Період оскарження умов закупівлі - по 25-10-2024, 00:00
Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 18 од. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – на території Виконавця.Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 382 540 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 912,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081237 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олійник Оксана Сергіївна |
| Телефон: | 380567933546 |
| E-mail: | o.olijnyk@dp.uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей № 39 від 30.10.2024 ПОВІДОМЛЕННЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «КВАНТ-ТРАНСПОРТ ЛТД»», 42898886 Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями № 25479540 № UA-2024-10-17-005098-a з вимогою про усунення невідповідностей в документах, які надає учасник для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, передбачених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами: 1. На вимогу п.1.1. Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати: Довідку за підписом керівника/ уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з документальним підтвердженням (сканована копія договору або акти приймання передачі або акти приймання послуг, лист(и)-відгук(и) контрагента(ів), тощо), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку – не надано лист(и) відгук(и) контрагента(ів) . 2. На вимогу п. 1.2. Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати: На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати: Довідка складається за наведеною формою або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації….. Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів/дипломів/свідоцтв, що підтверджують освіту та/або фах та/або професію працівників – не надано. Протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення пропонуємо надати інформацію щодо закупівлі: № 25479540 № UA-2024-10-17-005098-a, на закупівлю: за кодом ДК 021-2015: 50220000-3 «Послуги з ремонту, технічного обслуговуванню залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги»(Послуги з ремонту електронного обладнання контролера машиніста та системи діагностики електровозів ВЛ-11м, ВЛ-11м/6), а саме: - лист(и)-відгук(и) контрагента(ів), тощо, датовані не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку; - документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів/дипломів/свідоцтв, що підтверджують освіту та/або фах та/або професію працівників. Уповноважена особа Оксана ОЛІЙНИК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.