Період оскарження умов закупівлі - по 28-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 985 750 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 715 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Оксана Божинська |
| Телефон: | +380532515489 |
| E-mail: | oksana.bozhynska@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ "БРІЗ ЕНЕРДЖІ": 1. Учасник на підтвердження інформації стосовно наявності автовишки НЕ НАДАВ скан-копію(-ї) договору(-ів) оренди (найму) та/або інших документів, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування відповідним транспортним засобом (автовишкою – Автопідйомник телескопічний на базі ГАЗ 3307), інформацію про який зазначено у Довідці Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій (далі – МТБ)». 2. Учасник НЕ НАДАВ скан-копію(-ї) документу (-ів) дозвільного характеру (Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки/Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме на: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та/або роботи верхолазні та скелелазні, та/або верхолазні роботи та промисловий альпінізм (або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях Порядку, але за умови чинності дозвільного(-их) документів), або інший документ, передбачений у п.п.2.1., п.2, ч.1.2. «Інші вимоги до учасників закупівлі» Додатку №1 до ТД. 3. У Статуті учасника у п.10.4.14 та 10.8.4 наявні обмеження на вчинення значного правочину, однак Учасник НЕ НАДАВ рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. 4. Учасником завантажено не в повному обсязі заповнений Опитувальник Контрагента – юридичної особи (далі – Опитувальник), наявність якого передбачена додатком № 5 до тендерної документації, А САМЕ пунктом 8.3. Опитувальника передбачено надання структури власності як обов’язкової для усіх Контрагентів/Учасників. Учасником НЕ ЗАВАНТАЖЕНО структуру власності. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1 п.п.1.1. п.1 ч.1.1. Додатку №1 до тендерної документації; 2 п.п.2.1., п.2, ч.1.2. Додатку №1 до тендерної документації; 3 п.п.1.2., п.1, ч.1.2. Додатку №1 до тендерної документації; 4 додаток № 5 до тендерної документації, а саме пункт 8.3. Опитувальника Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1 Долучити до матеріалів пропозиції скан-копію(-ї) договору(-ів) оренди (найму) та/або інших документів, що підтверджують право власності/володіння та/або право користування транспортним засобом (автовишкою), інформацію про який зазначено у Довідці, згідно з п.1.1. 2 Долучити до матеріалів пропозиції скан-копію(-ї) документу (-ів) дозвільного характеру (Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки/Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на виконання робіт підвищеної небезпеки, що вимагалося у п.п.2.1., п.2, ч.1.2. «Інші вимоги до учасників закупівлі» Додатку №1 до ТД. 3 Долучити до матеріалів пропозиції рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. 4 Долучити до матеріалів пропозиції структуру власності, що є обов`язковим додатком до Додатку №5 до тендерної документації. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.