Період оскарження умов закупівлі - по 03-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 370 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 850 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівське комунальне підприємство "Львівсвітло" |
| ЄДРПОУ: | 03348577 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іванишин Христина |
| Телефон: | 380975984423 |
| E-mail: | bonya0305@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79068, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛІНКОЛЬНА, будинок 8 |
4 |
Перелік виявлених невідповідностей: У ДОДАТОК 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції тендерної документації , п.5.9 замовник вимагав: Учасники повинні надати довідку довільної форми, датовану не раніше дати оголошення даної закупівлі, видану Замовником процедури закупівлі, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником процедури закупівлі..- Учасник не надав. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: з урахуванням та дотриманням вимог тендерної документації щодо форми і змісту відповідного документа, інших вимог тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а також інформації розміщеної у цьому повідомленні про усунення невідповідностей, надати: - уточнені або/та нові документи (документ) з усунутими невідповідностями (які підтвердять/забезпечать усунення невідповідностей) інформацію щодо яких зазначено у пункті 1 цього повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.