіт передбачає можливість укладання таких договорів за Ліцензійними умовами, з узгодженою в них інформацією.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 10-07-25, 15:54:05
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-06-2025 по 26-06-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, вул.Успенська, будинок 99, 65045, Григорій Діногло
Остаточна пропозиція:
8 659 498,75 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 659 498,75 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
18-06-2025, 17:42
Період подачі оскарження:
по 24-06-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 17-06-2025 по 25-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Одеса, вул. Лип Івана та Юрія, 76, 65078, Артамонов Володимир Вадимович
Остаточна пропозиція:
8 499 833,10 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 499 833,10 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 24-06-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 02-05-2025 по 10-05-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Одеса, вул. Лип Івана та Юрія, 76, 65078, Артамонов Володимир Вадимович
Остаточна пропозиція:
8 499 833,10 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 499 833,10 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
27-05-2025, 13:47
Період подачі оскарження:
по 02-06-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "СПАС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-04-2025 по 03-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Розкидайлівська, будинок 3, 65020, Юлія Димитрова
Остаточна пропозиція:
7 538 115 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
7 538 115 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 08-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-04-25, 18:57:00
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «СПАС»: Згідно з рішенням № 5271-р/пк-пз від 03.04.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель була виявлена невідповідність в документах пропозиції ТОВ «СПАС», яка підпадає під виправлення відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: Відповідно до п. 21 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, про що Учасником надається гарантійний лист та перелік таких заходів.». Згідно з п. 5.6 розділу 5 Додатку 6 до тендерної документації вимагалося: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, про що Учасником надається гарантійний лист та перелік таких заходів.». Учасником не надано даного гарантійного листа в складі тендерної пропозиції. Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: гарантійний лист з переліком заходів про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-04-25, 18:57:00
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 19-03-2025 по 27-03-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Одеса, вул. Лип Івана та Юрія, 76, 65078, Артамонов Володимир Вадимович
Остаточна пропозиція:
8 499 833,10 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 499 833,10 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
21-03-2025, 11:38
Період подачі оскарження:
по 27-03-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "СПАС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 03-03-2025 по 01-04-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Розкидайлівська, будинок 3, 65020, Юлія Димитрова
Остаточна пропозиція:
7 538 115 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
7 538 115 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 25-03-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 10-03-25, 21:50:21
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність проведення дозапитів документів (у разі необхідності) існує необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СПАС" (код ЄДРПОУ 41120093). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 01-04-25, 00:00:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "СПАС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
7 538 115 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
7 538 115 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
учасником ТОВ "СПАС" не планується залучення субпідрядників за закупівлею у розмірі не менш ніж 20%
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
02-03-2025, 23:51:29
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
8 499 833,10 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 499 833,10 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ТОВ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО»код ЄДРПОУ 45302731, ТОВ «ВБ СТРАЖ»код ЄДРПОУ 43046609
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-02-2025, 20:29:37
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
8 659 498,75 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 659 498,75 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
01-03-2025, 18:41:29
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено07-01-2025, 21:52:31
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено07-01-2025, 22:03:52
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено10-02-2025, 14:24:09
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено26-02-2025, 09:53:38
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено26-02-2025, 10:09:47
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:26-02-2025, 10:09:48
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічний Видалено07-01-2025, 21:50:23
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 14:23:10
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:10-02-2025, 14:23:11
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-02-2025, 09:52:56
        Тендерна документація
        публічний Видалено26-02-2025, 09:52:56
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-02-2025, 10:09:07

          Електронні тендерні вимоги

          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 21:50:22
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 21:50:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 21:50:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 21:50:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 21:50:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 21:50:22
          4. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 21:50:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 21:50:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          5. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 21:50:22
          6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 21:50:22
          7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 21:50:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 21:50:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 21:50:22
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 21:50:22
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 21:50:22
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 21:50:22
          11. Наявність антикорупційної програми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
          Статус: Архівована
          Дата створення: 07-01-2025, 21:50:22
          Дата архівування:
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Архівована
          Дата створення: 07-01-2025, 21:50:22
          Дата архівування:
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 21:50:22
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси код 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) установи, що видала гарантію. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. У разі надання Банківської гарантії вона повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Терміни, зазначені щодо забезпечення пропозиції, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). І. Вимоги до банківської гарантії: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – гарантія), банками (далі – гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року №5. 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування – для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи – резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 9. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати в складі пропозиції такий договір разом з банківською гарантією. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає розміщення грошових коштів на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах розміщення грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 259 933,94 грн. (двісті п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот тридцять три тисячі 94 копійки) (не перевищує 3% від очікуваної вартості закупівлі) До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Реквізити Замовника для оформлення гарантії: Отримувач: Комунальна установа «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси» Код ЄДРПОУ 40703130 р/р UA448201720344230010000096633 UA508201720344200011000096633 UA928201720344210014000096633 UA258201720344280015000096633 Державна казначейська служба України, м. Київ МФО 820172 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш ніж 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником.
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 21:50:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси код 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Форма забезпечення
          Гарантія фінансової установи
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 21:50:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у формі оригіналу банківської гарантії. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Учасник – переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати його укладення. Учасник – переможець процедури закупівлі повинен надати оригінал або копію платіжного доручення, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору.
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          30
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 21:50:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у формі оригіналу банківської гарантії. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Учасник – переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати його укладення. Учасник – переможець процедури закупівлі повинен надати оригінал або копію платіжного доручення, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених п.21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких замовників.
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 21:50:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у формі оригіналу банківської гарантії. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Учасник – переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати його укладення. Учасник – переможець процедури закупівлі повинен надати оригінал або копію платіжного доручення, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених п.21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких замовників.
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси код 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 21:50:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси код 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 21:50:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси код 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-02-2025, 09:52:58
          Способи підтвердження:
          Документ
          Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
          Статус: Архівована
          Дата створення: 07-01-2025, 21:50:22
          Дата архівування: 26-02-2025, 09:52:58
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ