Період оскарження умов закупівлі - по 12-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 855 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 550 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 17 100 UAH |
| Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
| ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Коваль Людмила |
| Телефон: | 380978579998 |
| E-mail: | kkeu-tender2@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
6 |
Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі- Особливості), затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386 замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Винник Олександр Іванович в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних та контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування комерційних вузлів обліку теплової енергії) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до частини ІІ розділу ІІІ тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Банківська гарантія має видаватись під відповідне грошове забезпечення (покриття). Для підтвердження учасник надає копію платіжного доручення на користь банку-гаранта у розмірі забезпечення тендерної пропозиції або інший підтверджуючий документ від банку-гаранта про внесення грошових коштів. ФОП Винник Олександр Іванович не надано копію платіжного доручення на користь банку-гаранта у розмірі забезпечення тендерної пропозиції або інший підтверджуючий документ від банку-гаранта про внесення грошових коштів. 2) Відповідно до п 1 ч 1 Додатку 1 тендерної документації Замовником вимагається надання довідки, складеної у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначено інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка), підстави використання такого майна, наявну кількість, відомості про технічний стан та термін використання. У разі, якщо учасник процедури закупівлі користуватиметься власним обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати документи, що підтверджують право власності (або документ, що підтверджує купівлю, або підтвердження взяття на баланс) на кожне обладнання зазначене в довідці. Учасником надано довідку у довільній формі з переліком матеріально-технічної бази, де вказано наявність програмного забезпечення Multical 601,602,603; Sempal DM3, Aswega M 2:0, SA94/2M, SA97/2M, ENCO READER як власне, але не підтверджено право власності (відсутні документи що підтверджують купівлю, або підтвердження взяття на баланс) на кожне обладнання, зазначене в довідці. 3) Відповідно до п 2 ч 1 Додатку 1 тендерної документації Замовником вимагається довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з працівників, їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Обов’язково підтвердити наявність наступного персоналу, зокрема, але не виключно Керівник або Головний Інженер (не менше 1-го чол.) Особа повинна мати посвідчення та витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії, які підтверджують знання, зокрема, але не виключно, Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1.81-18). Учасником не надано посвідчення та витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії на керівника, які підтверджують знання Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1.81-18). Відповідно до п 2 ч 1 Додатку 1 тендерної документації у разі закінчення терміну дії посвідчення до кінцевого строку надання послуг за договором, учасник повинен надати гарантійний лист про те, що він зобов’язується завчасно (не пізніше ніж за два тижні до закінчення терміну дії посвідчення) провести навчання персоналу відповідно до вимог замовника. Учасником надано посвідчення №07/24/1 видане Виннику І.Г. термін дії якого закінчується 17.07.2025 р., учасником надано посвідчення №КВ91-1322-23 видане Тонкошкур О.С. термін дії якого закінчується 15.06.2025. Учасник не надав гарантійний лист щодо завчасного проведення навчання персоналу відповідно до вимог замовника. 4) Відповідно до п 4 ч 1 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання документів, що підтверджують наявність фінансової спроможності, а саме, Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (з відміткою контролюючого органу або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «податкова декларація про майновий стан та доходи» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «баланс» та «звіт про фінансові результати» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) за останній звітній період та за попередній рік, та інші документи (довідка, банківські документи, тощо). Учасником не надано Податкову декларацію платника єдиного податку фізичної особи-підприємця зі сканованою квитанцією про отримання за попередній рік. 5) Відповідно до п 5 ч 2 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання копії чинного дозволу та/або ліцензії та/або декларації (та/або іншого документу, який посвідчує її видачу) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії або декларації на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України. Якщо строк (термін) дії дозволів/ ліцензій/декларацій тощо, наданих Учасником у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення надання послуг, виконання робіт, постачання товару, Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження-зобов’язання (лист, довідка або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання до моменту укладання договору (продовження терміну дії на весь період виконання робіт,, що є предметом закупівлі). У разі, якщо отримання дозволу/ліцензії/декларації (або іншого документу, який посвідчує їх видачу) не передбачено законодавством, Учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів. Учасником не надано копії чинного дозволу та/або ліцензії та/або декларації (та/або іншого документу, який посвідчує її видачу) на провадження певного виду господарської діяльності або лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів щодо її не подання. 6) Відповідно до пункту 2 частини 6 розділу VI тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником гарантійного листа щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією. Учасником не надано гарантійного листа щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИЛА: 1. Надати учаснику ФОП Винник Олександр Іванович 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель документів, що приведені у відповідність до вимог тендерної документації Замовника згідно викладених зауважень. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п. 43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.