Період оскарження умов закупівлі - по 31-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 370 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 700 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Калинівська варта" Калинівської селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 43673832 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Алла Соколенко |
| Телефон: | +380672421464 |
| E-mail: | kp.varta@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08623, Україна, Київська область,селище міського типу Калинівка, вулиця Садова, будинок 44 |
1 |
Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 1. В пункті 1.2 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації з відкритих торгів (з особливостями, відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178) (зі змінами та доповненнями)) на закупівлю «Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування системи відеоспостереження, код за ДК 021:2015:50340000-0 “Послуги з ремонту й технічного обслуговування аудіовізального та оптичного обладнання”», затвердженою рішенням уповноваженої особи (Протокол № 25/12-2024-001 від «25» грудня 2024 року) (далі – Тендерна документація) встановлено, що Учасник повинен для підтвердження право користування приміщенням (офісом) для ведення своєї господарської діяльності Учасник надає скан-копію свідоцтва про право власності, або витяг з реєстру права власності, або договір оренди, або інший документ. Під час кваліфікації учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасником було надано скан-копію договору оренди нежитлового приміщення № 09/09 від 01 вересня 2022 року (далі – Договір № 09/09). В пункті 7.1. розділу 7 Договору № 09/09 зазначено, що це договір набирає чинності з моменту підписання Договору і діє до «31» грудня 2024 року, а в частині взаємних розрахунків та відповідальності Сторін до повного виконання умов цього Договору. 2. В пункті 2.1 розділу 2 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію, визначеному у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” (наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід). На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник повинен надати: 2.1. Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, стаж роботи за фахом, форма трудових відносин (основне місце роботи або неосновне місце роботи). Під час кваліфікації учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: відсутня довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, стаж роботи за фахом, форма трудових відносин (основне місце роботи або неосновне місце роботи). 3. В пункті 3.1 розділу 3 Додатку 5 до Тендерної документації встановлено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію, визначеному у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1. Довідку, складену Учасником у довільній формі, про досвід виконання аналогічного договору (договорів) (аналогічного предмету закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації) за останні 2 роки, що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору (договорів), строк виконання робіт (надання послуг); копія аналогічного договору (договорів), інформація про який надана у складі тендерної пропозиції, а так само разом з копіями документів, що підтверджують приймання виконаних робіт; позитивний відгук що виданий замовником (замовниками) з яким (якими) було укладено договір (договори), що наведено у довідці, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), окрім цього відгук повинен містити, кінцевий строк виконання робіт згідно договору, найменування об’єкту, а також інформацію про дотримання учасником умов договору в частині якості виконання. Під час перевірки документів Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: в листі-відгуку відсутнє найменування об’єкту. Згідно частини 43 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно надати документи, а саме: - надати скан-копію свідоцтва про право власності, або витяг з реєстру права власності, або договір оренди, або інший документ, що підтверджує його право користування приміщенням (офісом) для ведення своєї господарської діяльності який буде дійсним на протязі 2025 року; - надати довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, стаж роботи за фахом, форма трудових відносин (основне місце роботи або неосновне місце роботи); - позитивний відгук що виданий замовником з яким було укладено договір, що наведено у довідці, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), з найменуванням об’єкту.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.