Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2024, 00:00
Строк поставки товарів (надання послуг): по 20.12.2024 року включно.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 49 025 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 245,12 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Галицький фаховий коледж імені В’ячеслава Чорновола |
| ЄДРПОУ: | 14039833 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Скоробогата Юлія Віталіівна |
| Телефон: | 380682896543 |
| E-mail: | yulia_skorobogata@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, вул.Б.Хмельницького будинок 15 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 20.11.2024 №184 (далі – тендерна документація), замовником вимагається подання необхідних документів: …. 2. Інформація що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до тендерної документації. … Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2023-2024 роки. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати: - копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації), - копії підтверджуючих документів про надання послуги (акти про здачу-приймання наданих послуг тощо); - лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. Учасником на підтвердження виконання договору подано договір №40 від 23.05.2023 на суму 188 738 грн, однак додаткова угода № 1 від 07.07.2023 та акт приймання виконаних послуг №1 від 22.06.2023 на суму 172 922,00 грн., що підтверджує виконання даного договору. Але Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Лист підтвердження» №1 від 03.12.2024, де не вірно зазначено суму договору, який виконаний. Також Учасником на підтвердження виконання договору подано лист-відгук № 112 від 31.07.2023 де не вірно вказана сума виконання договору №40 від 23.05.2023, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану або нову) довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про виконання договору, із зазначенням повної та коректної інформації відповідно до встановлених вимог та лист-відгук із вірною сумою виконаного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.