Період оскарження умов закупівлі - по 27-11-2024, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов надання послуг визначена в тендерній документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 356 966 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 784,83 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Турчина Вікторія Анатоліївна |
| Телефон: | 380500508234 |
| E-mail: | turchyna-va@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
1 |
РОЗГЛЯД ПИТАНЬ: 1. У зв’язку з виникненням необхідності більш детального розгляду, а також перевірки окремої інформації наданої у складі тендерної пропозиції учасника ФОП "Брезгун Інна Анатоліївна", що подана для участі у закупівлі Послуги з ремонту і технічного обслуговування ДТЗ в Чернігівському регіоні згідно коду ДК021-2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-22-016343-a), необхідно продовжити строк її розгляду. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону з урахуванням Особливостей строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи вищенаведене, прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ФОП "Брезгун Інна Анатоліївна" до 20 робочих днів. 2. Вирішено оприлюднити, у встановленому цим же Законом з урахуванням Особливостей порядку, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. РІШЕННЯ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ФОП "Брезгун Інна Анатоліївна" до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити у встановленому Законом з урахуванням Особливостей порядку повідомлення про подовження строку розгляду тендерної пропозиції. ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції: 1. Найменування замовника: АТ «Укрпошта». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. 3. Місцезнаходження замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22. 4. Категорія замовника/закупівельника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання 5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування ДТЗ в Чернігівському регіоні 6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі: ДК021-2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання 7. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2024-11-22-016343-a 8. Тендерна пропозиція Учасника: ФОП "Брезгун Інна Анатоліївна" 9. Продовження розгляду тендерної пропозиції: строк розгляду тендерної пропозиції ФОП "Брезгун Інна Анатоліївна" продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, у зв’язку з необхідністю її більш детального та всебічного розгляду. 10. Дата прийняття рішення: 05.12.2024
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП "Брезгун Інна Анатоліївна" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) Учасником, на виконання вимог пункту 1 додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність досвіду, копії зазначених договорів, листи-відгуки та акти (документ «Аналогічні договори.pdf»), проте вони не підтверджують в повному обсязі відповідність учасника встановленим вимогам в частині марок автомобілей що пройшли технічне обслуговування та ремонт, а саме відповідно вимог пункту 1.1.1 додатку 2 до тендерної документації: Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний або такий, що виконується договір або сукупність договорів на технічне обслуговування та/або ремонт ДТЗ щонайменше 2-х марок аналогічних зазначеним в Переліку ДТЗ Замовника у Таблиці 1 Розділу VII тендерної документації (Технічна специфікація). 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Пункт 1 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; марок авто (ДТЗ), що пройшли технічне обслуговування та/або ремонт; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний або такий, що виконується договір або сукупність договорів на технічне обслуговування та/або ремонт ДТЗ щонайменше 2-х марок аналогічних зазначеним в Переліку ДТЗ Замовника у Таблиці 1 Розділу VII тендерної документації (Технічна специфікація). 3.2) Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання кожного договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. (у випадку зазначення в довідці, одного аналогічного договору за умовами якого здійснювалося технічне обслуговування та/або ремонт ДТЗ щонайменше 2-х марок аналогічних зазначеним в Переліку ДТЗ Замовника Таблиці 1 Розділу VII тендерної документації (Технічна специфікація) вважатиметеся достатнім виконанням вимог цієї тендерної документації надання одного позитивного листа-відгуку). 3.3) Належне підтвердження інформації, наданої Учасником: - надання Учасником копії акту (актів) наданих послуг за договором (договорами), зазначеним (зазначеними) у довідці, що в сукупності підтверджує (підтверджують) надання послуг з технічного обслуговування та/або ремонту не менше 2-х автомобілів різних марок, що відповідають маркам ДТЗ, зазначеним у Таблиці 1 Розділу VII тендерної документації (Технічна специфікація) та/або - наявність інформації щодо марок ДТЗ, які пройшли технічне обслуговування та/або ремонт за договором, що зазначений у довідці у листі(ах) – відгуку(ах) від контрагента(ів) відповідно. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.