Період оскарження умов закупівлі - по 02-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 37 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 188 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління ДПС у Волинській області |
| ЄДРПОУ: | 44106679 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://vl.tax.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Баглай Надія Тарасівна |
| Телефон: | +380332777132 |
| E-mail: | gudpsuvo@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 43027, Україна, Волинська область,місто Луцьк, майдан Київський, будинок 4 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Тендерною документацією встановлено вимогу надати заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації. У поданій учасником формі найменування предмета закупівлі зазначено «Послуги з перезарядки картриджів», а в тендерній документації «Послуги з перезарядки тонерів». На виправлення зазначеної невідповідності учаснику необхідно у формі «Тендерна пропозиція» найменування предмета закупівлі зазначити відповідно до тендерної документації. 2. У листі про незалучення субпідрядних організацій зазначено що «до виконання робіт по договору з послуг з перезарядки картриджів, субпідрядні організації залучатись не будуть», однак дана закупівля оголошувалась за предметом «Послуги з перезарядки тонерів». На виправлення зазначеної невідповідності учаснику необхідно у листі про незалучення субпідрядних організацій найменування предмета закупівлі зазначити відповідно до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.