Період оскарження умов закупівлі - по 23-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 400 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 6" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01985127 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Ковальова |
| Телефон: | +380990021724 |
| E-mail: | s.kovaleva163@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49064, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Караваєва ,буд. 68 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДЛС ГРУПА» було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, у тендерній пропозиції, а саме: 1) згідно Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії», Учасником не надано : - трудові книжки або накази про прийом на роботу працівників; - посвідчення та копії протоколів засідань комісій з перевірки знань з питань охорони праці працівників; - копію свідоцтва про реєстрацію податку на додану вартість (копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість) - для учасників-платників ПДВ, копію свідоцтва платника єдиного податку (копія витягу з реєстру платників єдиного податку) - для учасників - платників єдиного податку; - копію статуту або іншого установчого документу (остання зареєстрована редакція) - для юридичних осіб, у разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту - надається рішення уповноваженого органу (Загальних зборів) Учасника, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту; - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю (для юридичних осіб). Учасником надано Додаток 3 «Проєкт договору», але відсутні підписи на договорі та додатках. Учасник ТОВ «ДЛС ГРУПА» виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ФОП СЕРДЮК ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2644116751 у складі пропозиції надав підтверджуючі документи на виконання вимоги відповідно Додатку 1 п. 2.2 Додати копії витягів з протоколів засідань комісій з перевірки знань з питань охорони праці., при перевірці файлу «Протоколи навчань, посвідчення» постало питання відповідно до дат видачі, які зазначені на протоколах та посвідченнях. Витяг з протоколу №75 датований 20 листопада 2024 року, витяг з протоколу 77/2024, витяг з протоколу 69/204 1. Посвідчення №20 Пехов Андрій Миколайович. Зазначено місце роботи ТОВ «Онвекс». Згідно довідки про наявність кваліфікованого персоналу, Пехов А.В. числиться у штаті ФОП Сердюк І.О. Згідно з Нормативно-правові документи з охорони праці встановлюють відповідні вимоги до спеціалістів з охорони праці стосовно їх навчання та перевірки знань. Зокрема, п. 1.6. НПАОП 0.00-4.35-04 «Типове положення про службу охорони праці», (затверджено наказом Держнаглядохоронпраці України 15.11.2004 № 255) передбачено, що навчання та перевірка знань з питань охорони праці працівників служби охорони праці проводиться в установленому законодавством порядку під час прийняття на роботу та періодично один раз на три роки. Такі ж вимоги по проведенню навчання та перевірки знань з питань охорони праці встановлені пп. 3.1, 3.10, 5.1, п. 5 додатку 3 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (затверджено наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15). Також, згідно з п. 3.16 цього Типового положення не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці. Зазначені вище Типові положення не передбачають можливості залишити правомочними навчання та перевірку знань спеціаліста служби охорони праці, які він пройшов на іншому підприємстві. Враховуючи специфіку роботи на новому підприємстві (можливе застосування інших, ніж на попередньому підприємстві, нормативно-правових актів з охорони праці). У довідці та протоколах зазначена Гришина Олена Сергиївна, але посвідчення відсутні у складі пропозиціїї. Вимога : привести у відповідність документі ,які підтверджують наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 1. Надати чине посвідчення Пехов А.В. з моменту працевлаштування у ФОП Сердюк І.О. 2. Надати посвідчення на Гришину О.С. 3. Надати чинні протоколи на сьогоднішній день, а не за 20 листопада 2024 року. 2. Згідно Додатку 3 до тендерної документації «Проєкт договору» Учасник повинен надати заповнений зі своєї сторони договір з підписом та печаткою (за наявності); Учасник ФОП Сердюк І. О. виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.