Період оскарження умов закупівлі - по 12-01-2025, 00:00
Перелік та обсяги надання послуг - згідно "Додатку 3. Технічне завдання_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025_". Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" цього оголошення та прикріплені текстові документи: "Тендерна документація_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025_", "Додаток 1. Перелік документів_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025_", "Додаток 2. Тендерна пропозиція_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025_", "Додаток 3. Технічне завдання_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025_", "Додаток 4. Проект договору_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025_", "Додаток 5. Лист-згода ОПД_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025", "Додаток 6. Документи учасника_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025_", "Додаток 7. Документи переможця_Тех. обслуг. ліфтів_Ос_2025", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Особливостями. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 47 Особливостей надається учасником згідно умов тендерної документації. Тендерні пропозиції готуються українською мовою
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 159 600 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 596 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Житомирський державний університет імені Івана Франка |
ЄДРПОУ: | 02125208 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Романюк Михайло Борисович |
Телефон: | 380412431522 |
E-mail: | energiya@zu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 10008, Україна, Житомирська область,Житомир, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА БЕРДИЧІВСЬКА, будинок 40 |
1 |