Період оскарження умов закупівлі - по 06-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 400 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 42 000 UAH |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44327100 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Жанна Труфіна |
| Телефон: | +380372553740 |
| E-mail: | trufina@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область,місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника процедури закупівлі – ТОВ «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7» 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником надано Інформаційну довідку №4/11/3 від 4.11.2024р., в якій відсутня інформація про інженерно-технічного працівника (виконроб, майстер, інженер-будівельник чи інший працівник з категорії «Керівники» відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи») – не менше 1 особи з вищою (базовою вищою) освітою з кваліфікацією «будівельник», «інженер - будівельник», «будівництво та цивільна інженерія», не надано наказ (розпорядчий документ) про призначення на посаду працівника відповідної кваліфікації, натомість надано Договір №1 від 01.10.2024р. «Про надання інженерно-технічних послуг по організації виконання будівельних та монтажних робіт» на підставі цивільно-правового договору. 1.2. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником надано скан-копії наказів про призначення на посади водіїв, однак згідно вимог замовником вимагались: водії автомобільного транспорту (категорії С)- не менше 1 особи; машиніст автогідропідіймача (автовишки) - не менше 1 особи. 1.3. Невідповідність щодо скан-копії сертифікату відповідності, який виданий органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1. Пункт 1.2.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.2. Пункт 1.2.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.3. Пункт 2.13. розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.