Період оскарження умов закупівлі - по 11-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 494 928 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 949,28 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне підприємство "Управління з експлуатації майнового комплексу" |
| ЄДРПОУ: | 32668385 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Державне підприємство УзЕМК |
| Телефон: | 380736898963 |
| E-mail: | olhamaiorovawork@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 04071, Україна, Київська область,Київ, вулиця Межигірська, буд. 11 |
3 |
Перлік виявлених невідповідностей: 1. Пункт 5. розділу II. «Документи/інформація, що подаються УЧАСНИКОМ в складі тендерної пропозиції» гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника, про підтвердження погодження з умовами проєкту договору-довідка відсутня в тендерній пропозиції. 2. Пункт 7. розділу II. «Документи/інформація, що подаються УЧАСНИКОМ в складі тендерної пропозиції» листи-згоди на обробку персональних даних від імені кожної фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції (Додаток 5 до тендерної документації)-надано лист-згоду на обробку персональних даних тільки на директора. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника, про підтвердження погодження з умовами проєкту договору. 2. Листи-згоди на обробку персональних даних від імені кожної фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.