Закупівлю оголошено - 16-10-2024, 15:44. Дата останніх змін - 16-10-2024, 15:47

Послуга з облаштування покриття з гумової плитки на дитячому майданчику, що знаходиться на перехресті вулиць Троянівська та Радивилівська в місті Житомирі (ДК 021:2015 50870000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків)

Послуга з облаштування покриття з гумової плитки на дитячому майданчику, що знаходиться на перехресті вулиць Троянівська та Радивилівська в місті Жито... Державна закупівля - UA-2024-10-16-011828-a Послуга з облаштування покриття з гумової плитки на дитячому майданчику, що знаходиться на перехресті вулиць Троянівська та Радивилівська в місті Житомирі (ДК 021:2015 50870000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків) від замовника Комунальне підприємство "Зеленбуд" Житомирської міської ради від 10/16/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-16-011828-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-16-011895-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-10-2024, 15:44
по 21-10-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-10-2024, 15:44
по 24-10-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 21-10-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
450000
450 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 250,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне підприємство "Зеленбуд" Житомирської міської ради
ЄДРПОУ:13555047 Досьє YouControl
Контактна особа:Ірина Євтух
Телефон:+380981003757
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
10003, Україна, Житомирська область,Житомир, пр.Кавалерійський, 13
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуга з облаштування покритт ...
450 000,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

облаштування покриття з гумової плитки на дитячому майданчику

1
послуга
10000 Україна Житомирська область м. Житомир перехрестя вулиць Троянівська та Радивілівська
по 30-11-2024
50870000-4
Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків


+-
Документи
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:16-10-2024, 15:44:24
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:16-10-2024, 15:44:24
Експортовано:16-10-2024, 15:44:24
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:16-10-2024, 15:44:24
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:16-10-2024, 15:47:18
Тип документа: Критерії прийнятності
ФайлСтанДата та час
Експортовано:16-10-2024, 15:44:24
Експортовано:16-10-2024, 15:44:24
Експортовано:16-10-2024, 15:44:24
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 16-10-2024, 15:44:20
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 16-10-2024, 15:44:20
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 16-10-2024, 15:44:20
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 16-10-2024, 15:44:20
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 16-10-2024, 15:44:20
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 16-10-2024, 15:44:20
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 16-10-2024, 15:44:20
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 16-10-2024, 15:44:20
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 16-10-2024, 15:44:20
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 16-10-2024, 15:44:20
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 16-10-2024, 15:44:20
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 16-10-2024, 15:44:20
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 16-10-2024, 15:44:20
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуга з облаштування покриття з гумової плитки на дитячому майданчику, що знаходиться на перехресті вулиць Троянівська та Радивилівська в місті Житомирі (ДК 021:2015 50870000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг.
Статус: Активна
Дата створення: 16-10-2024, 15:44:20
Способи підтвердження:
Документ
кваліфікаційні.docx, Довідка згідно встановленої форми , Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг _______ за кодом CPVза ДК 021:2015_______, за формою: № з/п Найменування, марка, модель (за наявності) Право власності/ володіння/ користування (власне, орендоване, лізинг, субпідряд, надання послуг, інше) Кількість, од. 1 2 3 4 До довідки включаються машини, механізми та обладнання, що будуть застосовані при наданні послуг. Зазначені документи мають бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2024 року. Відповідне документальне підтвердження про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яке буде застосовуватись для надання послуг, та зазначене у довідці, надається на кожну одиницю, та повинно співпадати з інформацією зазначеною в підтверджуючих документах. Для підтвердження своєї відповідності даному критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. На підтвердження інформації про залучення субпідрядників/співвиконавців учасник має надати скан-копію з оригіналу договору (укладеного між ним та субпідрядником/співвиконавцем) або скан-копію з оригіналу гарантійного листа від субпідрядника/співвиконавця, що підтверджує згоду виступити в ролі субпідрядника/співвиконавця цього Учасника в разі його перемоги в даних торгах. Учасник надає Гарантійний лист про те, що у випадку несправності (поломки) техніки гарантується термінова заміна та ремонт, можливість у наданні послуг може перериватися на термін не більше однієї доби з моменту встановлення несправності (поломки).
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуга з облаштування покриття з гумової плитки на дитячому майданчику, що знаходиться на перехресті вулиць Троянівська та Радивилівська в місті Житомирі (ДК 021:2015 50870000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
Статус: Активна
Дата створення: 16-10-2024, 15:44:20
Способи підтвердження:
Документ
кваліфікаційні.docx, Довідка згідно встановленої форми , Довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг _______ за кодом CPV за ДК 021:2015____________, за формою: № з/п Посада Прізвище, ім’я, по батькові Освіта (або кваліфікація, або досвід (років)) **Назва субпідрядника/ співвиконавця 1 2 3 4 5 **Заповнюється, якщо Учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації спроможності субпідрядника/співвиконавця. Для підтвердження своєї відповідності даному критерію Учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. У такому разі складається окрема довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника в розрізі субпідрядників/ співвиконавців стосовно всіх залучених фізичних осіб із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, загального стажу роботи, освіти, а також правових підстав використання Учасником праці кожного окремого працівника (відповідний договір, гарантійний лист тощо). На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає скан-копію договору (укладеного між ним та субпідрядником/співвиконавцем) або скан-копію з оригіналу гарантійного листа від субпідрядника/співвиконавця, що підтверджує згоду такого виступати в ролі субпідрядника/співвиконавця цього Учасника в разі його перемоги в даній закупівлі, а також містити вичерпний перелік працівників субпідрядника/співвиконавця, яких він має намір залучити в разі перемоги Учасника в цій закупівлі.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуга з облаштування покриття з гумової плитки на дитячому майданчику, що знаходиться на перехресті вулиць Троянівська та Радивилівська в місті Житомирі (ДК 021:2015 50870000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору
Статус: Активна
Дата створення: 16-10-2024, 15:44:20
Способи підтвердження:
Документ
кваліфікаційні.docx, Довідка згідно встановленої форми , Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, за зразком: (Назва учасника), як учасник тендеру на закупівлю послуг _______ за кодом CPV за ДК 021:2015____________, підтверджуємо наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: Найменування контрагента Реквізити договору (дата та №) Предмет та сума договору Контактні дані осіб замовника (контрагента) Прізвище та ім’я Контактний телефон 1 2 3 4 5 У довідці Учасник може зазначити як один, так і декілька договорів, за якими ним повністю надані послуги (виконані роботи) відповідно до предмету даної закупівлі. В якості документального підтвердження надати: скан-копію з оригіналу договору (з додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами, актами наданих послуг); лист-відгук (скан-копію з оригіналу) від замовника щодо підтвердження належного виконання умов договору на бланку контрагента (за наявності бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи та печатки (за наявності печатки, у разі нормативної вимоги її використання) із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ