Період оскарження умов закупівлі - по 22-11-2024, 00:00
Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки за кодом ДК 021:2015 50530000-9 (Послуги з технічного обслуговування та/або ремонту котлів опалення)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 297 325 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 486,63 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 38728507 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.delta-pilot.ua/ |
| Контактна особа: | Туней Світлана Миколаївна |
| Телефон: | 380512501184 |
| E-mail: | svetlana.tuney@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, |
3 |
На підставі умов частини 10 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом документів, що необхідно розглянути замовнику на відповідність вимогам тендерної документації за предметом закупівлі та Закону з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВІК-ЮГ" У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ (далі - ВКП "ІВІК-ЮГ"У ВИГЛЯДІ ТОВ) 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки за кодом ДК 021:2015 50530000-9 (Послуги з технічного обслуговування та/або ремонту котлів опалення). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2024-11-13-016670-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ВКП "ІВІК-ЮГ"У ВИГЛЯДІ ТОВ виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією від 13 листопада 2024 за вказаним предметом закупівлі (далі - Тендерна документація від 13.11.2024): Згідно умов п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації від 13.11.2024 визначено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП) шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну (без ПДВ), інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником в Додатку 3 до цієї Тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ)». Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 13.11.2024 на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати: «довідку в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна містити наступну інформацію: найменування та адресу замовника аналогічних послуг, предмет договору/вид послуг, що надавалися за аналогічним договором, номер та дату такого договору, інформацію про стан виконання договору (виконано/виконується). (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 3, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації). 3.1. Обов’язковими додатками до вказаної довідки надати: - не менше 1-го сканованого відгуку від замовника аналогічних послуг, зазначеного в наданій учасником довідці про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору (договорів), - не менше 1-го сканованого договору (з додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами) з замовником, зазначеним у довідці, відгук від якого надано учасником, - не менше 1-го сканованого первинного документу, що підтверджує фактичне надання послуг (виконання робіт) за умовами наданого учасником сканованого договору (договорів). Під аналогічним договором розуміється договір надання послуг (виконання робіт) на технічне обслуговування (сервісне обслуговування, або експлуатацію) та/або ремонт котлів опалення.». У тендерній пропозиції ВКП "ІВІК-ЮГ"У ВИГЛЯДІ ТОВ надано документи (файли): «3. Довідка про аналогічниц договір.pdf 25 листопада 2024 10:56»; «3.1. Відгук.pdf 25 листопада 2024 10:56»; «3.2. Аналогічний договір.pdf 25 листопада 2024 10:56»; «3.3. Акти виконаних робіт Отрадос.pdf 25 листопада 2024 10:56». Разом з тим надана ВКП "ІВІК-ЮГ" У ВИГЛЯДІ ТОВ Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл «3. Довідка про аналогічниц договір.pdf 25 листопада 2024 10:56») не містить інформацію: адресу замовника аналогічних послуг, що не відповідає умовам Додатку 3 до Тендерної документації від 13.11.2024. 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна містити наступну інформацію: найменування та адресу замовника аналогічних послуг, предмет договору/вид послуг, що надавалися за аналогічним договором, номер та дату такого договору, інформацію про стан виконання договору (виконано/виконується), - у відповідності із вимогами Додатку 3 до Тендерної документації від 13.11.2024. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.