Закупівлю оголошено - 07-01-2025, 17:46. Дата останніх змін - 07-01-2025, 17:47

Технічне обслуговування ліфтів

Технічне обслуговування ліфтів... Державна закупівля - UA-2025-01-07-007484-a Технічне обслуговування ліфтів від замовника Житомирський державний університет імені Івана Франка від 1/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-07-007484-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-07-009967-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-01-2025, 17:46
по 12-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-01-2025, 17:46
по 15-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 12-01-2025, 00:00

Перелік та обсяги надання послуг - згідно "Додатку 3. Технічне завдання_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025_". Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" цього оголошення та прикріплені текстові документи: "Тендерна документація_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025_", "Додаток 1. Перелік документів_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025_", "Додаток 2. Тендерна пропозиція_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025_", "Додаток 3. Технічне завдання_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025_", "Додаток 4. Проект договору_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025_", "Додаток 5. Лист-згода ОПД_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025", "Додаток 6. Документи учасника_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025_", "Додаток 7. Документи переможця_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Особливостями. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 47 Особливостей надається учасником згідно умов тендерної документації. Тендерні пропозиції готуються українською мовою

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
159600
159 600 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 596 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Житомирський державний університет імені Івана Франка
ЄДРПОУ:02125208 Досьє YouControl
Контактна особа:Романюк Михайло Борисович
Телефон:380412431522
E-mail:energiya@zu.edu.ua
Місцезнаходження:
10008, Україна, Житомирська область,Житомир, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА БЕРДИЧІВСЬКА, будинок 40
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Технічне обслуговування ліфтів
159 600 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне обслуговування ліфта, реєстраційний № 1276 в навчальному корпусі № 4

12
послуга
10008 Україна Житомирська область Житомир ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА БЕРДИЧІВСЬКА, будинок 40
по 31-12-2025
50750000-7
Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне обслуговування ліфта, реєстраційний № 1277 в навчальному корпусі № 4

12
послуга
10008 Україна Житомирська область Житомир ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА БЕРДИЧІВСЬКА, будинок 40
по 31-12-2025
50750000-7
Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне обслуговування ліфта, реєстраційний № 476 в гуртожитку № 4

12
послуга
10008 Україна Житомирська область Житомир ПЛОЩА ПОЛЬОВА, будинок 12
по 31-12-2025
50750000-7
Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне обслуговування ліфта, реєстраційний № 477 в гуртожитку № 4

12
послуга
10008 Україна Житомирська область Житомир ПЛОЩА ПОЛЬОВА, будинок 12
по 31-12-2025
50750000-7
Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне обслуговування ліфта, реєстраційний № 893 в гуртожиток № 5

12
послуга
10008 Україна Житомирська область Житомир ВУЛИЦЯ КНЯЗІВ ОСТРОЗЬКИХ, будинок 10
по 31-12-2025
50750000-7
Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічне обслуговування ліфта, реєстраційний № 894 в гуртожиток № 5

12
послуга
10008 Україна Житомирська область Житомир ВУЛИЦЯ КНЯЗІВ ОСТРОЗЬКИХ, будинок 10
по 31-12-2025
50750000-7
Послуги з технічного обслуговування ліфтів


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 17:47:13
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 17:45:17
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 17:45:17
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 17:45:17
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 17:45:17
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 17:45:17
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 17:45:17
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 17:45:17
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 17:45:17
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:46:17
          Способи підтвердження:
          Документ
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:46:17
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:46:17
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:46:17
          Способи підтвердження:
          Документ
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:46:17
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:46:17
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:46:17
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:46:17
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:46:17
          Способи підтвердження:
          Документ
          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:46:17
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:46:17
          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:46:17
          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:46:17
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:46:17
          Способи підтвердження:
          Документ
          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:46:17
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:46:17
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:46:17
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Технічне обслуговування ліфтів
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - в учасника процедури закупівлі є обладнання, матеріально-технічної база та технології
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:46:17
          Способи підтвердження:
          Документ
          Підтвердження , На підтвердження в учасника процедури закупівлі, обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати: - довідку щодо наявності у Учасника спеціалізованих машин, пристроїв і обладнанням для проведення технічного та аварійного обслуговування і ремонту обладнання ліфтів цілодобово; - довідку (з номерами телефонів) щодо наявності цілодобової аварійної служби у м. Житомирі, яка б забезпечувала визволення пасажирів із зупинених ліфтів та запуск ліфтів в вечірній та нічний час по буднях, в вихідні та святкові дні, в разі їх зупинки; - гарантійний лист щодо гарантування термінового виїзду аварійної бригади (протягом 1 години) в разі виникнення аварійних ситуацій, що загрожують безпеці персоналу, та наявність опорного (них) пункту (ів) Виконавця на території м. Житомира, що наддасть можливість термінового усунення аварійної ситуації.
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Технічне обслуговування ліфтів
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - в учасника процедури закупівлі є працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:46:17
          Способи підтвердження:
          Документ
          Підтвердження , На підтвердження в учасника процедури закупівлі, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник має надати: - довідку про наявність інженерно-технічних працівників та кваліфікованого робітничого персоналу; - протоколи перевірки знань інженерно-технічних працівників та кваліфікованого робітничого персоналу; - витяги комісій з присвоєння відповідних кваліфікацій інженерно-технічним працівникам та кваліфікованому робітничому персоналу.
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Технічне обслуговування ліфтів
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - в учасника є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 17:46:17
          Способи підтвердження:
          Документ
          Підтвердження , На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - довідку (складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її наявності)), що містить інформацію про виконання аналогічних (аналогічного) договорів (договору)* виконаних (виконаний) в повному обсязі в період 2022 р.-2024 р. Довідка має містити наступну інформацію: повну назву Замовника та номер ЄДРПОУ, номер та дату договору, суму аналогічного договору на дату підписання, суму аналогічного договору з урахуванням всіх додаткових угод, стан виконання (з сумою), контактна особа замовника та засоби зв’язку. - копії (копію) аналогічних (аналогічного) договорів (договору) (зі всіма додатками та додатковими угодами) зазначених у вищевказаній довідці. - акти наданих послуг (або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують виконання послуг – акти наданих послуг, акти звірки взаєморозрахунків, тощо) та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договорів на підтвердження виконання яких надаються такі документи
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ