Період оскарження умов закупівлі - по 28-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 334 237 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 671,19 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління справами Апарату Верховної Ради України |
| ЄДРПОУ: | 20064120 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.rada.gov.ua |
| Контактна особа: | Московчук Ірина Олександрівна |
| Телефон: | 380442553269 |
| E-mail: | moskovchuk@rada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01008, Україна, Київська область,Київ, вул. Михайла Грушевського, 5 |
1 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника міститься інформаційна довідка про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 28.10.2024 № 125, а саме файл «02.00_125_ТЕНДЕР_Апарат ВР 2024_про_технічні_якісні_та_кількісні_ характеристики.pdf», у якій не в повному обсязі відображені вимоги, що містяться у додатку 2 до тендерної документації, а саме відсутня інформація, що: «Вартість послуг з ремонту джерел безперебійного живлення визначається Учасником під час розрахунку ціни тендерної пропозиції та повинна становити 50% від вартості (ціни) послуг з технічного обслуговування джерел безперебійного живлення з урахуванням ПДВ (у разі якщо учасник є платником ПДВ). Ціна (вартість) запасних частин, акумуляторних батарей (далі – АКБ), витратних матеріалів тощо, які необхідно замінити або використати під час надання відповідних послуг не повинна бути вища ніж середньоринкова. Вартість послуг повинна бути визначена з урахуванням усіх витрат, які Учасник може понести під час надання послуг, в тому числі вартість послуг повинна включати вартість запасних частин, АКБ та витратних матеріалів, крім тих що надаються Замовником. АКБ для надання послуг визначених в п. 13 таблиці 2 цього додатку надаються Замовником. Загальна кількість (обсяг) послуг, що будуть отримані, визначаються Замовником відповідно до фактичної потреби. Усі запчастини, які пропонує Учасник до встановлення, повинні бути новими, оригінальними (або аналогічними, але не гіршими, ніж оригінальні) та у працездатному стані. У разі якщо під час виконання умов договору, Виконавцем будуть запропоновані не оригінальні запчастини (аналогічні, але не гірші, ніж оригінальні), виконавець договору повинен буде надати лист від виробника ДБЖ або представника (дистриб’ютора)/партнера на території України про сумісність запропонованих до встановлення запчастин з обладнанням Замовника. Гарантійний строк (строк, протягом якого Учасник гарантує якість наданих послуг з ремонту обладнання) та встановлених запасних частин становить не менше 6 (шести) місяців з моменту підписання акту наданих послуг та передачі обладнання (за умови, якщо більший гарантійний строк не встановлено виробником). Виконавець зобов’язаний оперативно інформувати Замовника про хід надання послуг i проблеми, які виникають у процесі їх надання. Замовник має право здійснювати контроль та перевірку стану надання послуг. У разі виникнення нештатних ситуацій з метою відновлення працездатності ДБЖ Виконавець надає працівникам Замовника консультації, як за телефоном, так і електронною поштою. У випадку відмов ДБЖ у роботі Виконавець здійснює технічний огляд (діагностику/ обстеження) ДБЖ, а також перевірку його працездатності, результат якого оформлюється актом обстеження, в якому зазначається інформація про стан працездатності ДБЖ, вартість запасних частин, ремонту тощо. Працівники Виконавця, які будуть здійснювати технічне обслуговування та ремонт ДБЖ, повинні мати діючі допуски до роботи з електроустановками, а саме посвідчення щодо перевірки знань з Охорони праці, Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів із визначенням групи по електробезпеці.». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додатком 3 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та/або документи про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно із додатком 2 до тендерної документації, а саме: «Інформацію (довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника) про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики пропонованих послуг із обов’язковим зазначенням вимог, які зазначені у цьому додатку до тендерної документації». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Інформацію (довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника) про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики пропонованих послуг із обов’язковим зазначенням вимог, які зазначені у додатку 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.