Період оскарження умов закупівлі - по 07-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 734 531,52 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 672,66 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2" |
| ЄДРПОУ: | 01994586 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | ТКАЧЕНКО Олена Віталіївна |
| Телефон: | 380456365151 |
| E-mail: | bml_tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 09119, Україна, Київська область,Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9 |
8 |
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Закупівля була запланована на 2025 рік, строк надання послуг, який передбачений умовами Тендерної документації та Оголошенням щодо Закупівлі, визначено з 01 січня 2025 року до 31 грудня 2025 року. Під час проведення процедури щодо Закупівлі було подано скаргу за ідентифікатором № UA-2024-12-02-012327-a.a1 (далі — Скарга) до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія). Рішення Колегії щодо Скарги щодо Закупівлі було прийняте 02.01.2025 за № 43-р/пк-пз (далі — Рішення). Додається. Враховуючи викладене, оскарження процедури Закупівлі затягнуло період, передбачений Особливостями для укладання договору, а разом з цим і строк надання послуг, який передбачений умовами Тендерної документації та Оголошенням. Застосування частини 3 статті 631 ЦКУ після визначення учасника переможцем закупівлі та до укладення договору суперечить положенням закупівельного законодавства (Постанова Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі № 440/13533/21 від 18.11.2024 додається). Згідно з Особливостями Замовник на етапі кваліфікації переможця не може вносити зміни до Оголошення та, відповідно, не може внести зміни й до Тендерної документації щодо зміни строку надання послуг. Отже, на цьому етапі Закупівлі замовник не може усунути зазначені порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до ● підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
03-01-2025, 14:57
Період оскарження:
з 03-01-2025, 14:58 по 14-01-2025, 00:00
Документи:
1. Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник мав надати: 1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг. Учасником у складі тендерної пропозиції надано: Довідку Вих. №1 від 05.12.24р, (файл «довідка працівникі.pdf»), у якій зазначені фізичні особи, які найняті за цивільно-правовим договором, а саме: Шульгін Артем Володимирович, Зарванський Артем Володимирович, Шевченко Анатолій Олександрович, Ковтун Сергій Ігорович, Пономарьов Сергій Валентинович. За нормою статті 14 (14.1.195) Податкового кодексу України працівник – це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. Відповідно до частини 1 статті 21 КЗпПУ трудовий договір- угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Сторонами трудового договору є працівник і роботодавець, працівника приймають на роботу (посаду) для виконання певної роботи за конкретною кваліфікацією, професією, посадою, з підпорядкуванням правилам внутрішнього трудового розпорядку. Загальне визначення цивільно-правового договору наведено у статті 626 Цивільного кодексу України. Так, вказаною нормою встановлено, що договір - це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків. На цивільно-правовий договір (ЦПХ) норми трудового права не розповсюджуються, виконавець за цивільно-правовим договором не підлягає під дію правил внутрішнього трудового розпорядку установи, не має права на одержання допомоги із соціального страхування, не сплачує страхові внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням. Таким чином, зазначення в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації фізичних осіб за цивільно-правовим договором не відповідає нормам статті 16 Закону, за яким визначено один з кваліфікаційних критеріїв - наявність саме працівників (відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід). 2. Відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), він мав надати: 1.2.1. Довідка у довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним договором є договір, де предметом договору є подібна, схожа послуга, а саме: послуги з технічного обслуговування ліфтів. 1.2.2. копію кожного договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), 1.2.3. копії документів на підтвердження виконання зазначених договорів у повному обсязі (у вигляді листа відгуку (або рекомендаційного листа) або актів приймання-передачі наданих послуг). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Довідку Вих. №2 від 05.12.24р (файл «довідка досвід.pdf»), у якій зазначено, що він має досвід виконання аналогічного договору з Об'єднанням співвласників багатоквартирного будинку «Ювілейний-1» №б/н від 01 червня 2023р. Водночас у довідці Учасник зазначив, що строк надання послуг за зазначеним договором з 01.06.2023р по 31.05.2026 р., а обов’язки за договором він виконав за 2023 рік та 11 місяців 2024 року. Тобто Учасник не підтвердив, що Договір №б/н від 01 червня 2023р. виконано у повному обсязі. Також Учасником у складі тендерної пропозиції надано копію аналогічного договору №б/н від 01 червня 2023р. (файл «договір аналогічний.pdf»), предметом якого є послуги з технічного обслуговування ліфтів. Відповідно до пункту 8.2. договору: «Термін дії цього Договору починається з 01 червня 2023 р. і закінчується 31 травня 2026 р.» На підтвердження досвіду виконання вищезазначеного договору Учасником у складі тендерної пропозиції надано Лист-відгук від Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку «Ювілейний-1» Вих. №9 від 18.04.24р. (файл «Відгук.pdf»), у якому зазначено що Учасник в повному обсязі виконує роботи по технічному обслуговуванню ліфтів за Договором. Однак зазначений лист не підтверджує, що Договір №б/н від 01 червня 2023р. виконано в повному обсязі, Таким чином, Учасником у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір, який виконано частково, а не в повному обсязі, як це було встановлено вимогами тендерної документації. 3. Відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної документації Учасник мав надати: 5.2. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). Учасником у складі тендерної пропозиції надано: Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (файл «Декларація ТОВ УСЛ.pdf»). Декларацію зареєстровано у журналі обліку суб'єктів господарювання у територіальному органі Держпраці 20 липня 2020р. №676. Водночас Учасником у складі тендерної пропозиції не надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.