Період оскарження умов закупівлі - по 18-11-2024, 00:00
Відкриті торги з особливостями - на підставі п.10 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10 2022 №1178 зі змінами
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 224 595 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 122,98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА |
| ЄДРПОУ: | 03359799 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мигович Ганна Василівна |
| Телефон: | 380442570787 |
| E-mail: | GOL_TENDER@UKR.NET |
| Місцезнаходження: | 03041, Україна, Київська область,Київ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, 87-Г |
0 |
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "САДМАРКЕТ" у відкритих торгах на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, Послуги з ремонту бензомоторної та акумуляторної техніки., UA-2024-11-11-015807-a , до 20 робочих днів згідно пункту 41 «Особливостей.
Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "САДМАРКЕТ" у процедурі закупівлі закупівлю Послуги з ремонту бензомоторної та акумуляторної техніки., ДК 021:2015: 50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, UA-2024-11-11-015807-a ,виявлено наступні невідповідності: 1.На виконання вимог Додатку 1 та Додатку 6 тендерної документації, щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору (договорів) учасник у складі пропозиції повинен надати: Довідку складену у довільній формі про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) із зазначенням: -повної назви Замовника, -контактної інформації (адреса, телефон), - періоду виконання договору, -предмету закупівлі. Копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з копією(ями) додаткової(их) угод(и) при наявності, актів виконаних робіт, вказаного (вказаних) в довідці Аналогічним (аналогічними) вважатиметься (вважатимуться) договір (договори), предметом якого (яких) є послуги з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі, та/або з назвою послуг, який поставлявся за договором (договорами), ідентичною назві закупівлі. На виконання вимог тендерної документації , учасник надав документ (Д1 Довідка про виконання аналогічних договорів ТОВ САДМАРКЕТ.docx) вих.№ 2908/23-1від 29.08.2023р. який містить не відповідність, а саме: не вірно вказано предмет закупівлі до договору № 186 від 03.12.2021 р. Усі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.» зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Учасник, ТОВ "САДМАРКЕТ" надав документ (Д1 Довідка про виконання аналогічних договорів ТОВ САДМАРКЕТ.docx) вих.№ 2908/23-1від 29.08.2023р у форматі word. Необхідно надати довідку складену у довільній формі про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) згідно вимог тендерної документації ,із зазначенням: -повної назви Замовника, -контактної інформації (адреса, телефон), - періоду виконання договору, -предмету закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.