Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 33 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 332 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Офіс Генерального прокурора |
| ЄДРПОУ: | 00034051 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Коновал |
| Телефон: | +380445967096 |
| E-mail: | vrazae77@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 01011, Україна, Київська область,м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15 |
0 |
В тендерній пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції не надано на підтвердження інформації про наявність кваліфікованих працівників, зазначених у Довідці (працівники.pdf), - копії чинних на строк надання послуг посвідчень та витягів/виписок з протоколів засідання комісії, відповідно до якого працівнику видане посвідчення, про проходження працівниками Учасника навчання та/або перевірку знань з: ПТЕЕС (Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів), ПУЕ (Правила улаштування електроустановок). Посилання на вимогу тендерної документації: додаток 2 до тендерної документації; пункт 2 переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції додатку 6 до тендерної документації; пункт 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації. 2. У складі тендерної пропозиції не надано на підтвердження інформації про наявність кваліфікованих працівників, які зазначені у Довідці (працівники.pdf), - копії чинних на строк надання послуг посвідчень та витягів/виписок з протоколів засідання комісії, відповідно до якого працівнику видане посвідчення, про проходження працівниками Учасника навчання та/або перевірку знань з: ПЕЕЗ (Правила експлуатації електрозахисних засобів): не менше ніж ІV групи з електробезпеки. Посилання на вимогу тендерної документації: додаток 2 до тендерної документації; пункт 2 переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції додатку 6 до тендерної документації; пункт 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації. 3. У складі тендерної пропозиції не надано копії аналогічних за предметом закупівлі договорів укладених в 2022-2024 роках (не менше одного) та документів, що підтверджують виконання цих договорів, а саме первинних документів (документа), що визначені в аналогічних договорах (акти наданих послуг тощо). Посилання на вимогу тендерної документації: додаток 2 до тендерної документації; пункт 2 переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції додатку 6 до тендерної документації; пункт 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником: 1. Надати копії чинних на строк надання послуг посвідчень та витягів/виписок з протоколів засідання комісії, відповідно до якого працівнику видане посвідчення, про проходження працівниками Учасника навчання та/або перевірку знань з: ПТЕЕС (Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів), ПУЕ (Правила улаштування електроустановок) щодо працівників, зазначених у довідці з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2. Надати копії чинних на строк надання послуг посвідчень та витягів/виписок з протоколів засідання комісії, відповідно до якого працівнику видане посвідчення, про проходження працівниками Учасника навчання та/або перевірку знань з: ПЕЕЗ (Правила експлуатації електрозахисних засобів): не менше ніж ІV групи з електробезпеки, а саме щодо працівників, зазначених у довідці з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3. Надати копії аналогічних за предметом закупівлі договорів укладених в 2022-2024 роках (не менше одного) та документів, що підтверджують виконання цих договорів, а саме первинних документів (документа), що визначені в аналогічних договорах (акти наданих послуг тощо). Копії аналогічних договорів повинні бути з усіма додатками або іншими невід’ємними їх частинами (специфікаціями, додатковими угодами тощо). Копії первинних документів, що підтверджують виконання аналогічного договору дозволяється подавати не в повному обсязі. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір за умовами якого було надано послуги з ремонту/поточного ремонту/обслуговування систем кондиціонування ЦОД/серверних/комутаційних приміщень.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.