Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 12 881,01 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 64,41 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Військова частина Т0920 |
ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Сухорукова |
Телефон: | 380671889893 |
E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Відповідно до Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю з метою підтвердження якості та технічних характеристик запропонованої послуги, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «- Надати гарантійний лист що, у разі виявлення недоліків по якості наданих послуг виконавець повинен усунути їх за власний рахунок. Термін усунення недоліків не повинен перевищувати 5 (п’яти) календарних днів;» Встановлено, що Учасник надав документ «Технічна специфікація» в якому, вказано, що Учасник зобов’язується у разі виявлення недоліків безкоштовно усунути їх, термін усунення недоліків не повинен перевищувати 5 (п’яти) календарних днів, але Замовником вимагається документ під назвою «Гарантійний лист». Крім того, у наданому документі вказаний ідентифікатор закупівлі іншого тендера Замовника. Відповідно до Оголошення про спрощену закупівлю Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати виробника та країну походження матеріалів, запасних частин).» Встановлено, що Учасник надав Цінову пропозицію, але в переліку запасних частин, що використовуються в ході виконання послуг, не вказано виробника запчастин. «15.3. Для юридичних осіб - статут Учасника або інший установчий документ, а у разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.» Встановлено, що Учасник не надав інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Для Статуту. «15.6. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.» Встановлено, що Учасник не надав інформаційну довідку у якій зазначено дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. «15.7. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі про те, що: - Учасник (уповноважена особа) не є юридичною особою – резидентом російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран, юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власниками) якої є резидент (резиденти) російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран, фізичною особою (фізичною особою – підприємець) – резидентом російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран; - Учасник (уповноважена особа) не був стороною в судовому процесі проти Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, органів військового управління, військових частин, в якому судове рішення, яке набрало законної сили, ухвалене не на його користь - Учасник (уповноважена особа) НЕ має заборгованість зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів); - Учасник (уповноважена особа) має необхідні спроможності для виконання Договору;» Встановлено, що Учасник не надав інформацію стосовно ісламської республіки іран, не надав інформацію чи був він стороною у судовому процесі проти військових частин, не надав інформаційну довідку про те чи має він заборгованість зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів). Крім того встановлено, що Учасник надав документ «довідка підтвердження.PDF» у якому, серед іншого, зазначено, що він має необхідні спроможності для виконання Договору, але загальна сума не відповідає пропозиції Учасника. «15.12. Згода з умовами, що зазначені в проекті договору про закупівлю, що зазначений у Додатку № 3 до Оголошення, що складається у довільній формі.» Встановлено, що Учасник не надав згоди з умовами, що зазначені в проекті договору про закупівлю, викладеними у Додатку № 3 до Оголошення. «15.15. Учаснику закупівлі надати гарантійний лист, щодо підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик відповідно до Оголошення, з підтвердженням строку надання послуг, який не повинен перевищувати 1 (один) календарний день з моменту підписання Акту прийому-передачі автомобіля(ів) на сервісний центр учасника.» Встановлено, що Учасник надав документ під назвою «Технічна специфікація» в якому, серед іншого, він зобов’язується забезпечити строк надання послуг, який не повинен перевищувати 1 (один) календарний день з моменту підписання Акту прийому-передачі автомобіля(ів) на сервісний центр учасника, але Замовником вимагається документ під назвою «Гарантійний лист». Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.