Період оскарження умов закупівлі - по 25-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 352 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 520 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району міста Києва" |
| ЄДРПОУ: | 32375554 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ізвощіков Олексій |
| Телефон: | 380445253258 |
| E-mail: | aizvoschikov@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03039, Україна, Київська область,Київ, проспект Голосіївський будинок 17-б |
1 |
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до вимоги підпункту 1.2.2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати до довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 2. Відповідно до підпункту 2.1. Додатку 2 до тендерної документації довідку у довільній формі про те, що учасник провадить свою діяльність із дотриманням вимог із захисту довкілля. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: 1. Учасник надав 1.2.1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації Сервіс про те, що Шутько Ю.А. дійсно є працівником підприємства та штатний розпис. 2. Учасник не надано довіки відповідно до підпункту 2.1. додатку 2 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Учасник має надати Документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 2. Учасник має надати довідку у довільній формі про те, що учасник провадить свою діяльність із дотриманням вимог із захисту довкілля. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.