Період оскарження умов закупівлі - по 06-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 930 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 650 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 25894919 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гардамала Мар'яна Романівна |
| Телефон: | 380504250446 |
| E-mail: | tendersad@online.ua |
| Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,Рівне, вул. Героїв поліції, будинок, 19 |
5 |
«09» січня 2025 року після закінчення строку для подання тендерних пропозицій щодо процедури відкритих торгів за предметом закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного облад-нання та супутні послуги (Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального кори-стування державного зна-чення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів, км 207+225 (тех-нічне обслуговування, калібрування та повірка майданчика зважування в русі (WIM) систем моніторингу за станом доріг та умовами руху)) (UA-2024-12-25-009625-a), електронна система закупівель визначила тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС» загальною вартістю 1 930 000,00 грн найбільш економічно вигідною. Відповідно до пункту 41 Особливостей: “Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не засто-совуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.”. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону, “Строк розгляду тендерної пропо-зиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не пови-нен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів .» Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС», у зв'язку зі значним обсягом документів, поданих Учасником у тендерній пропозиції, ВИРІШЕНО: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБ-МЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС» у відкритих торгах на закупівлю - Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного зна-чення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів, км 207+225 (технічне об-слуговування, калібрування та повірка майданчика зважування в русі (WIM) систем моніто-рингу за станом доріг та умовами руху) (ДК 021:2015: 50230000-6: Послуги з ремонту, тех-нічного обслуго-вування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні по-слуги) (UA-2024-12-25-009625-a) до 20 робочих днів згідно пункту 41 Особливостей. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до умов тендерної документації замовника на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі. При перевірці даної інформації виявлено наступні невідповідності: - в інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в позиції 8 - зазначений Ноутбук Apple найменування якого не відповідає тому, який зазначений в підтверджуючих документах (інвентарна картка обліку основних засобів від 27.10.2020 за № ІС 000000005); - в інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в позиції 9 - зазначений Ноутбук Lenovo найменування якого не відповідає тому, який зазначений в підтверджуючих документах (інвентарна картка обліку основних засобів від 01.02.2028 за № ІС 000000003); - в інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в позиції 10 - зазначений Лазерний БФП НР найменування якого не відповідає тому, який зазначений в підтверджуючих документах (інвентарна картка обліку основних засобів від 14.06.2016 за № ІС 000000001); - в інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в позиції 11 - зазначений Принтер широкоформатний Canon найменування якого не відповідає тому, який зазначений в підтверджуючих документах (інвентарна картка обліку основних засобів від 18.07.2017 за № ІС 000000008); - на підтвердження інформації про наявність обладнання матеріально-технічної бази надано інвентарні картки на обладнання та машини, що не містять усіх необхідних записів (відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України): інвентарні картки обліку основних засобів на: «Ноутбук Apple А2 179 MacBook (MWT J2UA/F)», «Ноутбук Lenovo IdeaPAD 320-15 (80XHOOYVRA)», «Лазерний БФП LJ M225DW», «Принтер широкоформатний А1 24 JPF670 image PROGRAF», – не заповнені поля: «найменування заводу-виготовлювача»; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно пункту 1.1. розділу І. «Кваліфікаційні критерії» Додатку №3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» - Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Оновити і надати в повному обсязі наявні дані згідно вимог тендерної документації в інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, згідно наданих підтверджуючих документів відповідно до вимог підпункту пункту 1.1. розділу І. «Кваліфікаційні критерії» Додатку №3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Надати інвентарні картки за типовою формою №ОЗ-6, відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України з заповненими даними згідно пункту 1 даного повідомлення або надати пояснення чи в інший спосіб усунути невідповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.