Період оскарження умов закупівлі - по 25-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 68 227 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 341,14 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління державної міграційної служби України у Вінницькій області |
| ЄДРПОУ: | 37836770 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dmsu.gov.ua |
| Контактна особа: | Шевчук Ольга Анатоліївна |
| Телефон: | +380973458232 |
| E-mail: | shevchyck@i.ua |
| Місцезнаходження: | 21009, Україна, Вінницька область,Вінниця, проспект Коцюбинського, 78 |
1 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. В Додатку 1 до тендерної документації п.1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” в пункті п.1 Кваліфікаційні критерії - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям він має надати позитивний лист-відгук (листи-відгуки) від контрагента , з яким співпрацював Учасник на договірній основі (договорів які зазначені в Довідці). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції наданий Договір №17 від 12.04.2023р. та Акт №ОУ-0000342 надання послуг від 14.04.2023р. (Студенянський ліцей Тульчинського району Вінницької області), але не наданий позитивний лист-відгук. 2. В Додатку 1 до тендерної документації п. 4.6 Переліку інших документів та інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників необхідно було надати Витяг з Єдиного державного реєстру ЮО, ФО-П та ГФ із зазначенням дати формування Витягу. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надана Виписка з Єдиного державного реєстру ЮО, ФО-П та ГФ. 3. В Додатку 1 до тендерної документації п. 4.9 Переліку інших документів та інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників необхідно було надати Проект договору, за формою згідно з Додатком 3 до тендерної документації. Учасником дану вимогу не виконано. 4. В таблиці «Розрахунок вартості надання послуг» Тендерної пропозиції Учасника (Додаток №4 до тендерної документації) виявлена невідповідність в пунктах 3, 6-7, 9,11,12 «Найменування послуг» даним наведеним в Таблиці п. 1 «Перелік послуг та кількість» Технічної специфікації Додатку 2 до тендерної документації. Також в наданій Тендерній пропозиції зазначена загальна сума пропозиції - 63 020,0 грн. а в полі «Остаточна пропозиція» Реєстрі пропозицій – 63 000,0 грн. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями перелік інформації та документів: 1. Позитивний лист-відгук Студенянського ліцею Тульчинського району Вінницької області на надані послуги згідно Договору №17 від 12.04.2023р. 2. Витяг з Єдиного державного реєстру ЮО, ФО-П та ГФ із зазначенням дати формування Витягу. 3. Проект договору, за формою згідно з Додатком 3 до тендерної документації. 4. Виправити невідповідності в пунктах 3, 6-7, 9,11,12 «Найменування послуг» згідно даним наведеним в Таблиці п. 1 «Перелік послуг та кількість» Технічної специфікації Додатку 2 до тендерної документації. 5. Виправити загальну суму пропозиції в наданій Учасником Тендерній пропозиції, згідно даних в полі «Остаточна пропозиція» Реєстрі пропозицій (63 000,0 грн.).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.