Період оскарження умов закупівлі - по 15-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 154 349,32 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 543,49 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військово-медичне управління Служби безпеки України |
| ЄДРПОУ: | 20000002 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://ssu.gov.ua/viiskovo-medychne-upravlinnia |
| Контактна особа: | Валентина Харковенко |
| Телефон: | +0442815807 |
| E-mail: | vkharkovenko@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 01021, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Липська, 11 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Замовник: Військово-медичне управління Служби безпеки України (далі – Замовник), ЄДРПОУ 20000002. Учасник: ДП "Спеціалізоване ремонтно-будівельне управління "Ліфт-3" (далі – Учасник), ЄДРПОУ 05432796. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - ДК 021:2015: ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-10-013426-a. Тендерна документація: Затверджена рішенням уповноваженої особи ВМУ (протокол від 10.10.2024 року №2240.77/В-2024/1). Закупівля проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня року 2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості). При розгляді Замовником тендерної пропозиції Учасника, виникло питання щодо відповідності інформації, яка передбачалась тендерною документацією Замовника, за результатами чого відповідно до пункту 43 Особливостей вимагаємо від Учасника усунути невідповідності в інформації та документах шляхом розміщення їх в електронній системі закупівель, а саме: 1. Привести у відповідність інформацію, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, подану на виконання вимог підпункту 2.1.1 пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документально підтвердженої інформації, яка повинна бути подана Учасниками*». 2. На виконання вимог підпункту 2.2. пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документально підтвердженої інформації, яка повинна бути подана Учасниками*» підтвердити відсутність підстав, визначених в підпункті 2 пункту 45 Особливостей у вигляді довідки, складеної Учасником у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність відповідної підстави для відхиленні тендерної пропозиції (Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена). 3. На виконання вимог абзацу 2 підпункту 2.3. пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документально підтвердженої інформації, яка повинна бути подана Учасниками*» надати гарантійний лист Учасника…. 4. На виконання вимог пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документально підтвердженої інформації, яка повинна бути подана Учасниками*» надати листи в довільній формі про згоду на обробку персональних даних осіб щодо яких подано інформацію у складі тендерної пропозиції з персональними даними (П.І.Б., освіта тощо).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.