Період оскарження умов закупівлі - по 17-12-2024, 00:00
Строк надання послуг: відносно 1-єї одиниці ТЗ - не більше 15-ти календарних днів з дня підписання сторонами дефектного акту*, але не пізніше 30.11.2025 р.** *Даний строк надання послуг буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата надання послуг є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 278 774 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 25 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Аліна Долгополова |
| Телефон: | +380532515489 |
| E-mail: | alina.dolgopolova@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
3 |
ПРОТОКОЛ №426 від 30.12.2024 р. щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: продовження строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. РОЗГЛЯДАЛА: Акціонерним товариством «Укргазвидобування» проводиться процедура закупівлі: «Ц_25П-016_ДК 021:2015-50110000-9-Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту вантажних автомобілів Volvo для філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування»)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-12-022872-a). За результатами оцінки тендерної пропозиції проведеною електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція подана учасником: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР" (код ЄДРПОУ: 40404935). Відповідно до п. 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 з подальшими змінами та доповненнями (далі – Особливості та Закон відповідно): «Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації». Відповідно до частини 10 статті 29 Закону: «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». На адресу Уповноваженої особи надійшла службова записка (додається) з аргументацією необхідності продовжити строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, а саме: «У зв’язку з великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника та оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей у матеріалах пропозиції». ПРИЙНЯТЕ РІШЕННЯ: 1. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону продовжити до 20 робочих днів строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, поданої учасником: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР" (код ЄДРПОУ: 40404935). 2. Оприлюднити відповідне повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА КЕП Володимир ПРИСТАВКА
1.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі пропозиції надано: -Договір оренди №15 від 01.09.2023 р. (файл «Договір оренди біологічна.pdf»), термін дії якого закінчився 31.12.2024 р. При цьому відсутня інформація про відсутність заяв про зміну або припинення цього договору за 30 календарних днів до дати його закінчення; -Договір №01/5 оренди нежитлового приміщення від 01.05.2024 р. (файл «оренда Велозаводська.pdf»). При цьому не надано дозволу Орендаря на початок робіт в орендованому приміщенні в органах пожежної інспекції, що є умовою вступу в дію цього договору (п.4.3.). 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.1 пункту 1 частини 1. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 1.1. Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням виробничої бази, обладнання та МТБ Учасника та формою їх власності, що будуть використані для виконання обов’язків по договору. Мінімальні вимоги: - обладнання для проведення шино-монтажних робіт; Обов’язково зазначається адреса місцезнаходження Виробничої бази*. *виробнича база (станція технічного обслуговування) Виконавця повинна знаходитися в межах м. Полтава, Полтавської області та/або в межах 210 км від м. Полтава, Полтавської області. Дана вимога встановлюється з метою економії виробничого часу та коштів Замовника, що виконує забезпечення потреб країни паливно-енергетичними ресурсами, оскільки у випадку розміщення виробничої бази (станції технічного обслуговування) Виконавця на відстані більше 210 км витрати Замовника на доставку ТЗ необґрунтовано збільшуються, а саме збільшуються витрати на: паливно-мастильні матеріали, на амортизаційне зношення, а також додаються додаткові витрати на відрядження (в т.ч. проживання) водія та представника Замовника філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування». (Оскільки, за вимогами п.2.3. розділу ІІ Наказу №340 від 07.06.2010 Міністерства транспорту та зв’язку України зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 вересня 2010 р. за № 811/18106, якщо нормальна тривалість робочого дня охоплює тривалі простої, очікування у ТЗ чи на робочому місці або якщо водію необхідно дати змогу доїхати до відповідного місця відпочинку, тривалість робочого дня (зміни) може бути збільшена до 12 годин за умови, що час керування протягом дня (зміни) не перевищує 10 годин, але не частіше ніж двічі на тиждень, та 9 годин в інші дні. Виходячи з максимально дозволеного часу перебування за кермом та середньої швидкості вантажних транспортних засобів, для можливості повернення водія на базу Замовника без необхідності оформлення відрядження (в т.ч. проживання) максимальна віддаленість виробничої бази (станції технічного обслуговування) Виконавця має становити не більше 210 км (420 км в обидві сторони). Також, у випадку транспортування ТЗ до більш віддалених виробничих баз (станцій технічного обслуговування) Виконавців, збільшується час їх перебування у Виконавця на проведенні операцій з технічного обслуговування та ремонту, що може призводити до вимушених простоїв виробництва Замовника, оскільки ТЗ постійно задіяні для виконання технологічних завдань на виробничих об’єктах філії. В свою чергу, це може призвести до значних фінансових втрат як Замовника, так і держави в цілому. На підтвердження інформації, що зазначена у довідці про наявність виробничої бази (п 1.1. даного кваліфікаційного критерію) Учасник надає скановані оригінали та/або скановані копії з документів, які підтверджують право власності/володіння та/або право користування відповідним нерухомим майном (приміщенням, будівлею тощо), зазначеним в довідці. У разі оренди/залучення субпідрядників(співвиконавців) надати скан–копію документу(-ів) (з оригіналу або з копії), що підтверджують право користування обладнанням та МТБ за договорами оренди та/або договорами надання послуг, тощо. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), який укладено на строк три роки і більше, повинен бути нотаріально посвідчений, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений на строк більше п’яти років. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції документи, що підтверджують право користування виробничими базами за договорами оренди (інформацію про відсутність/наявність заяв Сторін про зміну або припинення цього договору за 30 календарних днів до дати його закінчення по Договору оренди №15 від 01.09.2023 р.; дозвіл Орендаря на початок робіт в орендованому приміщенні в органах пожежної інспекції по Договору №01/5 оренди нежитлового приміщення від 01.05.2024 р). 2.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Лист щодо наявності працівників №10 від 18.12.2024 р. (файл з назвою «Довідки пропозиції.pdf») в якому в інформації допущені помилки щодо кваліфікації наступних працівників: - Храмцов Владислав Володимирович (зазначено «Технік-механік», а згідно наданого диплому «Технік-механік автомобільної колони»); - Бондар Олексій Сергійович (зазначено «Слюсар з ремонту автомобільного транспорту», а згідно наданого диплому «слюсар з ремонту автомобілів»). 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 2.1 пункту 2 частини 1. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 2.1. Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням інформації щодо фахівців Учасника, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору, зокрема: прізвище, ініціали, посада, освіта, стаж роботи за фахом. Мінімальні вимоги: - інженер - механік та/або фахівець за напрямком–не менше 1 особи; - технік-механік та/або слюсар-механік та/або слюсар-ремонтник та/або слюсар з ремонту автомобільного транспорту та/або автомобільної техніки та/або фахівець за напрямком – не менше 2 особи. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції ОНОВЛЕНУ довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням інформації щодо фахівців Учасника, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору, зокрема: прізвище, ініціали, посада, освіта, стаж роботи за фахом, в якій будуть усунуті вищезазначені зауваження. 3.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі пропозиції надано Лист щодо повноважень посадових осіб №1 від 18.12.2024р. (файл з назвою «Довідки пропозиції.pdf»), який не містить всієї інформації згідно форми Додатку 1.1 тендерної документації., а саме: відсутні слова з переліку документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (а саме: «статут або інший установчий документ»). 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.1 пункту 1 частини 2. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: На підтвердження даної вимоги Учасник надає у складі пропозиції: 1.1. Лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. У листі зазначається перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ. Форма листа щодо повноважень посадових осіб згідно додатку №1.1 до тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції ОНОВЛЕНИЙ Лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. У листі зазначається перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ. 4.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі пропозиції надано Довідку щодо застосування складових частин та системи за №16 від 18.12.2024 року та Інформаційний лист за №17 від 18.12.2024 року (містяться у файлі з назвою «Довідки пропозиції.pdf») в яких йдеться про : «У своїй діяльності під час надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ, Приватне підприємство «Український ресорний центр використовує виключно експлуатаційну, ремонтну та технологічну документацію для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту базового шасі КТЗ та їх складових частин (систем) виробників КТЗ». «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР» (у якості іншого суб’єкта господарювання відповідно до вимог встановлених у тендерній документації) цим листом підтверджує наявність необхідного інформаційного забезпечення, зокрема експлуатаційної, ремонтної, технологічної документації для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту базового шасі КТЗ та їх складових частин (систем)». Проте, при цьому не надано жодного документального підтвердження факту отримання Учасником вищезгаданого інформаційного забезпечення та документації (щодо ТЗ вказаного в технічному завданні) від Виробника базового шасі КТЗ або його дочірнього підприємства або імпортера або від іншого суб'єкта господарювання. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт .2.1 пункту 2 частини 2. розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 2.1.Надати документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам п. 2 розділу ІХ «Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615, а саме: - на підтвердження виконання вимоги «застосовувати переважно складові частини та системи, передбачені технологічною документацією виробника базового шасі КТЗ, що ремонтується» надається гарантійний лист в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника. - на підтвердження виконання вимоги «мати необхідне інформаційне забезпечення від виробника базового шасі , зокрема експлуатаційну, ремонтну, технологічну документацію для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту базового шасі КТЗ та їх складових частин (систем)» надається скан-копія документу, який підтверджує факт отримання Учасником вищезгаданого інформаційного забезпечення та документації (щодо ТЗ вказаного в технічному завданні) від Виробника базового шасі КТЗ або його дочірнього підприємства або імпортера або від іншого суб'єкта господарювання* у вигляді відповідного акту приймання-передачі або аналогічного за змістом документу та/або інформаційного листа від Виробника базового шасі КТЗ (або його дочірнього підприємства або імпортера або від іншого суб’єкта господарювання*) щодо надання Учаснику необхідного інформаційного забезпечення, зокрема експлуатаційної, ремонтної, технологічної документації для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту базового шасі КТЗ та їх складових частин (систем). * Інший суб’єкт господарювання – будь-яка юридична або фізична особа, якій на законних підставах належить право власності, право користування чи на іншому речовому праві інформаційне забезпечення та документація Виробника базового шасі КТЗ, що надає такій особі право розпоряджатися та/або користуватись інформаційним забезпеченням та документацією Виробника базового шасі КТЗ. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції скан-копію документу, який підтверджує факт отримання Учасником вищезгаданого інформаційного забезпечення та документації (щодо ТЗ вказаного в технічному завданні) від Виробника базового шасі КТЗ або його дочірнього підприємства або імпортера або від іншого суб'єкта господарювання* у вигляді відповідного акту приймання-передачі або аналогічного за змістом документу та/або інформаційного листа від Виробника базового шасі КТЗ (або його дочірнього підприємства або імпортера або від іншого суб’єкта господарювання*) щодо надання Учаснику необхідного інформаційного забезпечення, зокрема експлуатаційної, ремонтної, технологічної документації для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту базового шасі КТЗ та їх складових частин (систем). * Інший суб’єкт господарювання – будь-яка юридична або фізична особа, якій на законних підставах належить право власності, право користування чи на іншому речовому праві інформаційне забезпечення та документація Виробника базового шасі КТЗ, що надає такій особі право розпоряджатися та/або користуватись інформаційним забезпеченням та документацією Виробника базового шасі КТЗ. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.