Закупівлю оголошено - 03-12-2024, 10:53. Дата останніх змін - 15-01-2025, 12:56

Послуга з ремонту клинових засувок з висувним шпинделем, ДК 021:2015 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів

Послуга з ремонту клинових засувок з висувним шпинделем, ДК 021:2015 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, крані... Державна закупівля - UA-2024-12-03-004689-a Послуга з ремонту клинових засувок з висувним шпинделем, ДК 021:2015 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів від замовника ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" від 12/3/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-03-004689-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-03-002277-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 03-12-2024, 10:53
по 10-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-12-2024, 10:53
по 13-12-2024, 16:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 10-12-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
3164500
3 164 500 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:31 645 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:94 900 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
ЄДРПОУ:00135390 Досьє YouControl
Сайт:http://www.ukrnafta.com
Контактна особа:Гришко Карина
Телефон:380631644345
E-mail:karina.hryshko@ukrnafta.com
Місцезнаходження:
04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуга з ремонту клинових зас ...
3 164 500 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з ремонту клинових засувок з висувним шпинделем

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50510000-3
Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "ОЛМЕК"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 13-12-2024 по 11-01-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Кіровоградська область, Олександрійський р-н, місто Олександрія, вулиця Сокальського Григорія, будинок 57, к. 4, 28000, Дмитро Станіславішин
Остаточна пропозиція:
2 960 000 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-12-2024, 11:57
Період подачі оскарження:
по 01-01-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 17-12-24, 14:19:15

Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідною згідно ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».

Кінцева дата розгляду пропозиції: 11-01-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-12-24, 09:52:48
24

1. Перелік виявлених невідповідностей: учасником на виконання вимоги Додатку 1 до тендер-ної документації не надано документів, що підтверджують наявність досвіду ПОВНОГО вико-нання аналогічного договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідпо-відності: додаток 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи, що вимагаються відповідно п.1 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником подано довідку, складену в довільній фо-рмі, яка містить інформацію про фактичну адресу розташування спеціалізованої ремонтної бази (виробничої бази) АЛЕ не містить інформації про наявність виробничих площ виконавця. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповід-ності: додаток 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку, що вимагається відповідно п.2.2 Додатку 1 до тендерної до-кументації до тендерної документації та містить інформацію згідно вимог Замовника. 3.Перелік виявлених невідповідностей: учасником на виконання вимоги Додатку 1 до тендер-ної документації надано довідку про наявність матеріально-технічної бази, яке не містить ін-формації про наявність стенду для гідравлічних випробувань. Таким чином, вимоги критерію наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не дотримано. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповід-ності: додаток 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку, що вимагається відповідно до п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації та містить інформацію згідно вимог Замовника. 4. Перелік виявлених невідповідностей: учасником на виконання вимоги Додатку 1 до тенде-рної документації надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка не містить інформації щодо наявності наступних працівників: інженер-механік та/або технік-механік та/або слюсар-ремонтник та/або слюсар механо-складальних робіт та/або слюсар з ремонту агрегатів та/або слюсар з ремон-ту/обслуговування іншого промислового обладнання та інструментів – не менше 2 осіб. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповід-ності: додаток 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи, що вимагаються відповідно до п.3.1 Додатку 1 до тенде-рної документації та містять інформацію згідно вимог Замовника.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-12-24, 09:52:48
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-12-03-004689-a-a1
Номер договору:
13/158-р
Дата підписання договору:
13-01-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 13-01-2025 по 31-12-2025
3 552 000 UAH
Ціна договору
2 960 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП "ОЛМЕК"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 960 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
9. Виробничі потужності.pdf, Документ та/або інформація
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
5. Дипломи.pdf, Документ та/або інформація
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
2. Договір аналогічний.pdf, Документ та/або інформація
Доказ:
Документ
3. Відгук Олмек.pdf, Документ та/або інформація

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:03-12-2024, 10:53:39
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:03-12-2024, 10:53:39
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:03-12-2024, 10:53:39
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:03-12-2024, 10:53:39
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:03-12-2024, 10:53:39
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:03-12-2024, 10:53:39
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:03-12-2024, 10:53:39
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:03-12-2024, 10:53:39
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:03-12-2024, 10:53:39
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:03-12-2024, 10:53:39
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:03-12-2024, 10:54:00
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-12-2024, 10:53:39
          У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-12-2024, 10:53:39
          2. Порушення справ про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-12-2024, 10:53:39
          3. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-12-2024, 10:53:39
          4. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-12-2024, 10:53:39
          Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-12-2024, 10:53:39
          5. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-12-2024, 10:53:39
          6. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник юридична особа підтверджує, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-12-2024, 10:53:39
          Учасник фізична особа підтверджує, що
          2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-12-2024, 10:53:39
          7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-12-2024, 10:53:39
          8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-12-2024, 10:53:39
          1. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Послуга з ремонту клинових засувок з висувним шпинделем, ДК 021:2015 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору яке набуває чинності не пізніше дати укладання договору Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія. Банківська гарантія повинна надаватись у розмірі: 5% від суми договору. Орієнтовні форми текстів гарантій виконання договору про закупівлю наведені в Додатку 9 ТД . Банківська гарантія надається з урахуванням умов, викладених в пункті 6 Розділу VI Тендерної документації
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-12-2024, 10:53:39
          2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуга з ремонту клинових засувок з висувним шпинделем, ДК 021:2015 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Учасник зобов’язаний надати забезпечення тендерної пропозиції, у вигляді гарантії, відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції” (із змінами) з урахуванням вимог Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії відповідно до форми забезпечення тендерної пропозиції, встановленої в Додатку 8 до цієї ТД. Більш детально зазначено в пункті 2 Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації.
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-12-2024, 10:53:39
          3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Мова тендерної пропозиції українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-12-2024, 10:53:39
          1. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуга з ремонту клинових засувок з висувним шпинделем, ДК 021:2015 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-12-2024, 10:53:39
          Способи підтвердження:
          Документ
          Документ та/або інформація , 1. Довідка складена учасником закупівлі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного ** за предметом закупівлі договору із зазначенням:  найменування контрагента,  предмету договору,  номеру (за наявності) та дати укладення договору;  контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон);  стану виконання договору (виконаний). **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти один повністю виконаний договір за умовами якого надавалися послуги з ремонту засувок та/або запірної арматури. При цьому такий договір (додатки до нього та документи передбачені договором що підтверджує повне його виконання) може/можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця та/або без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»); 2. Договір (з додатками до нього в разі якщо вони передбачаються договором та Додатковими угодами до договору в разі їх наявності)) зазначений в довідці (повністю виконаний на момент подання пропозиції) (далі у цьому пункті – Договір); 3. Документ/ти, який/і передбачений/і умовами договору (акт/ти або інший документ (підписані без зауважень)), що підтверджує повне виконання Договору, у разі якщо документ/документи надається без зазначення вартісних показників чи інших даних, в такому випадку до зазначених документів обов’язково надається: Позитивний лист-відгук (у довільній формі) від контрагента зазначеного у довідці та за договором зазначеним у довідці, зміст якого підтверджує належне та повне виконання договору.
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуга з ремонту клинових засувок з висувним шпинделем, ДК 021:2015 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-12-2024, 10:53:39
          Способи підтвердження:
          Документ
          Документ та/або інформація , 1. Надати довідку (згідно Таблиці № 2 цього пункту) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуги. Мінімальні вимоги, щодо наявності працівників необхідних для надання послуги відповідно до предмету закупівлі: - інженер-механік та/або технік-механік та/або слюсар-ремонтник та/або слюсар механоскладальних робіт та/або слюсар з ремонту агрегатів та/або слюсар з ремонту/обслуговування іншого промислового обладнання та інструментів – не менше 2 осіб; - токар – 1 особа або більше. Таблиця № 2 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п ПІБ Кваліфікація Приналежність працівників до учасника та/або співвиконавця Досвід роботи на займаній посаді (кількість повних років) 2. Надати копії документів, які підтверджують наявність в Учасника та/або співвиконавця кваліфікованих фахівців для проведення ремонту засувок клинових, а саме: скан-копії оригіналів та/або скан-копії підтверджуючих документів (диплом про освіту та/або сертифікати, та/або свідоцтва, та/або протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків, тощо), що засвідчують освіту/кваліфікацію персоналу, що зазначена у довідці згідно цього пункту.
          3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуга з ремонту клинових засувок з висувним шпинделем, ДК 021:2015 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Статус: Активна
          Дата створення: 03-12-2024, 10:53:39
          Способи підтвердження:
          Документ
          Документ та/або інформація , 1. Довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (машини, механізми, обладнання), необхідної для надання послуги, а саме, підтверджувати наявність: токарно – гвинторізного верстату, фрезерного верстату, свердлильного верстату, стенду для гідравлічних випробувань. 2. Довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про фактичну адресу розташування спеціалізованої ремонтної бази (виробничої бази) та наявність виробничих площ Виконавця.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ