Період оскарження умов закупівлі - по 10-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 611 654 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 058,27 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Упраління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 33365678 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бабенко Наталія Борисівна |
| Телефон: | +380473723948 |
| E-mail: | bux-ugkg-zolo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 19700, Україна, Черкаська область,Золотоноша, вул. Садовий проїзд,8 |
0 |
Відповідно до положень Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» (пункт 1) Тендерної документації (далі - ТД), Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При розгляді тендерної пропозиції Учасника закупівлі - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "380 V" (код за ЄДРПОУ - 41938042) , що був єдиним учасником закупівлі та відповідно надав найбільш економічно вигідну пропозицію, було встановлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Перелік невідповідностей: 1.Відповідно до вимог підпункту 4 пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі:» Додатка 4 до ТД замовник, для підтвердження фінансової спроможності учасника надати послуги згідно предмету закупівлі, вимагає від учасників процедури закупівлі надання у складі тендерної пропозиції фінансової звітності, а саме : звіт про фінансові результати або податкову декларацію з податку на прибуток або декларацію платника єдиного податку, за останній звітній рік (2023р.), що підтверджують обсяг доходу (виручки) не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі, з відміткою або квитанцією про прийняття звітності відповідними органами. Учасником ТОВ «380V» у складі тендерної пропозиції надана копія Фінансової звітності мікропідприємства за 2023р. (файл - Фінансова звітність 2023.pdf), однак вона не містить відмітки або квитанції про прийняття звітності відповідними органами. Вимагаємо підтвердити наявність фінансової спроможності шляхом надання сканкопії фінансової звітністі: звіту про фінансові результати або податкової декларацію з податку на прибуток або декларацію платника єдиного податку, за останній звітній рік (2023р.), що підтверджують обсяг доходу (виручки) не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі, з відміткою або квитанцією про прийняття звітності відповідними органами. 2. Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі:» Додатка 4 до ТД замовник для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям учасник повинен надати: 1)довідку довільної форми про наявність досвіду виконання аналогічного договору, аналогічних робіт у 2020 - 2024 роках (аналогічним договором вважається договір із аналогічним предмету закупівлі предметом договору, а саме з технічного обслуговування чи утримання вуличного освітлення , і де замовником була б установа, що фінансується з державного чи місцевого бюджетів); 2)копію повністю виконаного аналогічного договору. г) позитивний відгук, виданий у 2024 році, від замовника згідно виконаного аналогічного договору, копія якого надана у складі пропозиції, що має бути складена на фірмовому бланку замовника (якщо такий є), за підписом та печаткою керівника замовника, містити інформацію про найменування наданих послуг згідно такого договору та загальну інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору. Учасником у складі тендерної пропозиції подано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних за предметом закупівлі договору (договорів) (файл - 55 Додаток 5 Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів).pdf). Відповідно до інформації наданої в цій довідці, учасник зазначив наступні аналогічні договори – договора з УЖКГ виконавчого комітету Золотоніської міської ради № 205 від 17.12.2019р., № 37 від 01.02.2022р., № 82 від 19.04.2022р., № 34 від 29.01.2024р. Однак по кожному з них відсутні частково комплекти підтверджуючих документів (копія договору та відгук за 2024р.). Так договір № 205 від 17.12.2019р. не відповідає вимозі, що аналогічні договори повинні бути за 2020 – 2024рр. По договорам № 37 від 01.02.2022р.та № 82 від 19.04.2022р. відгук датований 13.07.2022р (файл - відгук дог 37 та дог82 УЖКГ.pdf), а не виданий у 2024р.. По договору № 34 від 29.01.2024р. відсутній відгук. Також учасником надані сканкопію по договору з Виконавчим комітетом Гельмязівської сільської ради № 33 від 23.05.2019р. , однак він не відповідає часовому проміжку 2020-2024рр., та є договором на «Капітальний ремонт електромережі вуличного освітлення віл ТП-388 с. Гельмязів», а відповіднодо вимог замовника аналогічним договором є договір технічного обслуговування чи утримання вуличного освітлення. Таким чином учасник не підтвердив у спосіб, визначений замовником, наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Вимагаємо для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям надати: 1)довідку довільної форми про наявність досвіду виконання аналогічного договору, аналогічних робіт у 2020 - 2024 роках (аналогічним договором вважається договір із аналогічним предмету закупівлі предметом договору, а саме з технічного обслуговування чи утримання вуличного освітлення , і де замовником була б установа, що фінансується з державного чи місцевого бюджетів); 2)копію повністю виконаного аналогічного договору; г) позитивний відгук, виданий у 2024 році, від замовника згідно виконаного аналогічного договору, копія якого надана у складі пропозиції, що має бути складена на фірмовому бланку замовника (якщо такий є), за підписом та печаткою керівника замовника, містити інформацію про найменування наданих послуг згідно такого договору та загальну інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору. 3. Відповідно до вимог підпункту 8 пункту 3 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).» Додатка 4 до ТД замовник для підтвердження надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Для підтвердження цього Учасники надають, крім іншого: - лист-згоду з технічними, якісними, кількісними характеристики предмета закупівлі. Учасником такий лист-згоду не надано. Враховуючи, що ця невідповідність не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, вимагаємо надати лист-згоду з технічними, якісними, кількісними характеристики предмета закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.