Період оскарження умов закупівлі - по 07-01-2025, 00:00
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю послуг, оскільки є наявна потреба у визначених послугах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 539 806,01 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 398,06 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 13 000 UAH |
| Замовник: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728457 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колесник Вікторія Володимирівна |
| Телефон: | 380487293544 |
| E-mail: | VVKO@ODS.USPA.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1 |
1 |
Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом інформації і документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника, які потребують перевірки на відповідність вимогам тендерної документації.
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Згідно вимог пп.1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації (далі ТД), Учасником ФОП Цьох Галина Станіславівна надано документ за формою згідно Додатку 1.1.1., «Довідка про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази», у якій виявлені наступні невідповідності: - згідно вимог пп.1.1 п.1 Додатку 1 до ТД, Учасником зазначено про наявність власної електротехнічної лабораторії, однак, в тендерній пропозиції відсутні документи, що посвідчують право власності на дану лабораторію; - Учасником вказано про наявність такого обладнання як ЛАТР-1,25 та Мультиметр OW18A, що зазначені як орендовані. Проте, тендерна пропозиція не містить документів, які підтверджують дану інформацію (Договір оренди) та документів, що підтверджують право власності (обліку), також відсутній: - «лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі», що передбачено пп.1.1. п.1 Додатку 1; - У Довідці Учасника вказаний перелік обладнання, який надано в оренду згідно Договору №0201-25 від 02 січня 2025 року, однак, тендерна пропозиція не містить документів, що посвідчують право власності (обліку) на згадане обладнання, та: - «лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі», що передбачено пп.1.1. п.1 Додатку 1 до ТД; - у Довідці зазначено про наявність приладів електровимірювальних багатофункціональних цифрових EP200M та EP180M1, однак в п.1.1. Договору №0201-25 вказано - прилади електровимірювальні багатофункціональні EP200M та EP180M1; - у Довідці зазначено про наявність штангенциркуля ШЦ-І (0-150, 0,05), однак в п.1.1. Договору №0201-25 вказано - штангенциркуль ШЦ-1-150-0,05. 1.2. На вимогу пп.1.2. п.1 Додатку 1 до ТД Учасником надано документ за формою згідно Додатку 1.2.1. «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі», у якій вказано про наявність працівника Учасника Бережного Сергія Володимировича, який, згідно інформації у Довідці займає посаду начальника ЕТЛ/ електромонтера з вимірювань та випробувань, однак, у документах, долучених до тендерної пропозиції, зокрема, в Додатковій угоді №1 до трудового договору №070721-2 від 07.07.2021 року, даний працівник зазначений як Головний інженер (начальник ЕТЛ), та працівника Учасника Кривенка Олександра Петровича, який, згідно інформації у Довідці займає посаду інженера-електрика/електромонтера з вимірювань та випробувань, проте у документах, що містить тендерна пропозиція Учасника, зокрема у Додатковій угоді №1 до трудового договору №070721-1 від 07.07.2021 року зазначається інша посада Олександра Петровича, а саме – інженер-електрик. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пп.1.1. п.1 Додаток 1 до ТД 2.2. пп.1.2. п.1 Додаток 1 до ТД 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ФОП ЦЬОХ ГАЛИНА СТАНІСЛАВІВНА надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Довідку за формою згідно Додатку 1.1.1 за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, привести у відповідність з вимогами пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: -- надати документи, що посвідчують право власності на електротехнічну лабораторію; -- надати: договір (и) дійсний (і) та чинний (і), протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, документи, що підтверджують право власності (обліку), на обладнання, зазначене у Довідці: ЛАТР-1,25 та Мультиметр OW18A, а також: - «лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання», відповідно до вимог пп.1.1 п.1 Додатку 1 до ТД; -- надати документи, що посвідчують право власності (обліку) на обладнання, яке надане в оренду згідно Договору №0201-25 від 02 січня 2025 року, та також: «лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі»; -- вказати назви приладів електровимірювальних багатофункціональних EP200M та EP180M1 у відповідності з іх назвами у Договорі №0201-25 від 02 січня 2025 р.; -- вказати назву штангенциркулю ШЦ-1-150-0,05 у відповідності із його назвою у Договорі №0201-25 від 02 січня 2025 р. 3.2. На працівників Бережного Сергія Володимировича та Кривенка Олександра Петровича надати документи, які відповідають вимогам пп.1.2. п.1 Додатку 1 тендерної документації, а саме: - завірені копії посвідчень з перевірки знань «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), встановленої форми (Додаток 2 ПБЕЕС); - трудові книжки (Учасник має право надати тільки першу та останню сторінки, які містять підтвердження роботи або в обсязі достатньому для підтвердження досвіду роботи) або трудові угоди або накази про призначення або цивільно-правові угоди працівників, зазначених в довідці, або надати документи щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до вимог пп.1.2. п.1 Додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.