Закупівлю оголошено - 07-01-2025, 16:39. Дата останніх змін - 28-01-2025, 09:45

Послуги з технічного обслуговування комерційних вузлів обліку теплової енергії

Послуги з технічного обслуговування комерційних вузлів обліку теплової енергії... Державна закупівля - UA-2025-01-07-006936-a Послуги з технічного обслуговування комерційних вузлів обліку теплової енергії від замовника Київське квартирно-експлуатаційне управління від 1/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-07-006936-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-07-009258-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-01-2025, 16:39
по 12-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-01-2025, 16:39
по 15-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 12-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
855000
855 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:8 550 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:17 100 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Київське квартирно-експлуатаційне управління
ЄДРПОУ:22991617 Досьє YouControl
Контактна особа:Коваль Людмила
Телефон:380978579998
E-mail:kkeu-tender2@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з технічного обслугову ...
855 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування комерційних вузлів обліку теплової енергії

684
послуга
Україна Відповідно до документації
по 25-12-2025
50410000-2
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Винник Олександр Іванович   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 15-01-2025 по 23-01-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, , вулиця Йорданська, будинок 3, квартира 208, 04211, Винник Олександр
Остаточна пропозиція:
855 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
21-01-2025, 16:22
Період подачі оскарження:
по 27-01-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-01-25, 15:17:16
24

Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі- Особливості), затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386 замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Винник Олександр Іванович в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних та контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування комерційних вузлів обліку теплової енергії) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до частини ІІ розділу ІІІ тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Банківська гарантія має видаватись під відповідне грошове забезпечення (покриття). Для підтвердження учасник надає копію платіжного доручення на користь банку-гаранта у розмірі забезпечення тендерної пропозиції або інший підтверджуючий документ від банку-гаранта про внесення грошових коштів. ФОП Винник Олександр Іванович не надано копію платіжного доручення на користь банку-гаранта у розмірі забезпечення тендерної пропозиції або інший підтверджуючий документ від банку-гаранта про внесення грошових коштів. 2) Відповідно до п 1 ч 1 Додатку 1 тендерної документації Замовником вимагається надання довідки, складеної у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначено інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка), підстави використання такого майна, наявну кількість, відомості про технічний стан та термін використання. У разі, якщо учасник процедури закупівлі користуватиметься власним обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати документи, що підтверджують право власності (або документ, що підтверджує купівлю, або підтвердження взяття на баланс) на кожне обладнання зазначене в довідці. Учасником надано довідку у довільній формі з переліком матеріально-технічної бази, де вказано наявність програмного забезпечення Multical 601,602,603; Sempal DM3, Aswega M 2:0, SA94/2M, SA97/2M, ENCO READER як власне, але не підтверджено право власності (відсутні документи що підтверджують купівлю, або підтвердження взяття на баланс) на кожне обладнання, зазначене в довідці. 3) Відповідно до п 2 ч 1 Додатку 1 тендерної документації Замовником вимагається довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з працівників, їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Обов’язково підтвердити наявність наступного персоналу, зокрема, але не виключно Керівник або Головний Інженер (не менше 1-го чол.) Особа повинна мати посвідчення та витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії, які підтверджують знання, зокрема, але не виключно, Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1.81-18). Учасником не надано посвідчення та витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії на керівника, які підтверджують знання Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1.81-18). Відповідно до п 2 ч 1 Додатку 1 тендерної документації у разі закінчення терміну дії посвідчення до кінцевого строку надання послуг за договором, учасник повинен надати гарантійний лист про те, що він зобов’язується завчасно (не пізніше ніж за два тижні до закінчення терміну дії посвідчення) провести навчання персоналу відповідно до вимог замовника. Учасником надано посвідчення №07/24/1 видане Виннику І.Г. термін дії якого закінчується 17.07.2025 р., учасником надано посвідчення №КВ91-1322-23 видане Тонкошкур О.С. термін дії якого закінчується 15.06.2025. Учасник не надав гарантійний лист щодо завчасного проведення навчання персоналу відповідно до вимог замовника. 4) Відповідно до п 4 ч 1 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання документів, що підтверджують наявність фінансової спроможності, а саме, Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (з відміткою контролюючого органу або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «податкова декларація про майновий стан та доходи» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «баланс» та «звіт про фінансові результати» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) за останній звітній період та за попередній рік, та інші документи (довідка, банківські документи, тощо). Учасником не надано Податкову декларацію платника єдиного податку фізичної особи-підприємця зі сканованою квитанцією про отримання за попередній рік. 5) Відповідно до п 5 ч 2 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання копії чинного дозволу та/або ліцензії та/або декларації (та/або іншого документу, який посвідчує її видачу) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії або декларації на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України. Якщо строк (термін) дії дозволів/ ліцензій/декларацій тощо, наданих Учасником у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення надання послуг, виконання робіт, постачання товару, Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження-зобов’язання (лист, довідка або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання до моменту укладання договору (продовження терміну дії на весь період виконання робіт,, що є предметом закупівлі). У разі, якщо отримання дозволу/ліцензії/декларації (або іншого документу, який посвідчує їх видачу) не передбачено законодавством, Учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів. Учасником не надано копії чинного дозволу та/або ліцензії та/або декларації (та/або іншого документу, який посвідчує її видачу) на провадження певного виду господарської діяльності або лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів щодо її не подання. 6) Відповідно до пункту 2 частини 6 розділу VI тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником гарантійного листа щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією. Учасником не надано гарантійного листа щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИЛА: 1. Надати учаснику ФОП Винник Олександр Іванович 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель документів, що приведені у відповідність до вимог тендерної документації Замовника згідно викладених зауважень. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п. 43 Особливостей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-01-25, 15:17:16
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-07-006936-a-b1
Номер договору:
34-1020027
Дата підписання договору:
27-01-2025, 00:01
Строк дії договору:
з 27-01-2025 по 31-12-2025
855 000 UAH
Ціна договору
855 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Винник Олександр Іванович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
855 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Доказ:
Документ
Довідка, що не мав нерозірваних договорів з замовником.pdf, Довідка , не мав нерозірваних договорів із Замовником
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
Банківська гарантія.zip, Банківська гарантія , Забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту на суму, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р «Інші рахунки клієнтів Державного казначейства» UA 32 820172 0 3551 79 001 000 002016, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Київське КЕУ, код ЄДРПОУ 22991617. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі _________». Усі витрати, пов’язані з поданням забезпеченням виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасника-переможця за договором. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. 2. Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Форма забезпечення:
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази де зазначено: - інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка); - підстави використання такого майна; - наявну кількість; - відомості про технічний стан та термін використання. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься власним обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - документи, що підтверджують право власності (або документ, що підтверджує купівлю, або підтвердження взяття на баланс) на кожне обладнання зазначене в довідці. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - договір оренди/користування (чи інший вид договірних відносин) обладнанням та матеріально-технічною базою, відповідно до наданої довідки.
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з працівників, їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Обов’язково підтвердити наявність наступного персоналу: ● Теплотехнік, або технік-теплотехнік, або інженер-енергетик (не менше 1-го чол.). Особа повинна мати посвідчення та витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії, які підтверджують знання: - Правил користування тепловою енергією (ПКТЕ); - Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду (ППТГ до ОП); - Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж (ПТЕ ТіМ). - ● Налагоджувальник КВП і А (не менше 1-го чол.). Особа повинна мати посвідчення та витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії, які підтверджують знання: - Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); - Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07); - Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98); - Правил користування тепловою енергією (ПКТЕ); - Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж (ПТЕ ТіМ). - Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС); - Мати групу електробезпеки не нижче 3-ої. - ● Зварник (не менше 1-го чол.). Особа повинна мати посвідчення та витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії, які підтверджують знання: - Допущений до РДЕ (111) дугового зварювання покритим електродом трубопроводів зовнішніх мереж та споруд водопостачання і каналізації, технологічного обаладнання та технологічних трубопроводів, сталевих конструкцій в усіх просторових положеннях зварного шва, крім вертикального(PG) зверху-вниз; - Правила атестації зварників (НПАОП 0.00-1.16-96); - ДСТУ Б В.2.6-199:2014 Конструкції сталеві будівельні. Вимоги до виготовлення; - ДСТУ Б В.2.6-200:2014 Конструкції металеві будівельні. Вимоги до виготовлення; - ДСТУ Н Б В.2.5-68:2012 Настанова з будівництва, монтажу та контролю якості трубопроводів зовнішніх мереж водопостачання та каналізації; - ДСТУ Н Б В.2.5-66:2012 Настанова з будівництва, монтажу та контролю якості теплових мереж. ● Керівник або Головний Інженер (не менше 1-го чол.). Особа повинна мати посвідчення та витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії, які підтверджують знання: - Загальний курс з ОП; - Правил охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок (НПАОП0.00-1.69-13); - Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); - Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1.81-18); - Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві ДБН А.3.2.-2-2009, (НПАОП 45.2-7.02-12); - Типова інструкція з організаціїб езпечного ведення газонебезпечних робіт (НПАОП 0.00-5.11-85); - Правила користування тепловою енергією, правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду, правила технічної експлуатації теплових установок і мереж; - Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС); - Правил експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ); - Мати групу електробезпеки не нижче 4-ої. - Програма навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій, погодженої на підставі листа ДСНС від 23.04.2021 №26-6426/261-1. У разі закінчення терміну дії посвідчення до кінцевого строку надання послуг за договором, учасник повинен надати гарантійний лист про те, що він зобов’язується завчасно (не пізніше ніж за два тижні до закінчення терміну дії посвідчення) провести навчання персоналу відповідно до вимог замовника.
Доказ:
Документ
Технік-теплотехнік (посвідчення Коноваленко М.Г.).pdf, Довідка , про наявність працівників
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Довідка складена у довільній формі про виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом 2023-2024 років, де зазначено номер та дата укладання аналогічного договору, строку надання послуг, замовника аналогічного договору; - копія аналогічного договору з додаванням відповідних документів, що підтверджують факт виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг, видаткові накладні або інших фінансові документи у разі наявності та/або інше); - позитивний відгукук контрагента за наданою копією договору, який має бути наданий не раніше ніж за 20 днів до розкриття тендерних пропозицій (надається до гожного договору зазначеного в довідці). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на надання послуг щодо технічного обслуговування комерційних вузлів обліку теплової енергії.
Доказ:
Документ
Лист-відгук (ЦІМТ НАН України).pdf, Довідка , аналогічні договори 2023-2024 рік (вибірково)
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Надати документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності, а саме: 1. «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (з відміткою контролюючого органу або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «податкова декларація про майновий стан та доходи» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «баланс» та «звіт про фінансові результати» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) за останній звітній період та за попередній рік. 2. Довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами виданої не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій.
Доказ:
Документ
Квитанція про прийняття 9 місяців.pdf, Документи , щодо фінансової спроможності

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 16:39:41
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 16:34:11
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 16:37:42
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 16:37:42
          2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 16:37:42
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 16:37:42
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 16:37:42
          4. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 16:37:42
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 16:37:42
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 16:37:42
          Способи підтвердження:
          Документ
          6. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 16:37:42
          7. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 16:37:42
          Способи підтвердження:
          Документ
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 16:37:42
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 16:37:42
          Способи підтвердження:
          Документ
          8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 16:37:42
          Способи підтвердження:
          Документ
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 16:37:42
          Способи підтвердження:
          Документ
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 16:37:42
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 16:37:42
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Послуги з технічного обслуговування комерційних вузлів обліку теплової енергії
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту на суму, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р «Інші рахунки клієнтів Державного казначейства» UA 32 820172 0 3551 79 001 000 002016, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Київське КЕУ, код ЄДРПОУ 22991617. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі _________». Усі витрати, пов’язані з поданням забезпеченням виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасника-переможця за договором. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. 2. Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо зобов’язання такого учасника на надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією.
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 16:37:42
          Способи підтвердження:
          Документ
          Форма забезпечення
          Іншій формі
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 16:37:42
          Способи підтвердження:
          Документ
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          5
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 16:37:42
          Способи підтвердження:
          Документ
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          3,00
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 16:37:42
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з технічного обслуговування комерційних вузлів обліку теплової енергії
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (далі –Положення)), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: всього – 17 100 (Сімнадцять тисяч сто) грн.00 коп. Банківська гарантія має видаватись під відповідне грошове забезпечення (покриття). Для підтвердження учасник надає копію платіжного доручення на користь банку-гаранта у розмірі забезпечення тендерної пропозиції або інший підтверджуючий документ від банку-гаранта про внесення грошових коштів. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний підпис уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено електронний підпис. Електронна банківська гарантія що не підписана електронним підписом вважається не дійсною, а тендерна пропозиція відхиляється з причини не надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів, з дня що слідує наступним за останнім днем подання тендернихт пропозицій. Відповідно до абзацу вісімнадцятий пункту 26 Положення, реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель (наказ від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», а саме: Гарантія має містити реквізити гарантії, що є обов’язковими для складання гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія (Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».); — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Електронна банківська гарантія що не підписана кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності) вважається не дійсною, а тендерна пропозиція відхиляється з причини не надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Також обов’язково в банківській гарантії зазначаються умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені частиною один пункту 3 цього розділу”; У складі пропозиції учасник повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Банківська гарантія повинна бути видана банком з державною часткою (банки, в яких держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку (за даними Національного банку України)) або банком, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче uaААА. На підтвердження кредитного рейтингу надається сертифікат або свідоцтво про присвоєння рейтингу або рішення про його оновлення. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Київське квартирно-експлуатаційне управління Місцезнаходження Замовника: проспект Повітряних Сил, 30, м. Київ, 03186 Назва банку та його адреса: Державна казначейська служба України в м. Києві, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01014, UA328201720355179001000002016 Якщо банківська гарантія учасника містить невідповідності в тексті або відсутні документи, що вимагаються Замовником в якості документального підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції, то такі невідповідності підлягають випрвленню згідно п 43 Особливостей. У разі відсутності електронної банківської гарантії в пропозиції учасника або такої, що не містить кваліфікованого підпису уповноваженої особи на видачу гарантії, або якщо гарантія не відповідає сумі оголошеного тенедерного забезпечення, або виданої банком з кредитним рейтингом нижче uaААА, пропозиція вважається такою, що не містить тендерного забезпечення та відхиляється Замовником на підставі абзацу 4 пп 1 п 44 Особливостей.
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 16:37:42
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 16:37:42
          1. Наявність фінансової спроможності
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з технічного обслуговування комерційних вузлів обліку теплової енергії
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Надати документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності, а саме: 1. «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (з відміткою контролюючого органу або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «податкова декларація про майновий стан та доходи» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «баланс» та «звіт про фінансові результати» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) за останній звітній період та за попередній рік. 2. Довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами виданої не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій.
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 16:37:42
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з технічного обслуговування комерційних вузлів обліку теплової енергії
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Довідка складена у довільній формі про виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом 2023-2024 років, де зазначено номер та дата укладання аналогічного договору, строку надання послуг, замовника аналогічного договору; - копія аналогічного договору з додаванням відповідних документів, що підтверджують факт виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг, видаткові накладні або інших фінансові документи у разі наявності та/або інше); - позитивний відгукук контрагента за наданою копією договору, який має бути наданий не раніше ніж за 20 днів до розкриття тендерних пропозицій (надається до гожного договору зазначеного в довідці). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на надання послуг щодо технічного обслуговування комерційних вузлів обліку теплової енергії.
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 16:37:42
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з технічного обслуговування комерційних вузлів обліку теплової енергії
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з працівників, їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Обов’язково підтвердити наявність наступного персоналу: ● Теплотехнік, або технік-теплотехнік, або інженер-енергетик (не менше 1-го чол.). Особа повинна мати посвідчення та витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії, які підтверджують знання: - Правил користування тепловою енергією (ПКТЕ); - Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду (ППТГ до ОП); - Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж (ПТЕ ТіМ). - ● Налагоджувальник КВП і А (не менше 1-го чол.). Особа повинна мати посвідчення та витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії, які підтверджують знання: - Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); - Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07); - Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98); - Правил користування тепловою енергією (ПКТЕ); - Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж (ПТЕ ТіМ). - Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС); - Мати групу електробезпеки не нижче 3-ої. - ● Зварник (не менше 1-го чол.). Особа повинна мати посвідчення та витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії, які підтверджують знання: - Допущений до РДЕ (111) дугового зварювання покритим електродом трубопроводів зовнішніх мереж та споруд водопостачання і каналізації, технологічного обаладнання та технологічних трубопроводів, сталевих конструкцій в усіх просторових положеннях зварного шва, крім вертикального(PG) зверху-вниз; - Правила атестації зварників (НПАОП 0.00-1.16-96); - ДСТУ Б В.2.6-199:2014 Конструкції сталеві будівельні. Вимоги до виготовлення; - ДСТУ Б В.2.6-200:2014 Конструкції металеві будівельні. Вимоги до виготовлення; - ДСТУ Н Б В.2.5-68:2012 Настанова з будівництва, монтажу та контролю якості трубопроводів зовнішніх мереж водопостачання та каналізації; - ДСТУ Н Б В.2.5-66:2012 Настанова з будівництва, монтажу та контролю якості теплових мереж. ● Керівник або Головний Інженер (не менше 1-го чол.). Особа повинна мати посвідчення та витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії, які підтверджують знання: - Загальний курс з ОП; - Правил охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок (НПАОП0.00-1.69-13); - Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); - Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1.81-18); - Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві ДБН А.3.2.-2-2009, (НПАОП 45.2-7.02-12); - Типова інструкція з організаціїб езпечного ведення газонебезпечних робіт (НПАОП 0.00-5.11-85); - Правила користування тепловою енергією, правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду, правила технічної експлуатації теплових установок і мереж; - Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС); - Правил експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ); - Мати групу електробезпеки не нижче 4-ої. - Програма навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій, погодженої на підставі листа ДСНС від 23.04.2021 №26-6426/261-1. У разі закінчення терміну дії посвідчення до кінцевого строку надання послуг за договором, учасник повинен надати гарантійний лист про те, що він зобов’язується завчасно (не пізніше ніж за два тижні до закінчення терміну дії посвідчення) провести навчання персоналу відповідно до вимог замовника.
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 16:37:42
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з технічного обслуговування комерційних вузлів обліку теплової енергії
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази де зазначено: - інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка); - підстави використання такого майна; - наявну кількість; - відомості про технічний стан та термін використання. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься власним обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - документи, що підтверджують право власності (або документ, що підтверджує купівлю, або підтвердження взяття на баланс) на кожне обладнання зазначене в довідці. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - договір оренди/користування (чи інший вид договірних відносин) обладнанням та матеріально-технічною базою, відповідно до наданої довідки.
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 16:37:42
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ