50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 771 525 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 857,63 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
| ЄДРПОУ: | 08305644 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://charz.com.ua |
| Контактна особа: | Марина Володимирівна |
| Телефон: | 380952500291 |
| E-mail: | tender133.1@ukroboronprom.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Шановний учаснику, ТОВ "ЕЛЕКТРОННІ СИСТЕМИ "ТУРБОМАШ" За результатами конкурсу №UA-2024-10-29-014056-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі №UA-2024-10-29-014056-a відсутні у складі поданих учасником документів: «Капітальний ремонт круглошліфувального верстату моделі 3У131М» 1. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження наявності аналогічних договорів Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункту 2: «Додатково надаються лист-відгук принаймні від 1-го контрагента, зазначених у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічного Договору або копії видаткових накладних (акти виконаних робіт) або інших документів, що підтверджують виконання зазначених у довідці аналогічних договорів.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати лист-відгук принаймні від 1-го контрагента, зазначеного у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічних Договорів та/або копії видаткових накладних (акти виконаних робіт) або інших документів, що підтверджують виконання зазначеного у довідці аналогічних договорів. 2. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження фінансової спроможності Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 12: «На підтвердження обороту за останній звітний період (2023 рік) та/або перше півріччя 2024 року на суму не менше 50 % від вартості поданої пропозиції учасник повинен надати: 1) якщо Учасник є юридичною особою - резидентом: - остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати» відповідно до вимог п. 3 Додатку 2 Конкурсної документації; 2) якщо Учасник є юридичною особою – нерезидентом: ˗ довідка у довільній формі згідно законодавством країни виробника. 3) якщо Учасник є фізичною особою-підприємцем: - остання фінансова звітність (декларація про доходи) на суму не менше 50% від вартості поданої пропозиції. Ті учасники, що працюють менше одного року, надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти, а також запитуваною інформацією в довільній формі.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги Учасник повинен надати документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсів т. +380952500291; tender133.1@ukroboronprom.com
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.