Період оскарження умов закупівлі - по 03-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 180 480 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 902,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 26252302 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кіслова Ірина Ігорівна |
| Телефон: | 380667897426 |
| E-mail: | kislova@rada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01009, Україна, Київська область,Київ, Банкова, 6-8 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) в документах та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, а саме невідповідності у наданих Учасником документах та інформації, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) зазначена в п. 1 Розділу 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, кваліфікаційні критерії та інша інформація встановлена відповідно до законодавства» Згідно вимоги Тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: “1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір щодо надання послуг/виконання робіт подібних тим, що визначені у технічній специфікації Додатку 2 тендерної документації. 1.2. копії/ю договору (договорів), зазначеного в довідці, в повному обсязі. 1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, та копія якого надана у повному обсязі. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.” Учасником надано для підтвердження відповідності, в складі тендерної пропозиції, документи для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) ( документ «2. Додаток 1. Р.1 п1. Додвідка про виконання аналогічних договорів.pdf»); - копії/ю договору (договорів), зазначеного в довідці, в повному обсязі (документ «2. Додаток 1. Р.1 п1.2 Досвід УАБ УС АПАРАТО ВР 271 28.11.23 94 561_14 ДОГОВІР _ КОШТОРИС.pdf»). - копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, та копія якого надана у повному обсязі обсязі (документ «2. Додаток 1. Р.1 п1.3 Досвід УАБ УС АПАРАТО ВР 271 210.12.23 94 561_14 АКТ»). При розгляді документів Учасника виявлено невідповідності, а саме, в наданій довідці довільної форми (документ «2. Додаток 1. Р.1 п1. Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf») міститься інформація про код ЄДРПОУ замовника, дана інформація відсутня в наданій довідці, щодо зазначеного в ній договорі. Зважаючи на вищесказане, необхідно привести у відповідність документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям таким, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), привести у відповідність шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: - надати в НОВІЙ РЕДАКЦІЇ «Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору)» приведену у відповідність, з урахуванням виявлених невідповідностей. 2) Невідповідності в документах та інформації відповідно п.п. 4, п. 3 Розділу ІІІ «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)», інші документи від Учасника, Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, кваліфікаційні критерії та інша інформація встановлена відповідно до законодавства» Згідно вимоги Тендерної документації (інші документи від Учасника), Учасник має надати в складі тендерної пропозиції : “Довідка в довільній формі, яка містить відомості про Учасника: Повне найменування; Юридична адреса; Поштова або фактична адреса; Для юридичної особи - Код ЄДРПОУ / для ФОП — ІПН та група ФОП; Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, у якому відкритий рахунок); Телефон; E-mail; Для юридичної особи — посада та ПІБ керівника/ для ФОП - ПІБ; Система оподаткування (загальна/ спрощена та інше інформація, яку вважає за потрібне зазначити Учасник); Основний вид діяльності” При розгляді документів Учасника виявлено невідповідності, а саме: Учасником, надано довідку в довільній формі, яка містить відомості про Учасника (“6 Додаток 1 Р.3 п. 4 Загальні відомості про підприємство.pdf”), містить інформації про основний вид діяльності. Основний вид діяльності згідно ВИПИСКИ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань «43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування (основний)». 82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н. в. і. у. (основний) Зважаючи на вищесказане, необхідно привести у відповідність документи та інформацію, відповідно п.п. 4, п. 3 Розділу ІІІ «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)», інші документи від Учасника, Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, кваліфікаційні критерії та інша інформація встановлена відповідно до законодавства», а саме надати В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ Довідку в довільній формі, яка містить відомості про Учасника, з урахуванням виявлених невідповідностей, доповнивши інформацією про основний вид діяльності. 3) Невідповідності в документах та інформації відповідно п.п. 6, п. 3 Розділу ІІІ «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)», інші документи від Учасника, Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, кваліфікаційні критерії та інша інформація встановлена відповідно до законодавства» Згідно вимоги Тендерної документації (інші документи від Учасника), Учасник має надати в складі тендерної пропозиції: «...•Повний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» При розгляді документів Учасника виявлено невідповідності, а саме відсутність повного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань. Зважаючи на вищесказане, необхідно привести у відповідність документи та інформацію, відповідно п.п. 6, п. 3 Розділу ІІІ «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)», інші документи від Учасника, Додатку 1, а саме надати: - «Повний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» 4) Невідповідності в документах та інформації відповідно п.п. 11, п. 3 Розділу ІІІ «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)», інші документи від Учасника, Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, кваліфікаційні критерії та інша інформація встановлена відповідно до законодавства», ДОДАТКУ 4 до тендерної документації. Згідно вимоги Тендерної документації (інші документи від Учасника), Учасник має надати в складі тендерної пропозиції: «В складі тендерної пропозиції Учасник має надати ЦІНОВУ ПРОПОЗИЦІЮ згідно ДОДАТКУ 4 до тендерної документації» При розгляді документів Учасника виявлено невідповідності, не зазначено у всіх відведених місцях інформація, а саме сума ПДВ (цифрами та прописом) як того вимагає форма. Вартість цінової пропозиції вказується учасником в залежності від форми оподаткування з/без ПДВ, в тому числі і вартість ПДВ вказується учасником в залежності від форми оподаткування. Зважаючи на вищесказане, необхідно привести у відповідність документи та інформацію, відповідно до ДОДАТКУ 4 до тендерної документації, згідно п.п. 11, п. 3 Розділу ІІІ «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)», інші документи від Учасника, Додатку 1, а саме надати: - «ЦІНОВУ ПРОПОЗИЦІЮ згідно ДОДАТКУ 4 до тендерної документації»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.