Період оскарження умов закупівлі - по 09-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 115 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 575 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» |
| ЄДРПОУ: | 03768026 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Черевко Микола Васильович |
| Телефон: | +380503581024 |
| E-mail: | sportkomplex2011@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ,Київ, вул. Хрещатик,12, місто Київ, Київська область, Україна |
1 |
Уповноваженою особою Замовника було розглянуто тендерну пропозицію та документи до неї Учасника ТОВ "ТЕХНОЦЕНТР "ХОЛОД" (код 19314830), тендерну пропозицію якого за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною, та виявлено невідповідності в інформації та/або документах. Згідно п.43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості), Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В Додатку 1 до Тендерної документації зазначено перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 1. Пунктом 4.1. Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що Учасник мав надати На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має надати: 4.1.1. Розрахункові кошторисні документи відповідно до заявлених в тендерній документації технічних вимог, у складі: • договірної ціни; • зведеного кошторисного розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою; • локальних кошторисів; • відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку; Кошторисні документи, повинні бути складені з урахуванням вимог законодавства України, ДСТУ, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», вимог цієї тендерної документації. Учасник до ціни тендерної пропозиції повинен включити придбання матеріалу, який передбачений згідно технічних вимог. На виконання зазначеної вимоги, Учасник процедури закупівлі надав чотири документи в форматі pdf. Проте, в одному документі «файл «140_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01 pdf» відсутня відповідність документа який вимагається, а саме: зведеного кошторисного розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою. Шановний Учаснику, для усунення цієї невідповідності просимо вас надати саме ту інформацію в файлі яка вимагається, це файл зведеного кошторисного розрахунку вартості робіт з пояснювальною запискою. Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.