Період оскарження умов закупівлі - по 05-01-2025, 00:00
Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Закупівля здійснюється з урахуванням вимог постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 131 390 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 313,90 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області |
| ЄДРПОУ: | 40108709 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Шамка |
| Телефон: | +380950660446 |
| E-mail: | shamka_2017_jul@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 25006, Україна, Кіровоградська область,м. Кропивницький, вул. В. Чміленка, 41 |
2 |
Згідно пункту 35 Особливостей, для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Відповідно пункту 36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. «1. Замовником в електронній тендерній документації зазначено вимоги щодо: наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також, наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з описом таких вимог. Учасником в розділі Документи вимог і критеріїв закупівлі завантажено довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також, наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), однак інші документи з переліку всіх документів, які вимагав замовник не завантажено в розділ Документи вимог і критеріїв закупівлі. 2. Згідно підпункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати: 1.1. Довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів), що містить інформацію про назву замовника за договором, номер, дату договору, предмет договору; 1.2. Для підтвердження інформації, що наведена в довідці підпункту 1.1., надати завірені належним чином копії або оригінали вказаного (-их) договору (-ів) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/ договорами за наявності таких та актів прийому-передачі, та/або актів надання послуг, тощо, що підтверджують факт повного виконання умов договору учасником; 1.3. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці 1.1. у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне та повне виконання договору із зазначенням номеру, дати та суми укладення такого (-их) аналогічного (-их) договору (-ів). У ході перевірки документів у складі тендерної пропозиції Учасника встановлена договору, актів та листа-відгуку від контрагента стосовно виконання аналогічного досвіду. Однак, довідка щодо наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) не завантажена до документів тендерної пропозиції Учасника. 3. Згідно підпункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати: 1.4. Довідку в довільній формі, щодо наявності матеріально-технічної бази, технологій з зазначенням форми власності майна; 1.5. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці підпункту 1.4., надати завірені належним чином копії або оригінали оборотно-сальдових відомостей (з ідентичним найменуванням матеріально-технічної бази, що зазначена в довідці), та/або договори купівлі-продажу обладнання, та/або видаткові накладні про купівлю обладнання, та/або акти прийому-передачі обладнання, та/або договори оренди (строк оренди не менше, ніж до 31.12.2025), та/або акти прийому-передачі приміщень (-ня) та/або ТЗ, а також свідоцтво (а) про реєстрацію транспортного (-них) засобу (-ів) (технічний (-і) паспорт(а)) на ТЗ. При перевірці документів у складі тендерної пропозиції Учасника, Замовником встановлена наявність оборотно-сальдової відомості, договору оренди приміщення та акту прийому-передачі приміщення. Однак, довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не завантажена до документів тендерної пропозиції Учасника. Учасник завантажив зазначену довідку в розділ Документи вимог і критеріїв закупівлі, відповідно, під час перевірки довідки та оборотно-сальдової відомості виникли розбіжності в інформації, а саме: позиції 1,2,3,4,5,11,13,16 оборотно-сальдової відомості написані не з ідентичним найменуванням матеріально-технічної бази, що зазначена в довідці. 4. Також, згідно підпункту 3.6. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник подає наступні оригінали документів або їх копії (завірені учасником ): 3.6.Для проведення послуг з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки Фіат, в СТО в обов’язковому порядку повинні бути: сертифікат або договір офіційного дилера на гарантійне та післягарантійне обслуговування автомобілів марки Фіат (надати підтверджуючі документи). Під час перевірки документів у складі тендерної пропозиції Учасника встановлена наявність сертифікатів на систему екологічного управління, систему управління якістю та сертифікат щодо акредитації СТО ТЗ, що не відповідають вимогам Замовника, оскільки не надано підтверджуючого документа щодо гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів марки Фіат. 5. Відповідно до підпункту 3.7. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник подає наступні оригінали документів або їх копії (завірені учасником ): 3.7.Гарантійний лист про те, що запасні частини, витратні матеріали, вузли та агрегати, що будуть використовуватись Учасником при виконанні робіт (наданні послуг) є новими, оригінальними або їх еквівалентами (якщо запасні частини, витратні матеріали, вузли та агрегати не підлягають обов’язковій сертифікації, надається окремо лист від Учасника про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні). Замовником перевірено документи, що подані Учасником в складі його тендерної пропозиції та встановлена наявність гарантійного листа, однак про витратні матеріали Учасник нічого не зазначив. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Згідно вимог електронної тендерної документації Замовника: Завантажити повний пакет документів згідно опису вимог Замовника; 2. Згідно підпункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника: Завантажити повний пакет документів згідно опису вимог Замовника з урахуванням зазначених невідповідностей в інформації; 3. Згідно підпункту 3.6. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника: Надати підтверджуючі документи щодо гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів марки Фіат: сертифікат або договір офіційного дилера. 4. Згідно підпункту 3.7 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника: Надати гарантійний лист з урахуванням зазначених невідповідностей в інформації».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.