Період оскарження умов закупівлі - по 21-10-2024, 00:00
за кодом ДК 021-2015 - 50240000-9 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги»
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 639 604 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 198,02 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Чорноморська філія ДП "АМПУ" |
ЄДРПОУ: | 38728418 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Швець Олександр Вікторович |
Телефон: | 380486875126 |
E-mail: | O.Shvets@ilk.uspa.gov.ua |
Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
4 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» (Послуги з ремонту обладнання суден), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2024-10-16-001364-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) (далі — Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЄВРО ГРАСКОР» встановлено наступні невідповідності: Учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником у складі пропозиції надано договір субпідряду №5/10/10-23 від 10 жовтня 2023 р., укладений з ТОВ «ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС», акт №7 здачі-приймання наданих послуг від 25.12.2023 підписаний сторонами, однак не надано позитивний лист-відгук від замовника цих послуг. (відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації та Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації) Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (шляхом дозавантаження в електронну систему): документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.