Період оскарження умов закупівлі - по 21-10-2024, 00:00
Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 1 од. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг - на території Замовника: Структурний підрозділ «Криворізьке локомотивне депо» регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця», м. Кривий Ріг . Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 450 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 700 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081237 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олійник Оксана Сергіївна |
| Телефон: | 380567933546 |
| E-mail: | o.olijnyk@dp.uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей № 38 від 29.10.2024 ПОВІДОМЛЕННЯ - ПП "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРМАШ", код ЄДРПОУ 35229582 Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями №25450807 № UA-2024-10-15-008519-a з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до п.40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту сушила барабанного установки для сушіння піску СОБУ-1 діаметр-800) (номер процедури на електронному майданчику SmartTender.biz №25450807 № UA-2024-10-15-008519-a, а саме: 1. На виконання вимог п.п. 1.1. Додатку 2 ТД Довідка за підписом керівника/ уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з документальним підтвердженням (сканована копія договору або акти приймання передачі або акти приймання послуг, лист(и)-відгук(и) контрагента(ів), тощо), датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку - не надано лист – відгук контрагента. 2. На виконання вимог п.п. 1.2 частини 1 Додатку 2 ТД – в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – не вірно зазначено дату цивільно-правових договорів. 3. На виконання вимог Додатку 4 ТД не надано проєкт договору з додатками, завірений підписом керівника/уповноваженої особи або лист погодження з умовами договору. Протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення пропонуємо надати: - Лист(и)-відгук(и) контрагента(ів), що містить інформацію про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. - Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід __(найменування Учасника) підтверджує наявність необхідної кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме з’ясувати дати цивільних-правових договорів. Додаток 4 проєкт договору з додатками, завірений підписом керівника/уповноваженої особи або надати лист погодження з умовами договору. Уповноважена особа Оксана ОЛІЙНИК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.