Закупівлю оголошено - 12-12-2024, 17:09. Дата останніх змін - 12-02-2025, 18:32

Послуги з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем електропостачання та електрообладнання (у тому числі обладнання систем автоматичних установок пожежної сигналізації)

Послуги з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем електропостачання та електрообладнання (у тому числі обладнання систем автоматичних ус... Державна закупівля - UA-2024-12-12-020235-a Послуги з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем електропостачання та електрообладнання (у тому числі обладнання систем автоматичних установок пожежної сигналізації) від замовника КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЛІНГВІСТИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ від 12/12/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2024-12-12-020235-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-12-025199-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-12-2024, 17:09
по 17-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-12-2024, 17:09
по 20-12-2024, 18:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 23-12-2024, 14:52
по 23-12-2024, 15:21

Період оскарження умов закупівлі - по 17-12-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1677500
1 677 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:8 387,50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЛІНГВІСТИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ЄДРПОУ:02125289 Досьє YouControl
Сайт:http://www.knlu.edu.ua/
Контактна особа:Жигинас Лариса Василівна
Телефон:380673175206
E-mail:public_procurement.specialist@knlu.edu.ua
Місцезнаходження:
03680, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦІ ВЕЛИКА ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 73
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з технічного обслугову ...
1 677 500 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 23-12-2024, 14:52
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем електропостачання та електрообладнання (у тому числі обладнання систем автоматичних установок пожежної сигналізації)

1
послуга
03680 Україна Київська область Київ ВУЛИЦІ ВЕЛИКА ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 73
з 01-01-2025 по 30-06-2025
50710000-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "УКРПОЖБЕЗПЕКА-СЕРВІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 17-01-2025 по 15-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, місто Київ, ВУЛИЦЯ Світлицького 35-з офіс 93/2, 04123, Микола Петрович Нужний
Остаточна пропозиція:
1 669 112,50 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 677 500 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
29-01-2025, 17:19
Період подачі оскарження:
по 04-02-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 23-01-25, 19:55:39
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРПОЖБЕЗПЕКА-СЕРВІС (ЄДРПОУ 39077641) до 14 лютого 2025 року. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРПОЖБЕЗПЕКА-СЕРВІС (ЄДРПОУ 39077641) відповідно до частини 10 статті 29 Закону.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 15-02-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-01-25, 21:35:58
24

Відповідно до п.3.1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника, Замовник вимагає надати «Інформацію, що підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 (Кваліфікаційні критерії до Учасника відповідно до ст. 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям) до цієї тендерної документації» зокрема: 1. На підтвердження наявності пульта цілодобового пожежного спостереження, необхідні для надання Послуги (п.п.1.5.1 Додатку 1 до Тендерної документації) Замовник вимагає надати копії технічних паспортів (формулярів) на обладнання системи передачі тривожних сигналів. Однак Учасник у поданій тендерній пропозиції надав сертифікат відповідності на систему передавання тривожних сповіщень «Мост» з програмним забезпеченням «Мост». Для усунення зазначеної вище невідповідності Учаснику слід надати копії технічних паспортів (формулярів) на обладнання системи передачі тривожних сигналів. 2. На підтвердження наявності (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 6 до тендерної документації) та відповідно до п.п.2.1.1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник повинен надати завірені належним чином копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці, пожежної безпеки та технічної експлуатації працівників (не менше п’яти), які будуть задіяні в наданні Послуги, у вигляді сканкопій в PDF-форматі. У поданій учасником тендерній пропозиції інформація щодо проходження навчання про перевірку знань з питань охорони праці, пожежної безпеки та технічної експлуатації працівників (не менше п’яти), які будуть задіяні в наданні Послуги відсутня. Для усунення зазначеної вище невідповідності Замовник вимагає надати копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці, пожежної безпеки та технічної експлуатації працівників (не менше п’яти), які будуть задіяні в наданні Послуги, у вигляді сканкопій в PDF-форматі. Документи працівників повинні бути чинними на дату розкриття пропозицій суб’єкта господарювання процедури закупівлі. 3. Відповідно до п. 3.1 Розділу 3 тендерної документації Замовник просить надати «Довідку щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів тендерної пропозиції та Договору». Однак у поданій учасником тендерній пропозиції Учасник надав довідку (вих. № 13/12-1 від 13.12.2024 р.) щодо особи уповноваженої на підписання Договору. Для усунення зазначеної вище невідповідності Учаснику слід надати оновлену довідку щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів тендерної пропозиції та Договору відповідно до Тендерної документації Замовника. 4. Відповідно до п. 3.1 Розділу 3 тендерної документації Учасник повинен надати: • для учасників-юридичних осіб – у разі підписання керівником організації-учасника – протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів; • для учасників-юридичних осіб – у разі підписання іншою особою – доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) (протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів); У поданій учасником тендерній пропозиції відсутні підтверджуючі документи щодо підписання керівника або іншою особою організації-учасника. Для усунення зазначеної вище невідповідності Замовник вимагає надати: • для учасників-юридичних осіб – у разі підписання керівником організації-учасника – протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів; • для учасників-юридичних осіб – у разі підписання іншою особою – доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) (протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів); 5. Відповідно до п. 3.7 Розділу 3 тендерної документації Учасник повинен надати «Довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості Договору». Однак Учасник у поданій тендерній пропозиції надав довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ щодо суб’єкта господарювання. Для усунення зазначеної вище невідповідності Учаснику слід надати довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості Договору відповідно до Тендерної документації Замовника.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-01-25, 21:35:58
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-12-12-020235-a-c1
Номер договору:
ТО-20
Дата підписання договору:
10-02-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 10-02-2025 по 30-06-2025
1 669 112,50 UAH
Ціна договору
1 390 927,08 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Чибичик Ольга Володимирівна   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 30-12-2024 по 28-01-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Білоцерківський р-н, С. Телешівка,, вул. Набережна, буд. 51, 09622, Чибичик Ольга
Остаточна пропозиція:
999 999,99 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 390 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 23-01-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 06-01-25, 10:51:05
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧИБИЧИК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА (ЄДРПОУ 3636409946) до 31 січня 2025 року. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧИБИЧИК ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА (ЄДРПОУ 3636409946) відповідно до частини 10 статті 29 Закону.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 28-01-25, 00:00:00

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 30-12-24, 10:02:21
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 01-01-25, 00:00:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 23-12-2024 по 31-12-2024
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ГЕОРГІЯ ГОНГАДЗЕ, будинок 26, 04215, Володимир Обломєй
Остаточна пропозиція:
999 999,96 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 267 200 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 05-01-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-12-24, 19:57:22
24

1. Відповідно до п.3.1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника, Замовник вимагає надати «Інформацію, що підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 (Кваліфікаційні критерії до Учасника відповідно до ст. 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям) до цієї тендерної документації» зокрема: 1.1. На підтвердження наявності обладнання і устаткування, необхідні для надання Послуги (п.п.1.2 Додатку 1 до Тендерної документації) із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування надати бухгалтерську довідку про матеріально-технічну базу суб’єкта господарювання. Натомість Учасник надав оборотно-сальдову відомість датовану 2020 роком. Вимагаємо надати бухгалтерську довідку про матеріально-технічну базу суб’єкта господарювання станом на дату розкриття тендерної пропозиції. 1.2. На підтвердження наявності пульта цілодобового пожежного спостереження (п.п.1.5 Додатку 1 до Тендерної документації) надати копії документа/тів, які підтверджують наявність в Учасника у власності даного обладнання( копії документів , які підтверджують придбання обладнання Учасником тощо), та /або оренди Учасником обладнання( копія договору оренди), та/або документи організації, власника ЦПЦ ПС, яку Учасник буде залучати як субпідрядника до виконання умов договору ( договір субпідряду). Натомість Учасник не надав жодного документу на підтвердження вище зазначеного пункту тендерної документації. Вимагаємо надати копії документа/тів, які підтверджують наявність в Учасника у власності даного обладнання( копії документів , які підтверджують придбання обладнання Учасником тощо), та /або оренди Учасником обладнання( копія договору оренди), та/або документи організації, власника ЦПЦ ПС, яку Учасник буде залучати як субпідрядника до виконання умов договору ( договір субпідряду). 1.3. На підтвердження наявності (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 6 до тендерної документації) (п.п.2.1 Додатку 1 до Тендерної документації) надати завірені належним чином копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці, пожежної безпеки та технічної експлуатації працівників (не менше п’яти), які будуть задіяні в наданні Послуги, у вигляді сканкопій в PDF-форматі та довідку у довільній формі про наявність у штаті необхідної кількості працівників (напр. електриків, електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтерів з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку тощо) (не менше п’яти), визначених у п. 2.1. та / або копії у чинних цивільно-правових договорів з фахівцями, які мають належні документи згідно п. 2.1.1, що засвідчують їх професійну придатність для виконання відповідних функцій та будуть залучені Учасником для надання Послуги. Документи працівників повинні бути чинними на дату розкриття пропозицій суб’єкта господарювання процедури закупівлі. Слід зауважити, що закупівля Замовником послуги з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем електропостачання та електрообладнання (у тому числі обладнання систем автоматичних установок пожежної сигналізації) крім обслуговування систем автоматичних установок пожежної сигналізації передбачає технічне обслуговування систем електропостачання та електрообладнання згідно з Переліком послуг, які входять до технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем електропостачання та електрообладнання (у тому числі обладнання систем автоматичних установок пожежної сигналізації) на об’єктах Замовника та графік їх надання (Додаток 6 до Тендерної документації), зокрема проведення вимірів напруги та навантаження в мережі, ремонт вимикачів, проведення вимірювання опору ізоляції електропроводок, кабелів, ремонт та заміна запобіжників, автоматичних вимикачів, пакетних перемикачів у ВРП-0,4 кВ, розподільних щитів, заміна освітлювальної електропроводки із зміною електричних пристроїв (вимикачів, рубильників, штепселів, патронів, розеток), щоденно заміна лампочок, штепсельних розеток та вимикачів, адміністрування приладів обліку електричної енергії (зняття показників з лічильників обліку електричної енергії), дрібний ремонт електропроводки, тощо. З цією метою Замовник вимагає наявність не менше 5 (п’яти) працівників електриків, електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтерів з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, які мають посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, пожежної безпеки та технічної експлуатації працівників (не менше п’яти) та будуть задіяні в наданні Послуги, будуть упродовж робочого дня з 9-00 до 18-00 понеділок-четвер та п’ятниця з 9-00 до 16-45 присутні та виконувати заявки на об’єктах Замовника. Натомість з поданих Учасником документів не вбачається наявність (не менше п’яти) працівників електриків, електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтерів з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, які мають посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, пожежної безпеки та технічної експлуатації працівників та будуть присутні упродовж робочого дня з 9-00 до 18-00 понеділок-четвер та п’ятниця з 9-00 до 16-45 на об’єктах Замовника. Вимагаємо надати завірені належним чином копії посвідчень (у вигляді сканкопій в PDF-форматі) про перевірку знань з питань охорони праці, пожежної безпеки та технічної експлуатації електриків, електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтерів з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку тощо) (не менше п’яти), які будуть задіяні в наданні Послуги та будуть присутні упродовж робочого дня з 9-00 до 18-00 понеділок-четвер та п’ятниця з 9-00 до 16-45 на об’єктах Замовника, а також довідку у довільній формі про наявність у штаті (не менше п’яти) працівників (напр. електриків, електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтерів з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку тощо) та / або копії у чинних цивільно-правових договорів з фахівцями, які мають посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, пожежної безпеки та технічної експлуатації працівників. 1.4. На виконання п.п.3.1. Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен був надати за підписом керівника Учасника та завірену печаткою (у разі наявності) довідку про раніше укладений/ні аналогічний договір. Натомість Учасником наданий документ з вих.№ 89 від 20.12.2024 без зазначення назви документа. Вимагаємо надати довідку оформлену належним чином. 2. Відповідно до п.3.1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника, Замовник вимагає надати «Заповнену форми «Тендерна пропозиція» (Додаток 3 до тендерної документації)». Від так у п.7 Тендерної пропозиції Учасника виявлена не відповідність у вартості тендерної пропозиції. Вимагаємо привести у відповідність тендерну пропозицію. 3. Відповідно до п.3.1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника, Замовник просить надати «Інформацію щодо кожного співвиконавця надання Послуги у разі залучення або про відсутність залучення співвиконавця надання Послуги у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості Договору. 4. Відповідно до п.3.1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника, Замовник вимагає «Довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що Учасник ознайомився з проєктом Договору, погоджується з підписанням Договору на умовах, визначених в тендерній документації, та гарантує виконання своїх зобов’язань за ним». Серед поданих Учасником документів така довідка відсутня. Вимагаємо надати «Довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що Учасник ознайомився з проєктом Договору, погоджується з підписанням Договору на умовах, визначених в тендерній документації, та гарантує виконання своїх зобов’язань за ним». 5. Відповідно до п.3.1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника, Замовник вимагає «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи Учасника або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та Договору за результатами процедури закупівлі: • довідку щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів тендерної пропозиції та Договору (ім’я по-батькові, контактний телефон); • для учасників-юридичних осіб – у разі підписання керівником організації-учасника – протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів; • для учасників-юридичних осіб – у разі підписання іншою особою – доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) (протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів); • У разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації (у повному обсязі), передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є Учасником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань* з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України. Учасник не надав жодного з вище перелічених документів. Вимагаємо надати усі вище зазначені документи, на підтвердження відповідного пункту. 6. Відповідно до п.3.1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника, Замовник вимагає «На підтвердження відповідності Послуги технічним, якісним та кількісним характеристикам суб’єкт господарювання у складі пропозиції надає лист-підтвердження у довільній формі про те, що суб’єкт господарювання перед подачею пропозиції провів обстеження об'єктів Замовника з метою подання пропозиції для надання Послуг. Лист-підтвердження у довільній формі з відміткою відповідальної/их осіб Замовника, Журила С., головного інженера технічної групи АГС та уповноваженої особи із закупівель / спрощених закупівель Жигинас Л. тел.: (044) 287-40-24; (044) 528-46-88, про здійснення огляду електромереж будівель Замовника – завіряється підписами та печатками сторін (у разі наявності)». Зазначений лист-підтвердження відсутній серед поданих Учасником документів. Вимагаємо надати Лист-підтвердження у довільній формі з відміткою відповідальної/их осіб Замовника, Журила С., головного інженера технічної групи АГС та уповноваженої особи із закупівель / спрощених закупівель Жигинас Л. про здійснення огляду електромереж будівель Замовника – завіряється підписами та печатками сторін (у разі наявності). 7. Відповідно до п.3.1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника, Замовник вимагає надати «Довідку в довільній формі про те, що Учасник не є: громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; – інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням інформації про місце проживання (місце реєстрації) та частку в статутному капіталі (для юридичних осіб); – законність підстав проживання на території України кінцевого(их) бенефіціарного(их) власника(ів) – громадянина/громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції одного з таких документів*: а) паспорт громадянина колишнього СРСР зразка 1974 року з відміткою про постійну чи тимчасову прописку на території України або зареєстрував на території України свій національний паспорт; б) посвідку на постійне чи тимчасове проживання на території України; в) військовий квиток, виданий російському громадянину, який уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України; г) посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні (стаття 1 Закону України «Про громадянство України»); *Згідно роз'яснення Міністерства юстиції України від 08.03.2022 № 24560/8.1.3/10-22.» Учасник не надав жодного з вище перелічених документів. Вимагаємо надати усі вище зазначені документи, на підтвердження відповідного пункту. 8. Відповідно до п.3.5 Тендерної документації та п.п.1 п. 2 Додатку 5 до Тендерної документації «Якщо тендерна пропозиція подається не керівником / підписантом учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу». Серед поданих Учасником документів відсутні будь-які документи, які підтверджують вище зазначеної вимоги Тендерної документації. Вимагаємо надати відповідні підтвердні документи. 9. Відповідно до п.3.5 Тендерної документації та п.п.3 п. 2 Додатку 5 до Тендерної документації «У разі, якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: • військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або • посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або • посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або • витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. У разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», учасник у складі тендерної пропозиції має надати: • Ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів, або • Нотаріально засвідчену копію згоди власника, щодо управління активами, а також: • Договір управління майном укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів та управителем, або • рішення Кабінету Міністрів України, щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні». Учасник не надав жодного з вище перелічених документів. Вимагаємо надати усі вище зазначені документи, на підтвердження відповідного пункту.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-12-24, 19:57:22

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
999 999,96 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 267 200 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-12-2024, 17:17:57
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність пульта цілодобового пожежного спостереження
Доказ:
Документ
Технічний паспорт пульт.pdf, Наявність пульта цілодобового пожежного спостереження
Доказ:
Документ
1.1.Договір оренда приміщення, 2024.pdf, Наявність пульта цілодобового пожежного спостереження
1.1. Наявність автомобіля для оперативного виїзду на об’єкт Замовника
Доказ:
Документ
1.5. Свідоцтва про автотранспорт. Кваліфікація_.pdf, 1.1. Наявність автомобіля для оперативного виїзду на об’єкт Замовника
Наявність обладнання і устаткування, необхідні для надання Послуги із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування
Доказ:
Документ
Обігова-сальдова відомість.pdf, Наявність обладнання і устаткування, необхідні для надання Послуги із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування
1.3. Можливість оперативного виїзду працівника (бригади) цілодобово за викликом Замовника з метою усунення / ліквідації аварійного випадку – цілодобово (24/7).
Доказ:
Документ
Гарантійний лист ( оперативного виїзду).pdf, 1.3. Можливість оперативного виїзду працівника (бригади) цілодобово за викликом Замовника з метою усунення / ліквідації аварійного випадку – цілодобово (24/7).
1.4. Спроможність здійснювати підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень).
Доказ:
Документ
Наказ ДСНС про видачу Ліцензії ОСБ.pdf, 1.4. Спроможність здійснювати підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень).
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність диспетчерів / операторів для цілодобового приймання тривожних сповіщень.
Доказ:
Документ
Довідка про працівників для оперативного приймання.pdf, Наявність диспетчерів / операторів для цілодобового приймання тривожних сповіщень.
Наявність (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 6 до тендерної документації).
Доказ:
Документ
Посвідчення Гопкало.pdf, Наявність (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 6 до тендерної документації).
Доказ:
Документ
Посвідчення Данилюк, Красновський , Тур.pdf, Наявність (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 6 до тендерної документації).
Доказ:
Документ
Посвідчення Данилюк, Красновський ,Тур.pdf, Наявність (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 6 до тендерної документації).
Доказ:
Документ
Посвідчення диспитчера + інженер.pdf, Наявність (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 6 до тендерної документації).
Доказ:
Документ
Посвідчення Євменець.pdf, Наявність (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 6 до тендерної документації).
Доказ:
Документ
Навчання з Електробезпеки 4 особи.pdf, Наявність (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 6 до тендерної документації).
Доказ:
Документ
Навчання з ОП 4 особи.pdf, Наявність (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 6 до тендерної документації).
Доказ:
Документ
Довідка про працівників,.pdf, Наявність (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 6 до тендерної документації).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Аналогічні роботи.pdf, Досвід роботи Учасника за аналогічними договорами (під аналогічними договорами слід розуміти договір про надання аналогічних послуг з глибиною за кодом ДК не більше ніж до 4 знаку
Доказ:
Документ
Договір 2-П.pdf, Досвід роботи Учасника за аналогічними договорами (під аналогічними договорами слід розуміти договір про надання аналогічних послуг з глибиною за кодом ДК не більше ніж до 4 знаку
Доказ:
Документ
Договір №6-13.pdf, Досвід роботи Учасника за аналогічними договорами (під аналогічними договорами слід розуміти договір про надання аналогічних послуг з глибиною за кодом ДК не більше ніж до 4 знаку

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП Чибичик Ольга Володимирівна   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
999 999,99 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 390 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не залучаємо
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-12-2024, 17:28:43
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність пульта цілодобового пожежного спостереження
Доказ:
Документ
1.1. Наявність автомобіля для оперативного виїзду на об’єкт Замовника
Наявність обладнання і устаткування, необхідні для надання Послуги із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування
1.3. Можливість оперативного виїзду працівника (бригади) цілодобово за викликом Замовника з метою усунення / ліквідації аварійного випадку – цілодобово (24/7).
1.4. Спроможність здійснювати підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень).
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність диспетчерів / операторів для цілодобового приймання тривожних сповіщень.
Наявність (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 6 до тендерної документації).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "УКРПОЖБЕЗПЕКА-СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 669 112,50 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 677 500 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-12-2024, 17:11:13
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність пульта цілодобового пожежного спостереження
Доказ:
Документ
ДОГОВІР ВЕНБЕСТ (субпідряд) ЦПС.pdf, Наявність пульта цілодобового пожежного спостереження
Доказ:
Документ
п.2.2.1. ТД наявність осіб для прийняття сигналві ПЦС.pdf, Наявність пульта цілодобового пожежного спостереження
1.1. Наявність автомобіля для оперативного виїзду на об’єкт Замовника
Доказ:
Документ
ДОГОВІР на авто ОПЕЛЬ.pdf, 1.1. Наявність автомобіля для оперативного виїзду на об’єкт Замовника
Доказ:
Документ
ДОГОВІР на власне авто (лізінг).pdf, 1.1. Наявність автомобіля для оперативного виїзду на об’єкт Замовника
Доказ:
Документ
ДОГОВІР ОРЕНДИ авто 1.pdf, 1.1. Наявність автомобіля для оперативного виїзду на об’єкт Замовника
Доказ:
Документ
оренда FORD.pdf, 1.1. Наявність автомобіля для оперативного виїзду на об’єкт Замовника
Доказ:
Документ
ПРАВО власності на ОФІСНЕ ПРИМІЩЕННЯ.pdf, 1.1. Наявність автомобіля для оперативного виїзду на об’єкт Замовника
Наявність обладнання і устаткування, необхідні для надання Послуги із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування
Доказ:
Документ
Reference УПБ-Сервіс_2024.10.pdf, Наявність обладнання і устаткування, необхідні для надання Послуги із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування
Доказ:
Документ
МТЗ.pdf, Наявність обладнання і устаткування, необхідні для надання Послуги із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування
1.3. Можливість оперативного виїзду працівника (бригади) цілодобово за викликом Замовника з метою усунення / ліквідації аварійного випадку – цілодобово (24/7).
Доказ:
Документ
лист -гарантія щодо відповідності Учасника вимогам Постанови КМУ № 187.pdf, 1.3. Можливість оперативного виїзду працівника (бригади) цілодобово за викликом Замовника з метою усунення / ліквідації аварійного випадку – цілодобово (24/7).
Доказ:
Документ
п.1.3.1 ТД лист-гарантія щодо прибуття впродовж5 годин.pdf, 1.3. Можливість оперативного виїзду працівника (бригади) цілодобово за викликом Замовника з метою усунення / ліквідації аварійного випадку – цілодобово (24/7).
1.4. Спроможність здійснювати підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень).
Доказ:
Документ
ст. 5. п.2 Додатку 5 щодо наявності Ліцензії.pdf, 1.4. Спроможність здійснювати підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень).
Доказ:
Документ
ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА_УПБ-С_new.pdf, 1.4. Спроможність здійснювати підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень).
Доказ:
Документ
НАКАЗ ДСНС ( ліцензія).pdf, 1.4. Спроможність здійснювати підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень).
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність диспетчерів / операторів для цілодобового приймання тривожних сповіщень.
Доказ:
Документ
п.2.2.1. ТД наявність осіб для прийняття сигналві ПЦС.pdf, Наявність диспетчерів / операторів для цілодобового приймання тривожних сповіщень.
Наявність (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 6 до тендерної документації).
Доказ:
Документ
п.1.2.1. ТД Довідка щодо наявних працівників необхідної кваліфікації.pdf, Наявність (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 6 до тендерної документації).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
дог № ЕЛ-5 від 04.01.2024.pdf, Досвід роботи Учасника за аналогічними договорами (під аналогічними договорами слід розуміти договір про надання аналогічних послуг з глибиною за кодом ДК не більше ніж до 4 знаку
Доказ:
Документ
ДОГОВІР № ЕМ-1 від 01.03.23.pdf, Досвід роботи Учасника за аналогічними договорами (під аналогічними договорами слід розуміти договір про надання аналогічних послуг з глибиною за кодом ДК не більше ніж до 4 знаку
Доказ:
Документ
ДОГОВІР № ЕМ-2 від 02.10.23.pdf, Досвід роботи Учасника за аналогічними договорами (під аналогічними договорами слід розуміти договір про надання аналогічних послуг з глибиною за кодом ДК не більше ніж до 4 знаку

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 17:09:50
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 17:09:50
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 17:09:50
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 17:09:50
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 17:09:50
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 17:09:50
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 17:09:50
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 17:09:50
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 17:09:50
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:12-12-2024, 17:09:53
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-12-2024, 17:09:51
          У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-12-2024, 17:09:51
          2. Порушення справ про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-12-2024, 17:09:51
          3. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-12-2024, 17:09:51
          4. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-12-2024, 17:09:51
          Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-12-2024, 17:09:51
          5. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-12-2024, 17:09:51
          6. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник фізична особа підтверджує, що
          1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-12-2024, 17:09:51
          Учасник юридична особа підтверджує, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-12-2024, 17:09:51
          7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-12-2024, 17:09:51
          8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-12-2024, 17:09:51
          1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Мова тендерної пропозиції українська :
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-12-2024, 17:09:51
          1. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем електропостачання та електрообладнання (у тому числі обладнання систем автоматичних установок пожежної сигналізації)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-12-2024, 17:09:51
          Способи підтвердження:
          Документ
          Досвід роботи Учасника за аналогічними договорами (під аналогічними договорами слід розуміти договір про надання аналогічних послуг з глибиною за кодом ДК не більше ніж до 4 знаку , 3.1. Учасник надає: 3.1.1. За підписом керівника Учасника та завірену печаткою (у разі наявності) довідку про раніше укладений/ні аналогічний договір у вигляді нижченаведеної табл. 3.1.. 3.1.2. Скановану/і копії оригіналу/ів аналогічного/них договору/ів, вказаних в довідці згідно п.3.1.1. Інформація може надаватися про договір, який виконується
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем електропостачання та електрообладнання (у тому числі обладнання систем автоматичних установок пожежної сигналізації)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність диспетчерів / операторів для цілодобового приймання тривожних сповіщень.
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-12-2024, 17:09:51
          Способи підтвердження:
          Документ
          Наявність диспетчерів / операторів для цілодобового приймання тривожних сповіщень. , Довідка у довільній формі з інформацією про наявність осіб для оперативного приймання тривожних сигналів з метою подальшого відповідного реагування.
          Наявність (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 6 до тендерної документації).
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-12-2024, 17:09:51
          Способи підтвердження:
          Документ
          Наявність (не менше 5 (п’яти)) працівників / фахівців (згідно відповідних договорів) Виконавця, які упродовж робочого часу Замовника (згідно Правил внутрішнього розпорядку Замовника) будуть знаходитися на кожному об’єкті Замовника, згідно з адресами визначеними у Переліку об’єктів Замовника, де передбачається надання Послуги (Додаток 6 до тендерної документації). , 2.1.1 Завірені належним чином копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці, пожежної безпеки та технічної експлуатації працівників (не менше п’яти), які будуть задіяні в наданні Послуги, у вигляді сканкопій в PDF-форматі. Документи працівників повинні бути чинними на дату розкриття пропозицій суб’єкта господарювання. процедури закупівлі. 2.1.2. Довідка у довільній формі про наявність у штаті необхідної кількості працівників (напр. електриків, електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтерів з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку тощо) (не менше п’яти), визначених у п. 2.1. та / або копії у чинних цивільно-правових договорів з фахівцями, які мають належні документи згідно п. 2.1.1, що засвідчують їх професійну придатність для виконання відповідних функцій та будуть залучені Учасником для надання Послуги.
          3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем електропостачання та електрообладнання (у тому числі обладнання систем автоматичних установок пожежної сигналізації)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність пульта цілодобового пожежного спостереження
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-12-2024, 17:09:51
          Способи підтвердження:
          Документ
          Наявність пульта цілодобового пожежного спостереження , 1.5.1. Копії документа/тів, які підтверджують наявність в Учасника у власності даного обладнання( копії документів , які підтверджують придбання обладнання Учасником тощо), та /або оренди Учасником обладнання( копія договору оренди), та/або документи організації, власника ЦПЦ ПС, яку Учасник буде залучати як субпідрядника до виконання умов договору ( договір субпідряду) 1.5.2. Копія технічних паспортів (формулярів) на обладнання системи передачі тривожних сигналів.
          1.4. Спроможність здійснювати підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень).
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-12-2024, 17:09:51
          Способи підтвердження:
          Документ
          1.4. Спроможність здійснювати підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень). , Копія / витяг наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (копія ліцензії). Копія зазначеного вище документа має бути чинною на дату подання тендерних пропозицій.
          1.3. Можливість оперативного виїзду працівника (бригади) цілодобово за викликом Замовника з метою усунення / ліквідації аварійного випадку – цілодобово (24/7).
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-12-2024, 17:09:51
          Способи підтвердження:
          Документ
          1.3. Можливість оперативного виїзду працівника (бригади) цілодобово за викликом Замовника з метою усунення / ліквідації аварійного випадку – цілодобово (24/7). , Інформація у довільній формі за підписом керівника (або уповноваженої на це особи) та завіреною печаткою суб’єкта господарювання (за наявності) щодо обґрунтованої можливості оперативного виїзду працівника (бригади) для аварійного виклику згідно Договору за викликом Замовника та прибуття на об'єкт Замовника не пізніше п’яти годин з моменту виклику від місця фактичного розташування суб’єкта господарювання.
          Наявність обладнання і устаткування, необхідні для надання Послуги із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-12-2024, 17:09:51
          Способи підтвердження:
          Документ
          Наявність обладнання і устаткування, необхідні для надання Послуги із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування , Бухгалтерська довідка про матеріально-технічну базу суб’єкта господарювання.
          1.1. Наявність автомобіля для оперативного виїзду на об’єкт Замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 12-12-2024, 17:09:51
          Способи підтвердження:
          Документ
          1.1. Наявність автомобіля для оперативного виїзду на об’єкт Замовника , Завірена належним чином копію технічного паспорту, а у разі оренди – копію договору оренди на автомобіль у вигляді сканкопій в PDF-форматі. Зазначені вище документи повинні бути чинними на дату розкриття пропозиції суб’єкта господарювання.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ