Період оскарження умов закупівлі - по 23-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 869 194,61 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 691,95 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 00182082 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Cухарський |
| Телефон: | +380662718248 |
| E-mail: | odrezervczo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65045, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Буніна, 30 |
| Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
0 |
СТО Учасника, де будуть надаватися послуги з технічного обслуговування і ремонту ДТЗ, повинна обов’язково мати: - гідравлічний стенд для діагностики ходової частини автомобіля під навантаженням; Як вказано в «РІШЕННІ АМКУ №281-р/пк-пз від 07.01.2025» по скарзі UA-2024-11-13-008394-a.c1 « Скаржник (ТОВ "АВТО ГРУП +" (35880173) не спростував інформацію, зазначену Замовником та документально не підтвердив, що зазначений в документі "Інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі" від 26.11.2024 №16-01-11-26-Т, стенд МВТ 2250 EUROSYSTEM, завод. №427154-001 є гідравлічним стенд для діагностики ходової частини автомобіля під навантаженням. Таким чином, у складі Пропозиції Скаржника відсутнє підтвердження наявності гідравлічного стенда для діагностики ходової частини автомобіля під навантаженням.» Просимо усунути вказану невідповідність та надати вичерпну інформацію про те що: 1. стенд МВТ 2250 EUROSYSTEM, завод. №427154-001 є гідравлічним стендом для діагностики ходової частини автомобіля під навантаженням; 2. підтвердити наявність гідравлічного стенда для діагностики ходової частини автомобіля під навантаженням.»
Згідно Додаток 1.1 до Додатку 3 ТД «Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону та Особливостях» П. 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати 1.1 Заповнена довідка, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною примірною формою (таблиця 1.1.), за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)** (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю). 1.2. Для документального підтвердження інформації, зазначеній у довідці, учасник повинен надати оригінали чи засвідчені підписом уповноваженої особи учасника копії аналогічного договору/аналогічних договорів з усіма додатками до них та документи, які підтверджують їх виконання, за всіма договорами, зазначеними учасником у довідці, а саме: позитивний(і) відгук(и) від замовника(ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці. Учасник в складі тендерної документації надав довідку та договір про виконання аналогічного договору без вказівки коду ДК за умовами тендерної документації ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання . Просимо усунути невідповідність та надати необхідну інформацію зазначену вище.
У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції на 20 робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною в звязку з необхідністю перевірки великої кількості документів та високій завантаженості.
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, з урахуванням ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо усунути наступні невідповідності: Відповідно до умов додатку 3 до тендерної документації пункту 5 «Інші вимоги до учасника» «Документи, які надає Учасник у складі пропозиції у сканованому вигляді: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами проведення процедури закупівлі уповноваженою особою учасника процедури закупівлі підтверджується: А) для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення або протокол зборів засновників, тощо). Згідно наданих у складі тендерної пропозиції учасника документів, а саме: 1. Статуту ТОВ «АВТО ГРУП+» 2. Наказу 87-к про призначення директора 3. Протокол №02/10-20 Загальних зборів Учасників ТОВ «АВТО ГРУП+» 4. Витяг з єдиного державного реєстра юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі- Витяг) від 20.06.2024, встановлено наступне. Згідно Статуту ТОВ «АВТО ГРУП+» та Витягу, перелік засновників (учасників) юридичної особи: СОЛОМЯК ЛАРИСА ЄВГЕНІВНА, розмір частки засновника (учасника) становить 35175,00 грн (0.35%) КАУФМАН ОЛЕКСАНДР РАФАІЛОВИЧ, розмір частки засновника (учасника) становить 9964825,00 грн (99.65%). Натомість, в «Протоколі №02/10-20 Загальних зборів Учасників ТОВ «АВТО ГРУП+» яким була призначена директор підприємства наведені відомості про вклад засновників частка статутного капіталу СОЛОМЯК ЛАРИСИ ЄВГЕНІВНИ становить 67% КАУФМАН ОЛЕКСАНДР РАФАІЛОВИЧ становить 33% що не відповідає інформації зазначеній в Витязі та Статуті. Вимога: Надати пояснення або документи, які підтверджують або спростовують дану інформацію. Відповідно до умов додатку 3 до тендерної документації Додаток 1.1 до Додатку 3 ТД «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону та Особливостях» згідно пункту 1.1.Наявність обладнання, матеріально-технічної бази повинні бути надані відомості в яких повинно бути наведена інформація про те що СТО Учасника, де будуть надаватися послуги з технічного обслуговування і ремонту ДТЗ, повинна обов’язково мати: - зварювальне обладнання. Така інформіція в документах учасника відсутня. Вимога: Надати документи, які підтверджують наявність вищевказаного обладнання
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.